Mökkelystä pariskunnittain kysymys
Tuli mieleeni kysyä... Vime kesänä menimme minä, ex-mies (joka oli silloinen mies, olimme parisuhteessa), ja kaveriparskunta möklle useaan otteeseen.
Välillä ex-mies ja tämä pariskunnan nainen saunoivat keskenään ilta kuudesta aamukuuteen, ja minä ja tämä pariskunnan mes nukuimme.
Mahtoiko nyt olla niin, että vain saunoivat?
Kommentit (7)
No nyt pistit pahan :D Ehkä kannattais heiltä kysyä? Mut miten sä vasta nyt tommosta mietit?
Vastaavassa tilanteessa minä panin vaimon kaasona ollutta parasta lapsuudenkaveria. Tosin olimme jo kerran aikaisemmin jörnäisty kun ulkomailla ihan puhtaan sattuman kautta osuttiin samaan hotelliin duunikeikoillamme.
Mahtoiko nyt olla niin, että vain nukuitte?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:56"]Tuli mieleeni kysyä... Vime kesänä menimme minä, ex-mies (joka oli silloinen mies, olimme parisuhteessa), ja kaveriparskunta möklle useaan otteeseen.
Välillä ex-mies ja tämä pariskunnan nainen saunoivat keskenään ilta kuudesta aamukuuteen, ja minä ja tämä pariskunnan mes nukuimme.
Mahtoiko nyt olla niin, että vain saunoivat?
[/quote]
Me ei kyllä kukaan osata sanoa mutta kyllä siinä jonkinlaista terapiaa lie annettu
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:56"]Tuli mieleeni kysyä... Vime kesänä menimme minä, ex-mies (joka oli silloinen mies, olimme parisuhteessa), ja kaveriparskunta möklle useaan otteeseen. Välillä ex-mies ja tämä pariskunnan nainen saunoivat keskenään ilta kuudesta aamukuuteen, ja minä ja tämä pariskunnan mes nukuimme. Mahtoiko nyt olla niin, että vain saunoivat? [/quote] Me ei kyllä kukaan osata sanoa mutta kyllä siinä jonkinlaista terapiaa lie annettu
[/quote]Aromatarapiaa kenties tai akupainelua.
Mitä väliä enää?