Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hellarit ja vaparit, mikä siinä maailmanlopussa kiihottaa?

Vierailija
13.03.2015 |

Työni puolesta tunnen useita hellareita ja vapaaseurakuntalaisia ja kaikkia yhdistää yksi asia: maailmanlopun uhkakuvien maalailu vuodesta toiseen. Noissa piireissä on tosi yleistä fantasioida maailmanlopun kauhukuvia ja lähestyvää joukkotuhoa ja keskustella niistä muiden seurakuntalaisten kanssa kauhistellen, syntisiä paheksuen ja omat piirit jalustalle nostaen. Ihmettelen, miksi kristittyjä ihmisiä kiehtoo vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen mässäillä joukkotuhomielikuvilla. Jotenkin häiriintynyttä! 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:11"]

Minut on sirutettu vastasyntyneenä. Olen varmaan aina ollut jonkunlainen koekaniini. Siihen on monta syytä. Yksi syy se, että miten keskonen pärjää normaalien lasten kanssa. Minulle on tapahtunut pitkin elämää outoja asioita. Kun olen toivonut jotain kovasti, en saa juuri sitä mitä haluan mutta saan jotain muuta jne.

Testaajat ei vissiin arvanneet, että aika moni uhri alkaa tajuamaan mistä on kyse. Kun avasin suuni kaikenlaisista epäkohdista ja epäilyksista, jouduin psykologiseen kidutukseen. Hae lisää tietoa hakusanalla gang-stalking. En voinut mennä minnekään ilman että joku vainosi ja häiriköi. Kotiini lähetetään ilkeää puhetta ympäri vuorokauden. Sitä on nyt jatkunut yli vuoden. Sellainen teknologia on mahdollista. Oma perhe ja ystävät kääntyi minua vastaan. Minulle yritettiin diagnosoida paranoidi skitsofrenia ja aloittaa lääkitys. Joudun päivittäin elämään kiusaajien ja häiriköitsijöiden kanssa.

Tulevaisuudessa kaikkki maailman vauvat saatetaan siruttaa. Onhan siitä maininta Raamatussa. Pedon merkki otsassa. Kukaan ei halua ajatella asiaa koska se on sama asia kuin helvetti. 

[/quote]

Toivon, että saat apua! Skitsofreniasta kärsiväkin voi onneksi kuntoutua oikean hoidon avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla