Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:11"]Minulle ainakin Suomessa viimeiset 15 vuotta harjoitettu politiikka on ollut hyvää. Yritykselläni menee paremmin kuin ikinä ja lisää työntekijöitä palkataan. En varmaan ole sitten suomalainen, koska olen tyytyväinen, varakas ja menestynyt? Minun asioitani, ja työntekijöideni asioita, on nimittäin hoidettu pirun hyvin. Kiitos vakaan ja oikeudenmukaisen yhteiskuntamme. Ehkä tosiaan en ole sellainen kaltoinkohdeltu suomalainen sitten...
Nainen 45, yrittäjä
[/quote]
Hyvähän jos se itellä menee hyvin mutta miten muut? Itsekästä kokoomuslaista soopaa
[/quote]
Eikö työntekijöilläni ole väliä tai muilla työssäkäyvillä, ja työttömillä, joiden elintaso on noussut huimasti? Suomi ei tarvitse nyt ruikutusta vaan katsomista tulevaan.
Nainen45

Vierailija
42/57 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:11"]Minulle ainakin Suomessa viimeiset 15 vuotta harjoitettu politiikka on ollut hyvää. Yritykselläni menee paremmin kuin ikinä ja lisää työntekijöitä palkataan. En varmaan ole sitten suomalainen, koska olen tyytyväinen, varakas ja menestynyt? Minun asioitani, ja työntekijöideni asioita, on nimittäin hoidettu pirun hyvin. Kiitos vakaan ja oikeudenmukaisen yhteiskuntamme. Ehkä tosiaan en ole sellainen kaltoinkohdeltu suomalainen sitten... Nainen 45, yrittäjä [/quote] Hyvähän jos se itellä menee hyvin mutta miten muut? Itsekästä kokoomuslaista soopaa [/quote] Eikö työntekijöilläni ole väliä tai muilla työssäkäyvillä, ja työttömillä, joiden elintaso on noussut huimasti? Suomi ei tarvitse nyt ruikutusta vaan katsomista tulevaan. Nainen45

[/quote]

Katsos kun kaikilla muilla ei mene yhtä ihanasti. Mutta äänestä vaan jatkossakin Kokoomusta, kyllä me mielellään karsitaan pienistä palkoistamme, että isotuloisilla menee paremmin. 

En edes pystynyt katsomaan koko videota, alkoi oksettaa niin kovin. Mieti mitä SÄ voisit tehdä, miten Sä voisit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tehdään tästä Antti Rasistinen maa!" LOooooooOOL!!!

Vierailija
44/57 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voisit Stubb miettiä miten Sä voisit tehdä tästä maasta sellaisen että Me voitais elää täällä rauhassa, eikä tarvis pelätä että joukko maahanmuuttajia raiskaa puskassa kun tullaan illalla junalla töistä kotiin.

Siinä Sulle Stubb hiukan miettimistä.

Vierailija
45/57 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:11"]Minulle ainakin Suomessa viimeiset 15 vuotta harjoitettu politiikka on ollut hyvää. Yritykselläni menee paremmin kuin ikinä ja lisää työntekijöitä palkataan. En varmaan ole sitten suomalainen, koska olen tyytyväinen, varakas ja menestynyt? Minun asioitani, ja työntekijöideni asioita, on nimittäin hoidettu pirun hyvin. Kiitos vakaan ja oikeudenmukaisen yhteiskuntamme. Ehkä tosiaan en ole sellainen kaltoinkohdeltu suomalainen sitten... Nainen 45, yrittäjä [/quote] Hyvähän jos se itellä menee hyvin mutta miten muut? Itsekästä kokoomuslaista soopaa [/quote] Eikö työntekijöilläni ole väliä tai muilla työssäkäyvillä, ja työttömillä, joiden elintaso on noussut huimasti? Suomi ei tarvitse nyt ruikutusta vaan katsomista tulevaan. Nainen45

[/quote]

Katsos kun kaikilla muilla ei mene yhtä ihanasti. Mutta äänestä vaan jatkossakin Kokoomusta, kyllä me mielellään karsitaan pienistä palkoistamme, että isotuloisilla menee paremmin. 

En edes pystynyt katsomaan koko videota, alkoi oksettaa niin kovin. Mieti mitä SÄ voisit tehdä, miten Sä voisit...
[/quote]
No kenellä menee huonosti täällä? Vastaus: ei kellään.

Vierailija
46/57 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana mitä shaibaa. Samaa sarjaa kuin aikoinaan se Matti Vanhasen: Aion nousta barrikaideille rasismia vastaan. Helvetti mitä idiootteja, millaista vihjeettömyyttä, pihalla oloa ihan kaikesta!!

Vierailija
47/57 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 10:19"]Saatana mitä shaibaa. Samaa sarjaa kuin aikoinaan se Matti Vanhasen: Aion nousta barrikaideille rasismia vastaan. Helvetti mitä idiootteja, millaista vihjeettömyyttä, pihalla oloa ihan kaikesta!!
[/quote]
Kaikki eivät nyt vaan pelkää sanoa sitä ääneen, ettå vastustavat rotusyrjintää.

Vierailija
48/57 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR kannattaa raiskauksia?

Vierailija
49/57 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/57 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on kukkahattutäti ja hyysääjä. Isänmaanmyyjä.

Vierailija
51/57 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Stubbidon mielestä on parempi kun flirttaillaan raiskauksilla kun rasismilla? 

Vierailija
52/57 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:40"]

Ehkä Stubbidon mielestä on parempi kun flirttaillaan raiskauksilla kun rasismilla? 

[/quote]

Mycket bättre kanske? Eihän se oo ennenkään SUOMALAISISTA välittänyt!

Vierailija
53/57 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:40"]

[/quote]

Mycket bättre kanske? Eihän se oo ennenkään SUOMALAISISTA välittänyt!
[/quote]
Kuten et sinäkään ystäväiseni, kuten et sinäkään.

Vierailija
54/57 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin Suomessa viimeiset 15 vuotta harjoitettu politiikka on ollut hyvää. Yritykselläni menee paremmin kuin ikinä ja lisää työntekijöitä palkataan. En varmaan ole sitten suomalainen, koska olen tyytyväinen, varakas ja menestynyt? Minun asioitani, ja työntekijöideni asioita, on nimittäin hoidettu pirun hyvin. Kiitos vakaan ja oikeudenmukaisen yhteiskuntamme. Ehkä tosiaan en ole sellainen kaltoinkohdeltu suomalainen sitten...
Nainen 45, yrittäjä

Vierailija
55/57 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyysäri.

Vierailija
56/57 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/57 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäisin video koskaan! Miten tuollaista paskaa päästetään läpi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi