NAISET! Soini ei hyväksy aborttia edes raiskatuille
En ymmärrä tätä persujen fanitusta. Miettikää nyt hyvät naiset edes hetki, ennen kuin äänestätte perussuomalaisia. Persujen äänestäminen ei naisiin kohdistuvaa ahdistelua ja raiskauksia lopeta, mutta sen sijaan huonontaa naisen asemaa Suomessa entisestään. Esimerkiksi Timo Soini ei hyväksy aborttia edes raiskatuille. Hänen mielestään esim. tämä Tapanilassa raiskattu nainen ei saisi siis tehdä aborttia. Myös Mika Niikko on ehdottanut kiristyksiä aborttilainsäädäntöön.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120914920123_uu.shtml
"Yleisökysymys kuului, saako raiskattu nainen tehdä abortin.
- Pidän ihmiselämää pyhänä, sanoi Soini.
Kun haastattelija tarkensi, oliko vastaus siis ei, Soini toisti saman:
- Pidän ihmiselämää pyhänä."
Timo Soini on myös sanonut, että maahanmuutto ei häntä henkilökohtaisesti kiinnosta, ja maahanmuuttokysymykset eivät ole olleet puolueen kärkiteema.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:14"]Timo Soini että "pidän ihmiselämää pyhänä". Niin, valikoidusti? Äidin elämällä ja kärsimyksillä ei väliä. Uutta mulle, ettei tuo patahullu uskis salli aborttia todellakaan minkäänlaisissa olosuhteissa, ei edes vaikka kyseessä olisi kohdunulkoinen raskaus, mikä tarkoittaa että alkio/sikiö alkaa kehittyä munatorvessa, joka lopulta ratkeaa ja äiti kuolee tuskallisesti sisäiseen verenvuotoon, ja siinäpä kuolee alkio/sikiö tietty kanssa, ellei leikkausta päästä heti suorittamaan (joka myös on ihmisalun loppu). Kenen helvetin elämää Soini esimerkiksi juuri tällaisissa tapauksissa on niinkus suojelevinaan, kunnioittavinaan, ollessaan sitä 1700-lukulaista mieltä kuin on?? Ja koska katolinen kirkko, järjettömän rikas ja pitkälti verirahoilla vaurastunut, tekee niin kuin työnantajansa käskee:"Myy omaisuutesi, jaa se köyhille"? Katolinen kirkko on vastuussa myös AIDSin leviämisen vaihdittamisesta:"Joka käyttää ehkäisyä (vaikka sitten Afrikan köyhimmillä, HIV-viruksen pahoin runtelemilla alueilla), joutuu helvettiin palamaan ikuisiksi ajoiksi!", kuuluu kirkon kampanjaviesti. Kuka voi olla niin tärähtänyt, että antaa äänensä persuille? Soinin luomukselle.
[/quote]
Katolinen kirkko hyväksyy munanjohtimen poistamisen kun kyseessä on kohdunulkoinen raskaus eli ei kenenkään tarvitse kuolla sen takia.
Kirkko ei myöskään ole kokoonsa nähden mitenkään järjettömän rikas ja se tekee erittäin paljon hyväntekeväisyyttä esim. katolisen Caritas-järjestön kautta.
Epäilen, että jos Soinin tytär, vaimo, äiti tai muu perheenjäsen olisi raiskattu ja tullut siitä raskaaksi, olisi Soinilla ihan toinen ääni kellossa. Helppohan se on tuollaisia huudella kun ei ole omalle kohdalle sattunut.
Jokaisella kansanedustajalla on mielipiteitä joita en allekirjoita,mut maahanmuuttokustannukset on niin tärkeä asia et äänestän silti persuja.
Parasta vaan äänestää kuten ennenkin, somalimies on aina parempi kuin suomalainen rasistijuntti!
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:50"]
Ei kai kukaan fiksuna itseään pitävä ihminen muutenkaan persuja äänestä.
[/quote]
Pidän itseäni fiksuna. Jopa niin fiksuna, että tiedostan senkin että Timo Soini ei ole yhtä kuin perussuomalaiset. En tiedä sinun älykkyydestäsi, mutta yksinkertaisesta viestistä päätellen kirjoittaja on samalla tasolla kuin itse kommentti. Olen jopa niin suvaitsevainen perussuomalaisten kannattaja, että hyväksyn Soinin aborttikannan, vaikka en itse sitä allekirjoitakaan. Perussuomalaiset puolueena ajavat itselleni tärkeäksi koettuja asioita samaan suuntaan kuin itse niiden haluavan menevän (pl. avioliittolaki), siksi äänestän perussuomalaisia.
Ymmärrän hänen vakaumustaan. Minulla on periaatteessa sama vakaumus. Ymmärrän kyllä, että tuon vakaumuksen noudattaminen käytännössä voi olla äärimmäisen vaikeaa.
No onhan tuo perssujen ja sinisten "Naiset pysyköön keittiössä" -linja ihan selkee. Jos on tarpeeksi nätti voi tulla johonkin seisomaan ja sanomaan mitä miehet on käskenyt sanoa.
Kunhan vähän saa vetää tukasta ja pussailla. Huumoria huumoria. Pojat on poikia.
Soinin ei paljoa tarvitse abortteja tehdä, joten mitä siitä sitten jos jotkut emännät ja lapset joutuu kärsimään. Todellista lähimmäisenrakkautta :D
Perssut ilmoittivat äänestävänsä Soinin luottamuksen puolesta, koska ilmeisesti puolueen päälle ulostaminen ei ole niin paha etteikö aborttia vastustettaisi.
Jännää onkin miten nyt käy, kun jotkut hallituspuolueidenkin jäsenet ovat kritisoineet Soinin epäinhimillisyyttä, mutta joutuvat nyt äänestämään puoluekurissa käytännössä aborttioikeutta vastaan :D
Raiskatuille ok abortti,mutta paneville hutsuille eli teille kaikille,ottakaa vastuu ..
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:49"]Älkää pliis yleistäkö katolisista. Katolisen kirkon tämänhetkinen kanta on ikävä, mutta minä eikä yksikään tuntemani nuori katolinen ole samaa mieltä Humana Vitae:n kanssa.
Kaikki katoliset eivät vastusta naisen oikeutta päättää omasta kehostaan, aivan kuten kaikki muslimit eivät ole mitään sharia-hihhuleita.
[/quote]
Varmaan tiedät että kaikkien katolilaisten täytyy tunnustaa kirkon opetus pysyäkseen kirkon yhteydessä joten on ihan aiheellista olettaa että kaikki katolilaiset kannattavat kirkon virallista opetusta. Aborttikanta ei muuten ole "tämänhetkinen" vaan se on pysynyt samana ihan kirkon alkuajoista asti. Abortti on kuolemansynti ja johtaa välittömästi ekskommunikaatioon.