Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä 6kk; nyt ovulaatio vai raskautuminen?

Vierailija
05.03.2015 |

Eli olen synnyttänyt 6kk sitten ja kuukautiseni eivät ole vielä alkaneet. Nyt kuitenkin keskiviikkona (eilen) minulla oli menkkamaista jomottelua ja tänään vaaleaa, sitkeää limaa tullut ja lisäksi pistelee/jomottelee alavastassa, ei kuitenkaan samanlaista polttelua kuin keskiviikkona. Ovuloinko vai mitä tämä on? Vai voiko nämä oireet olla jo raskauoireita. Minulla ei ole nyt ovulaatiotikkuja tai raskaustestejä, joten en voi testata tätä asiaa nyt heti. Vinkkejä? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli vähän väliä menkkamaisia tuntemuksia, mutta ei menkkoja. Kierukka asennettiin kun synnytyksestä oli reilu 8kk, menkat eivät ehtineet alkaa eikä siis toki ollut raskauttakaan.

Vierailija
2/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko ollut yhdynnässä? Ovulaatio tulee aina ennen verta, joten ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdynnässä viimeksi 4pvä ja 7pvä ja sen jälkeen noin viikon välein aina. Raskaus on siis erittäin toivottu, siksi kuumeilen, että jos vaikka nytten edes se ovulaatio tulisi.. Ap

Vierailija
4/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit olla raskaana, toivottavasti.

Vierailija
5/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ovulaatiota ole jos sitkeää limaakin. Synnytyksen jälkeen ovulaatio voi muuttua erilaiseksi kuin aikaisemmin.

Vierailija
6/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Niin minäkin toivon! On tämä kyllä niin älytöntä, että vaikka lupaan itselleni, että ei ole kiirettä seuraavalle vauvalle ja tulee kun tulee, niin silti stressaa ja odottaa malttamattomana, että koska alkaa tapahtua. Minulla on ollut kyllä ennenkin näitä tuntemuksia, mutta mitään niistä ei ole seurannut.. :(

Vierailija
7/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio varmaan. Ei muuta kuin peitto heilumaan:)

Vierailija
8/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla synnytyksestä noin 9 kk aikaa ja mulla oli saman tyylisiä oireita. Ensin alkoi valkovuoto vähäisessä määrin koko ajan lisääntyen ja sitten tuli pieni liru veristä vuotoa vessapaperiin pyyhkiessä. Iloitsin jo, että menkat alkaa, mut vuotoa ei tullut tuon enempää. Pari päivää tuon vuodon jälkeen vihloi vasemmalla munasarjoissa. Itekin ajattelin, että vois olla ovulaatio. Myös raskaus mahdollinen ja toivottu. Noista oireista on nyt reilu 1.5 kk, eikä menkat ole vieläkään alkaneet ja raskaustesti negatiivinen. :( Ehkä keholla on jotain käynnistymisvaikeuksia hormoneiden suhteen..

Vierailija
9/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:08"]

Mulla synnytyksestä noin 9 kk aikaa ja mulla oli saman tyylisiä oireita. Ensin alkoi valkovuoto vähäisessä määrin koko ajan lisääntyen ja sitten tuli pieni liru veristä vuotoa vessapaperiin pyyhkiessä. Iloitsin jo, että menkat alkaa, mut vuotoa ei tullut tuon enempää. Pari päivää tuon vuodon jälkeen vihloi vasemmalla munasarjoissa. Itekin ajattelin, että vois olla ovulaatio. Myös raskaus mahdollinen ja toivottu. Noista oireista on nyt reilu 1.5 kk, eikä menkat ole vieläkään alkaneet ja raskaustesti negatiivinen. :( Ehkä keholla on jotain käynnistymisvaikeuksia hormoneiden suhteen..

[/quote]

Voi ei, mulla on ollut ihan samanlaisia tuntemuksia tosiaan aikaisemmin. Aloin nyt epäillä, että nämäkin on tuloksettomia oloja. :( Tekisi mieli aloittaa terolutit, kun niitä jäi tuonne kaapin pohjalle ennen ensimmäistä raskautta.. jos ne vaikka starttaisi hieman tätä kiertoa.. onko tyhmä ajatus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi