Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä läheisemmäksi tulen miehen kanssa, sitä vaikeampi minun on luottaa

Vierailija
25.04.2024 |

Mikä minua vaivaa!

Mitä läheisemmäksi tulen miehen/uuden kumppanin kanssa, sitä vaikeampi minun on luottaa häneen.

Lopulta kipu on niin suuri että lopetan suhteen.

Mielummin lopetan kun sallin sen että mies ei ollutkaan luotettava ja minuun sattuu.

Se sattuu jo tässä vaiheessa niiin paljon.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joko

Mitä paremmin tunnet hänet, sen epäluotettavammalta hän vaikuttaa.

Tai

Mitä paremmin tunnet hänet, sitä enemmän pelkäät hänen menettämistään.

Kumpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli joko

Tai

Kumpi?

Tai kyseessä on palstahullu joka trollaa samaa viikosta toiseen.

Vierailija
4/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli joko

Tai

Kumpi?

En tiedä, kumpikin!

Ja minulle on sanottu usein että olen niin tarkka ja intuitiivinen, juuri eräs mies laittoi vielä viikkojen päästä viestiä, että minä olin oikeassa.

Hän tapasi minun lisäksi muita ja halusi vain kertoa tämän vaikka jälkeenpäin.

ap

Vierailija
5/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee helpommalla kun hyväksyy että jokainen mies pettää jossain vaiheessa ja se ei ole maailmanloppu. Täydellistä on turha etsiä epätäydellisessä maailmassa.

Vierailija
6/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee helpommalla kun hyväksyy että jokainen mies pettää jossain vaiheessa ja se ei ole maailmanloppu. Täydellistä on turha etsiä epätäydellisessä maailmassa.

Väärin, olin 110% luotettavan miehen kanssa yli 15v.

Olen itsekin uskollinen. Tietysti sellaisia ihmisiä on.

ap

Vierailija
7/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, jokainen mies heiluu vähintään kahdessa hameen helmassa, jollei sitten housujenkin helmassa. Eräs maksullinen mies  kertoi haastattelussa asiakunnassa olevan aika paljon heteromiehiä, jopa perheellisiä. Se on se jännityksen tarve mikä miestä vie. Siinä on jo aivot jätetty narikkaan. Enää ei riitä vieraat naiset, vaan nykyään pitää olla myös vieraita miehiä. 

Vierailija
8/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuo tilanne on äärimmäisen turhauttava, koska omaa luotettavuuttaan ei mitenkään pysty todistamaan. Luottamuksen voi ainoastaan ansaita. Mutta kun toinen osapuoli lähtee siitä oletusarvosta, että olet epäluotettava, ja mikä tahansa lauseenpalanen riittää tukemaan alkuperäistä oletusta, niin tehtävä on mahdoton.

Vierailija
9/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Koskaan ei voi sanoa kenestäkään, että 110 % luotettava. Ehkä 90% luotettava mutta ei nyt sentään 100 % ja vielä vähemmän 110 %. 

Jokainen harrastaa vähintään mikropettämistä. 

Vierailija
10/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, jokainen mies heiluu vähintään kahdessa hameen helmassa, jollei sitten housujenkin helmassa. Eräs maksullinen mies  kertoi haastattelussa asiakunnassa olevan aika paljon heteromiehiä, jopa perheellisiä. Se on se jännityksen tarve mikä miestä vie. Siinä on jo aivot jätetty narikkaan. Enää ei riitä vieraat naiset, vaan nykyään pitää olla myös vieraita miehiä. 

Kyllä jokainen mies lähtisi nuoremman ja kauniimman mukaan jos se olisi mahdollista. Todella moni mies tyytyy vaan johonkin, koska miehillä ei ole varaa valita kuten naisilla. Ja harvempi mies haluaa jäädä yksin.

Vierailija
11/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aitoa molemminpuolista rakkautta, ei pettämistä tarvitse pelätä.

Vierailija
12/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tuo tilanne on äärimmäisen turhauttava, koska omaa luotettavuuttaan ei mitenkään pysty todistamaan. Luottamuksen voi ainoastaan ansaita. Mutta kun toinen osapuoli lähtee siitä oletusarvosta, että olet epäluotettava, ja mikä tahansa lauseenpalanen riittää tukemaan alkuperäistä oletusta, niin tehtävä on mahdoton.

Asia ei välttämättä ole näin. Tuota ei tarvitse tuoda esille ettei luota mieheen. Se on käytävä oman pään sisällä nämä asiat eikä kaataa toisen niskaan. Mutta oman hyvinvoinnin vuoksi kannattaa ymmärtää elämän realiteetit.

Vierailija
13/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on aitoa molemminpuolista rakkautta, ei pettämistä tarvitse pelätä.

Ihmiset pettää rakkaudesta huolimatta. Ei se toisen rakastaminen estä vieraan sänkyyn hyppäämistä. 

Vierailija
14/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku kipeä hylkäämiskokemus taustalla? Se voi olla vaikka lapsuudessa niin että et kunnolla muistakaan. Aikuinen johon eniten luotit, jätti sinut emotionaalisesti tai ihan fyysisesti yksin juuri kun olisit häntä eniten tarvinnut? Kokemukset jää meidän alitajuntaan. 

Vierailija
15/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä läheisemmäksi tulet, sitä haavoittuvaisempi olet, tottakai, kun olet paljastanut myös oman sisimpäsi toiselle. Kuulostaa ihan loogiselta, että sitä enemmän pelottaa. Pitäisi vain olla/löytää sellainen kumppani, joka kohtelee sitä paljastunutta ydintäsi hellästi.

Vierailija
16/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakomielitauti on vaikea sairaus.

Hommaa kunnon lääkkeet.

Vierailija
17/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulla myös ollut tasan yksi mies johon pystyi luottamaan. Oli uskovainen, en tiedä oliko se syynä. Hänen uskontoon pettäminen ei kuulunut. Harmillisesti suhteemme päättyi koska kuoli auto-onnettomuudessa. Hän oli täydellinen, vaikka sellaista ei tuon yhden kirjoittajan mielestä ole. Oli yksi miljoonasta ja toista ei tule, ikinä. En aio enää koskaan mennä parisuhteeseen koska hän oli minun ainoa. Elän loppuelämäni uskolle. Olen iloinen että sain kokea rakkauden ja jos lähtisin suhteeseen ja tulisi pettämistä ja kaikkea muuta hirveää niin minun oma persoona mustuisi ja katkeroituisin. Niin on käynyt liian monelle naiselle, miehet voi tuhota naisen täydellisesti toiminnallaan ja sen jälkeen ei ole mitään kaunista enää ihmisessä jäljellä.

Suru tulee aina ystävienkin puolesta kun on avioeroja, salasuhteita, pettämisiä sekä suoranaista pahoinpitelyä.

Vierailija
18/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mistä syystä et sitten luota kumppaniin, kun olet sellaisen kanssa ollut🤔 Yleensä nämä tulee huonoista kokemuksista, epäluottamus. Ehkä kannattaisi tutkiskella itseään, mikä on syy. Nimittäin sieltä se löytyy, sisältä.

Vierailija
19/19 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valinnut komean miehen niin se pettää sinua satavarmasti.