Kun tulen kotiin on aina kiire vessaan..
Lähes joka kerta kun tulen kotiin tlee kauhea pissahätä ja on mentävä heti vessaan, vaikka 5min aikaisemmin ei ole kusettanut yhtään. Virtsaa tulee ehkä desi tai pari. Vika aivoissa vai rakossa. Onks kellään samoja oireita? Ärsyttävää.
Kommentit (9)
Sama vaiva. Kotiavaimetkin pitää kaivaa valmiiksi esiin, että saa nopeasti oven auki. Henkinen juttu.
Juu kun tietää, että vessaan pääsee pian niin ovella tulee hillitön kiire!
Minustakin tuntuu, että rakko vaistoaa milloin vessaanpääsy on lähellä, ja innostuu sitten liikaa. :D
Mulla taas siten, että kun tiedän etten pääse vessaan ainakaan tuntiin, niin iskee ihan jumalaton pissahätä. :D vaikka ei ois edes juonu mitään niin silti tulee! :D outoa.
Aivoissa vika. No ei nyt sentään vika, mutta olet vaan tottunut siihen :D
Itselläni oli sama vaiva vielä hetki sitten, mutta tässä tajusinkin juuri että tuo pakonomainen vessaanpääsyn tarve onkin loppunut ihan yhtäkkiä :o
Välillä on välillä ei. Mulla on saattanut olla 3 tuntia väliä milloin viimeksi käynyt vessassa. Ikäkin tekee jo tepposensa.
Mulla oli kanssa ennen! Se oli ihan järkyttävää, vardknkin jos piti vähänkään kävellä nii vikat pari sataa metriä menai aina jalat ristissä! Nykyään ei ole moista ongelmaa, en edes ole huomannut milloin tämä poistunut. Mutta on kyllä kiva, ettei aina tarvitse juosta vessaan! :D
Mulla oli tuollainen kausi jostain syystä murrosikäisenä. Aina kun tulin koulusta. Nyt vanhana ei mitään tuollaista ongelmaa:) Eikö sen pitäisi olla toistepäin?
Olet totuttanut rakkosi siihen että kotiin tullessa pitää päästä vessaan. Voi myös olla ihan psyykkistä.