Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin häiritsee niin kovasti 30v ja 20v väliset seurustelusuhteet?

Vierailija
13.03.2015 |

Tälläkin palstalla sen huomaa. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on niiden ongelma, joita se häiritsee.

Vierailija
2/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me 20vuotiaat viedään 30vuotiailta epätoivoisilta sinkuilta miehet ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 20 v on pikkulapsi joka ei ymmärrä mistään mitään ja 30 v on ikäloppu pedofiili. Av-mamman logiikka.

Vierailija
4/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon ihmetellyt. n21 mies 34

Vierailija
5/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Täällä on joku fanaatikko tai pari, jonka/joiden mielestä pariskunnan pitäisi olla syntynyt suunnilleen samana päivänä!

Kaksi vuottakin ikäeroa oli sille liikaa jossain ketjussa :D    

Vierailija
6/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, jos kyseessä on ihan oikeasti tasavertainen suhde. Ikäero on tuossa vaiheessa kuitenkin sen verran suuri, että nuorempi saattaa uskoa aikuista ja luulla esimerkiksi itse olevansa vain lapsellinen, jos kokee toisen toiveet (vaatimukset) ahdistavina. Vasta aikuistuvaa on helpompi käyttää hyväksi. Lisäksi vanhempi voi käyttää ikäänsä perusteena sille, että hän on oikeammassa ja mitätöidä toisen ajatuksia vedoten siihen että ne ovat lapsellisia.

Vierailija
7/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:00"]Ei häiritse, jos kyseessä on ihan oikeasti tasavertainen suhde. Ikäero on tuossa vaiheessa kuitenkin sen verran suuri, että nuorempi saattaa uskoa aikuista ja luulla esimerkiksi itse olevansa vain lapsellinen, jos kokee toisen toiveet (vaatimukset) ahdistavina. Vasta aikuistuvaa on helpompi käyttää hyväksi. Lisäksi vanhempi voi käyttää ikäänsä perusteena sille, että hän on oikeammassa ja mitätöidä toisen ajatuksia vedoten siihen että ne ovat lapsellisia.
[/quote]

Minua ei haittaa tuo alapeukku, mutta kuulisin silti mielelläni mielipiteesi?

Vierailija
8/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oon kohta 50 ja kakskymppiset naiset pörrää ympärillä niin perkeleesti. Mua se ei toisaalta häirihe, mut rumempia saa hätistellä kauemmaksi.

Vierailija
9/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että vielä kotona asuvat, 20-vuotiaat tytöt jättää koulut kesken ja alkaa vääntää lapsia jonkun vauvakuumeisen vanhemman miehen kanssa. Lololol ja tulevat veronmaksajat passivoituu ja ehkä vielä päätyy yksinhuoltajuuteen tuhlaamaan lisää yhteiskunnan varoja.

Vierailija
10/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:08"]

Siksi että vielä kotona asuvat, 20-vuotiaat tytöt jättää koulut kesken ja alkaa vääntää lapsia jonkun vauvakuumeisen vanhemman miehen kanssa. Lololol ja tulevat veronmaksajat passivoituu ja ehkä vielä päätyy yksinhuoltajuuteen tuhlaamaan lisää yhteiskunnan varoja.

[/quote]

Miehillä on niin vitun kova vauvakuume päällä koko aika ettei mitään rajaa!

Kysehän ei suinkaan ole siitä, että nuori tyttö haluaa sitouttaa miehen itseensä vauvalla ja näyttää olevansa aikuinen. Ehei. Miehen vauvakuume se puskee pintaan. 

Vierailija
11/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan häiritse. Aikuiset ihmiset tehkööt mitä lystää. 

Vierailija
12/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, että joku pitää ikää jotenkin olennaisena mittarina. Itse olen ollut ihastunut kaksi kertaa itseni ikäiseen, itseni ikäisiin ja 10 vuotta nuorempaan. Ihastun ihmiseen, en hänen ikäänsä tai muuhun vastaavaan muodolliseen seikkaan. 

Vierailija
13/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen ja seurustelu on aika eri juttu.

Vierailija
14/19 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo nyt taida häiritä, yhtä ketjujen aloittelijaa lukuunottamatta. Tosin sitten alkaa häiritä muitakin, jos se 3-kymppinen jahtaakin 2-kymppisten sijasta teinejä.

Vierailija
15/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
16/19 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainkaan häiritse. 

Vierailija
17/19 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on omituisia perusteluja. Mun mies on mun kanssa, koska se sattui ihastumaan muhun ja minä siihen. Ennen se on seurustellut itsensä ikäisten kanssa. Mutta me sovitaan hyvin yhteen. Hän ei halua vielä lapsia, ei halua vakiintua, mennä naimisiin ja ostaa asuntoa. Se ei sovi hänen elämäntilanteeseen, joten nuorempi nainen on hyvä vaihtoehto. Minä taas tarvitsen itselleni vakaan, järkevän ja vastuullisen miehen, koska olen itse niin epävakaa. Mies pitää mun jalat maassa ja hellii mua. Ikäero näkyy oikeastaa vain yleissivistyksessä. Ollaan kuitenkin molemmat opiskelijoita, niin meillä on paljon yhteistä. Pystytään puhumaan mistä vain. Mä olen ihan mielissään, että voin skipata poikien deittailuvaiheen. Juuri 18 täyttäneet pojat ei vain kiinnosta mua luonteeltaan eikä ulkonäöltään. On yleistä, että nuoret naiset pitää vähän vanhemmista miehistä. Niillä on kokemustakin :) Jos jotain nuorta sälliä surettaa että vanhemmat vie naiset, niin voihan se itse deittailla vähän vanhempaa naista (parempia sängyssä) tai panostaa vain itseensä enemmän, niin saa kyllä helposti tyttöystävän.

Vierailija
18/19 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse kaikkia mutta oon nähny läheltä yhden suhteen jossa 20v nainen ja 30v niin se suhde ei ainakaan toiminu tai ollut tasavertainen. Tämä nainen on siis kaverini ja hän oli todella huonoitsetunto ja hän yritti ns. esittää kypsempää kuin on. Mies taas oli narsisti joka käytti hyväkseen kaveriani ja hänen epävarmuuttaan. Oli raivostuttavaa katsoa vierestä miten se mies kohteli kaveriani joka vaan alistui ja nöyrtyi kun hänelle oli iskostettu päähän että vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa ja totella. Onneksi kaverini tajusi minkälaisen kusipään kanssa seurusteli ja jätti hänet.

Vierailija
19/19 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei kiinnosta kenen kanssa muut ihmiset seurustelee mut en mä kyl haluis yli 30v miestä itelleni, tykkään suunnilleen omaikäisistä :) -21v nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi