Ainoa tavoite on näillä "kohuilla" saada kokoomukselle vaalivoitto
Iltalehti eikä Ilta-Sanomat edes peittele poliittista agendaansa ja tämä palsta on Sanomien, joka on IS:n takana. Älkää olko naiiveja.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa seuraus tästäkin naurettavuuksiin median takia nousseessa kohussa on valtioneuvoston kanslian koronaohjeiden selkiyttäminen kaikissa oloissa ministereille ja PM:lle viestinnän yhtenäistäminen eri kännyköissä. Paljon melua tyhjästä koko homma!
Vai ainoa vaikutus oli mielestäsi tuo. Se suurempi vaikutus oli kansan mielissä se että pääministerin uskottavuus on koronajohtajana nyt täysi nolla. Hälläväliä vaan, turha tulla mikkien eteen enää mitään neuvomaan ja ohjeistamaan rouva pääministerin.
Miksei lehdet maalita niitä kymmeniä ihmisiä, jotka olivat ilman maskia Haaviston kanssa samassa aitiossa Tampereen areenalla ja ilmeisesti pitkään?! Olen heistä erittäin huolissani, koska korona leviää Pirkanmaalla ennätysvauhtia. Täällä kieritään vaan yhden ihmisen ympärillä!! Tuskin Marin on edes pitkään Haavistoa lähellä ollut ennen viime perjantaita.
Ai tarkoitatko että Marin hölmöilee kokoomuksen puolesta ? Että kokoomus on palkannut Marinin? Enpä usko-tunnusta vaan että ihan se hölmöilee muuten vaan.
Minulla on suora telepaattinen yhteys UFOihin ja sieltä vahvistetaan asia ja halutaan korostaa, että missään olosuhteissa vika ei ole demareissa itsessään. Ei ollut DDR:n aikoihin, eikä ole nyt.
Veikkaan, että viiksekäs konkaripoliitikko on esittänyt tiukan toivomuksen luottotoimittajille kohun pinnalla pitämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Marin ulkoistanut korona asiat Krista Kiurulle,joka hoitanut hommat mallikkaasti.
Jos demarit joutuvat vielä tällä vaalikaudella vaihtamaan toisen kerran pääministeriä, niin Krista Kiuru olisi vahva vaihtoehto. Hänhän muuten järjesteli Marinin Antti Rinteen seuraajaksi tiukassa 32-29 äänestyksessä.
Juuri näin ja maahan äärilaidan oikeistonhallitus. Siksi täältä myös poistettiin ketju jossa puhutaan Keskustan Antti Kaikkosen sunnuntaisesta koko päivän osallistumisesta altistuneena laajaan seminaariin ja illan biletyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei lehdet maalita niitä kymmeniä ihmisiä, jotka olivat ilman maskia Haaviston kanssa samassa aitiossa Tampereen areenalla ja ilmeisesti pitkään?! Olen heistä erittäin huolissani, koska korona leviää Pirkanmaalla ennätysvauhtia. Täällä kieritään vaan yhden ihmisen ympärillä!! Tuskin Marin on edes pitkään Haavistoa lähellä ollut ennen viime perjantaita.
Tai kaikkia toimittajia ja elinkeinoellämän jottoporrasta jotka bilettivät Slushissa ulkomaalaisten kanssa.
Niinpä niin. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat.
Sanna on Kokoomuksen myyrä, paljon mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Miten muistelen, että se oli tämä Iltalehden Liski, joka Sipilää jahtasi, joten ei ainakaan kovin oikeistolaiselta vaikuta.
Sipilä ei ole kokoomuslainen. Kokoomus ja keskusta on aina kilpailleet.
Sipilä oli oikeistohallituksen pääministeri ja ihan varmasti myös enemmän oikealla kuin peruskeskustalainen.
Onko tämä nyt sitä EK:n miljardeilla rahoittamaa oikeistohallitusprojektia. Kyllä niin kummalliselta vaikuttaa, etten ihmettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Marin ulkoistanut korona asiat Krista Kiurulle,joka hoitanut hommat mallikkaasti.
Häh? Ulkoistanut korona-asiat ministerille, jonka toimenkuvaan kuuluvat tartuntatautien torjunta ja terveyspalvelut. Ällistyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kaikkia toimittajia ja elinkeinoellämän jottoporrasta jotka bilettivät Slushissa ulkomaalaisten kanssa.
Hyvä huomio! Hesarissa oli pikku juttu asiasta, miten periaatteista "joustettiin" yömyöhällä juomien ääressä mutta eihän saa kiusata rikkaita ja vielä sijoittajia!
Vierailija kirjoitti:
Ketä nyt tyhjää äänestäisi?
Ketä kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitä EK:n miljardeilla rahoittamaa oikeistohallitusprojektia. Kyllä niin kummalliselta vaikuttaa, etten ihmettelisi.
On!
Porvareilla on nyt piikki auki.
MTV on jo pelottavan korruptoitunut media.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin on hoitanut koronaa olosuhteisiin nähden hyvin koko Euroopan mittapuullakin. Tämä on ollut liikaa joillekin ja on kostettava mustamaalaamalla näinkin naurettavassa pikkujutussa. Kun järki seisoo medialla, seisoo ilmeisesti joillakin housuissa, kun saavat sydämensä kyllyydestä haukkua naispääministeriä.
Pääministeri tiedottaa: ”Olen juonut olutta” 😂
No ainakin minun mielestäni tämä pm Sanna Marinin "Olen juonut olutta” on kuitenkin paljon hienostuneempi, tyylikkäämpi, sympaattisempi ja humoristisempi kuin Harri Holkerin "Minä juon nyt kahvia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On!
Porvareilla on nyt piikki auki.
MTV on jo pelottavan korruptoitunut media.
Alma Media on yritysten äänitorvi ja Iltalehti avoimesti sen lehtenä myös ja tavoitteena ainoastaan kokoomuslainen hallitus, jossa yritysten ääni on ykkönen aina ja työntekijät nollan asemassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio! Hesarissa oli pikku juttu asiasta, miten periaatteista "joustettiin" yömyöhällä juomien ääressä mutta eihän saa kiusata rikkaita ja vielä sijoittajia!
MTV = Money Talks VERYLOUD!!!
No Kokoomus voittaa joka tapauksessa. Sen ainoa hyvä puoli on se, että kun se ottaa persut hallitukseen, nämä persukannattajat saavat elämänsä peppupanon. Ei auta enää selittelyt miten "se ei ollut sama perussuomalaiset", kuten tähän asti on toisteltu. Mestari ei teitä duunareita, kelapersuja ja työttömiä ja eläkeläisiä muista.
Mutta eiköhän siihen joku uusi narratiivi keksitä, tehdään silmänkääntötemppu ja kohta taas myydään samaa paskaa eri paketissa. Ja persu uskoo. Haluaa uskoa.
Tänään? Ei kai vain ollut töissä alkoholin vaikutuksen alaisena? 😁