Miksi sinä et halua seksiä joka joka päivä?
Kommentit (46)
Tylsää, väsyttävää, yksitoikkoista. Elämässä on niin paljon muutakin.
Olen etäsuhteessa. Turha haluta. Mutta sitten kun tapaamme sitä on sitäkin enemmän.
Kysyn siksi, että yritän ymmärtää miestä joka ei halua.
Voin olla väsynyt, kipeä, stressaantunut, vihainen, surullinen... En mä halua joka päivä samppanjaakaan :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:58"]
En mä halua joka päivä samppanjaakaan :)
[/quote]Outo! Nyt narraat! ;)
-2-
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:57"]Kysyn siksi, että yritän ymmärtää miestä joka ei halua.
[/quote]
En syö kermakakkuakaan joka päivä. Kaikkeen kyllästyy jos toistoa on liikaa. Ja mietin päivieni aikana muutakin kuin pesää.
Miten niin en halua? Lopeta paskan puhuminen.
Ei kuulu sulle haluanko joka päivä kymmenen kertaa vai vaan joka toinen päivä! Senkin pervo tirkistelijä, hanki elämä!
Mulla panetusväli tuntuu olevan pari päivää, jos elää ihan normaalia arkea. Eli joku fyysinen juttu siinä on.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:57"]
Kysyn siksi, että yritän ymmärtää miestä joka ei halua.
[/quote]
Miestä voi väsyttää psyykkisesti tai fyysisesti tai molempia? ja sitä paitsi halutkin on jokaisella omat. On olemassa ihmisiä jotka tosiaan haluaa usein ja usein päivässä, siis jatkuvalla syötöllä ja sitten on ihmisiä jotka ei juurikaan halua, juuri koskaan... Noh, näiden ääripäiden keskelle mahtuu VAIKKA MITÄ määriä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:59"]
Mulla panetusväli tuntuu olevan pari päivää, jos elää ihan normaalia arkea. Eli joku fyysinen juttu siinä on.
[/quote]
Kurrrr panetusväli ;)
Siksi että ei vaan tee mieli. Eikä se tunnu niin kivalta enää. Muut asiat mielessä. Joskus ennen oli enemmän haluja, en tiedä sitten mistä johtuu tämä muutos.
Koska en nauti siitä partnerin kanssa. Likaista, vaivalloista ja epätyydyttävää.
Suurin ongelma on se, että mulle on tullut pelko, että jos ja kun se ei halua joka päivä, ei kohta halua enää ollenkaan! Ap
Olen sinkku enkä harrasta hetken iloja. En ajattele seksiä kun en ole suhteessa.
En uskalla haluta. Minulla on vulvodynia.
En tiedä. En tiedä muutenkaan miksi haluan jotain tai en halua jotain, noin ylipäätään.