Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni ei ole kavereita tai kodin ja työpaikan ulkopuolista sosiaalista elämää

Vierailija
08.12.2021 |

Hän ei koskaan käy muualla kuin töissä ja vapaa-ajalla menee ulos ainoastaan minun kanssani. Käymme usein omien vanhempieni luona, mutta miehen vanhempia emme nää kuin korkeintaan jouluisin. Onko teillä samanlaisia miehiä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei toi käy oikein missään, mutta en kyllä minäkään.

Vierailija
2/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuollainen. Teen paljon vuorotöitä ja yleensä nukun päivisin kun muut osaltaan pyörittävät yhteiskuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mieheni halua tavata ihmisiä vapaa-ajalla. Hän on opettaja. Ymmärrän kyllä hyvin, että ihmisten seuraan voi tympiintyä, jos heitä on ympärillä koko ajan ja vielä paljon. 

Vierailija
4/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Ei ole tuollaista miestä, vaan minä olen itse tuollainen.

Vierailija
5/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton aikana en voinut käydä missään sairaaloisen mustasukkaisen exä-vaimon takia. Nyt on taas kavereita.

Vierailija
6/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä, onko että ei ole edes kavereita ollenkaan? Jos ero tulee jää yksin.

Vierailija
7/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä, onko että ei ole edes kavereita ollenkaan? Jos ero tulee jää yksin.

Tuo mies taitaa nauttia siitä, että on yksin. Sellaisiakin ihmisiä on.

Vierailija
8/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta olen itse sellainen. Vanhempia kyllä tapaan. Lasten takia joutuu vähän jossain välillä käymään. Kavereita on kyllä muutama, mutta kaikki asuu eri pakkokunnilla kauempana. Koronakin kun tuli niin eipä olla enää sitäkään vähää nähty. Olen aina ollut hyvin kotona viihtyvä, mutta iän myötä pahentunut. Parasta kun saa olla vaan kotona.

Vierailija
9/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta olen itse sellainen. Vanhempia kyllä tapaan. Lasten takia joutuu vähän jossain välillä käymään. Kavereita on kyllä muutama, mutta kaikki asuu eri pakkokunnilla kauempana. Koronakin kun tuli niin eipä olla enää sitäkään vähää nähty. Olen aina ollut hyvin kotona viihtyvä, mutta iän myötä pahentunut. Parasta kun saa olla vaan kotona.

*paikkakunnilla

Vierailija
10/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaksi samanlaista minä ja mies.

Vierailija
11/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen parisuhdetta oli paljon kavereita. Vaimo esti tapaamasta kavereita. Nyt valittaa, kun minulla ei ole kavereita.

Vierailija
12/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kavereita eikä naistakaan. Hyvä niin, itsekseen kun on niin oppii pärjäämään elämässä

Vierailija
13/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni. Meillä on iso perhe, joten täällä saa ajan kulumaan ja viihdymme miehen kanssa yhdessä. Itse arvostan miestäni osin juuri siksi.

Vierailija
14/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aina ollut tuollainen erakko.. olemme olleet 25 vuotta yhdessä ja minusta on tullut samanlainen.

Mies tehnyt etätöitä kohta 2 vuotta ja tuona aikana kodin ulkopuoliset riennot on olleet kauppakäynnit kaaren prismassa.

Miehen askelmäärä viikossa on jotain 8000 luokkaa

Vierailija
15/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi sietää tuollaista miestä. Kyllä miehellä täytyy olla kavereita ja statusta

Vierailija
16/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on yksi hyvä lapsuuden ystävä. Minä karistin kaikki kaverit jo 10 vuotta sitten pois elämästäni.

En tiedä kehen meidän lapset ovat tulleet kun ovat todella sosiaalisia. Heidän kaverit toki ovat meille tervetulleita. En tee lapsista erakoita vaikka minä ja mies sellaisia ollaankin.

Lapset, mies sekä oma äiti ja tuleva koira riittää :) anoppikin on ihan mukava välillä.

Vierailija
17/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi sietää tuollaista miestä. Kyllä miehellä täytyy olla kavereita ja statusta

Mikä status se kaveriporukka muka on? Lumetta enemminkin ja useimmiten pinnallista. Vahvat ystävyyssuhteet kertovat ihmisestä enemmän kuin facebookin satapäinen kaverilista.

Vierailija
18/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä hänen statustaan tarvitset? 

Vierailija
19/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kutsutaan syrjäytyneisyydeksi.

Vierailija
20/39 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä hänen statustaan tarvitset? 

Ehkä samaan kuin Allu ym. luuserit fitness-mimmiä. Trofee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi