Käyetty Reimatec
Olen tässä HuutoNetissä etsiskellyt talveksi Reiman haalaria pojilleni. Paljonko hyväkuntoisesta, käytetystä Reimasta voi hyvällä omallatunnolla maksaa?? Pitää laskea myös se, että hintaan pitää lisätä postarit jotka ovat 7 euron luokkaaa. Vai pitäisikö sittenkin ostaa uusi?
Kommentit (7)
Uudessa voi yhtälailla parin käyttökerran jälkeen tulla kulumista. Jos löydän kivan käytetyn, en raaskisi maksaa 50-60% enemmän!
Itse yritän myydä 15e juuri pojan toissa talvista haalaria,mut ei tunnu menevän... kaipa se johtuu siitä että tää ei ole enää mikään uudenveroinen,lähinnä muhkeus puuttuu...
keyes:
Itse yritän myydä 15e juuri pojan toissa talvista haalaria,mut ei tunnu menevän... kaipa se johtuu siitä että tää ei ole enää mikään uudenveroinen,lähinnä muhkeus puuttuu...
mitä mainostetaan hyväkuntoisiksi ja siisteiksi, mutta kun kuvan näkee, ovat etenkin polvista liki läpikuluneet, tai ainakin tosi karhentuneen näköiset...jaiks!
En siksi osta käytettyinä haalareita, näkemättä ainakaan ensin mitä olen ostamassa.
Ja melkoisilla hinnoilla myyvät käytettyjäkin haalareita ;O
Olivatpa sitten kuinka merkkitavaraa hyvänsä, niin aleista saa miltei samaan hintaan UUSIA ;O
Kieltämättä ainakin huutonetissä on hinnat sikamaiset käytetystä reimatecista.Just eilen törmäsin ihan uuteen versioon lastenvaateliikkeessä 49 euroon tosin oli alennuksessa
Alesta ostaisin uuden noiden käytettyjen hinnoilla. Meidän yhden tytön jälkeen viimetalvinen Reimatec on polvista karhentunut ja kulunut. En jotenkin osaisi enää pyytää haalarista mitään 40 euroa. Eli voisin maksaa käytetystä ehkä 25 euroa, ellen sitten näkisi haalaria ja toteaisi uuden veroiseksi. Eri asia, jos metsästäisin jotain tietty, jota kaupoista olisi enää mahdoton saada.
ellei puku olisi sitten ihan vain pari kertaa pidetty.
Mutta kyllä uusi on aina uusi, ja huutonetin hinnat kyseisen tuotteen kohdalla pilviä hipovia ;)