Jos täällä on paikalla ketään teinipoikaa, niin
mitä tekisit jos sinulle ventovieras teinityttö tulisi skypettämään sinulle? :D
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:38"]*fapfap*
[/quote]
Oon nähnyt tätä monissa ketjuissa, mitä tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:28"]Käykö täällä IHAN OIKEASTI teinipoikia??? Vaikea uskoa...
[/quote]
No vtu satun itse tietämään että oma teinini täällä käy aina välillä ja porukalla ovat koneella kavereiden kanssa. Heitä kuumottaa kun tääl on niin paljon naisia. Ei ne siellä Alilaudan Axen ja hien tuoksussa koko iltaa viihdy kun AV:lla naiset esittelee seksijuttujaan ja alapään näppylöitään ja ehkä jopa tissikuviaan. Milfien perään kuolaavat.
Se puuttuisi, että saisin tietää mieheni käyvän täällä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:38"]*fapfap* [/quote] Oon nähnyt tätä monissa ketjuissa, mitä tarkoittaa?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:38"]*fapfap* [/quote] Oon nähnyt tätä monissa ketjuissa, mitä tarkoittaa?
[/quote]
Runkkaa
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:38"]*fapfap*
[/quote]
Oon nähnyt tätä monissa ketjuissa, mitä tarkoittaa?
[/quote]
Minäpäs näytän sinulle mitä se tarkoittaa. Tuo kasvosi vähän lähemmäksi *fäpfäpfäp* juuri noin *fäpfäpfäp* noin juuri mmhhh, hengitä siihen lämpimää kosteaa hengitystäsi *fäpfäpfäp* uuh aah, eikö näytäkin hyvältä *fäpfäpfäp* nyt..nyt...nyt lentää *rajua fäppäämistä* AAAAHHH!! No, näyttikö mukavalta?
Olisin ihmeissäni, koska kukaan tyttö ei ole koskaan puhunut mulle viimeseen 5v mitään muutakuin koulujuttuja. Ne lähinnä välttelee mua.