Oisko susta rintamalle?
Itse sain koulutuksen jo kauan sitten vanhentuneille aseiile,että tuskin musta mitään apua olisi.
Kommentit (58)
Ei ole, kunto on heikko. Voin keittää lihasoppaa ja torstaisin hernekeittoa rintamamiehille.
Joo prrrt prrrrrrt prrrrrrrt vaa ja lisää lippaita. Eiku prkl sieltähän tuleeki drooneja niskaan eikä uraata huutavaa joukkoa. Pojat tää peli o hävitty.
Olisin se joka kokoaisi iskuryhmän jonka kanssa menisimme räjäyttämään sylttytehtaan ja sota päättyisi.
Ei olisi, ikä ja kunto tulee vastaan.
Toisaalta ei mua koskaan rintamalle koulutettukaan.
AK 47 on yhä käytössä.
Toivottavasti ei tule sotaa. Ei sitä kukaan halua, paitsi venäläiset.
Pitää myös kysyä, oisko susta kestämään sen, että milloin tahansa voi omaan kotiin tai autoon tai muuhun paikkaan, jossa sattuu olemaan (esim. sairaalaan, kouluun, kauppaan ja junaan) voi iskeä ohjus tai drooni. Se on vähintään yhtä olennainen kysymys.
Ehkä lottana, voin sitoa haavoja ja muuta, mutta itse sotimiseen en ehkä olisi pätevä. Ei millään pahalla, mutta nykynuoria katsoessa ehkä se sotiminen onnistuisi vanhalta täti-ihmiseltä paremmin kuin joiltain nykynuorilta.
Kyllä, mutta en suostu tappamaan ketään. Ampuisin tahallani ohi vaikka olisi oma henki kyseessä.
Suomessa asuvat arabit ei välitä . Mistään. Raha ja huumeet.
Yksissä kutsunnoissa näkyi näitä maahan muuttaneita nuoria nilkat paljaana lumessa tennarit jalassa lyhyet housun puntit et selvä talvisota varustus.
En mene, puolustakoot rikkaat pääomiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lottana, voin sitoa haavoja ja muuta, mutta itse sotimiseen en ehkä olisi pätevä. Ei millään pahalla, mutta nykynuoria katsoessa ehkä se sotiminen onnistuisi vanhalta täti-ihmiseltä paremmin kuin joiltain nykynuorilta.
Älä miekkonen yritä esittää. Nykyään ei muuten ole enää lottia 😂
Koulutus on ja kamppailulaji- sekä ensiapukokemusta, mutta enpä silti sinne lähtisi. Onneksi olen saanut vapautuksen.
Jotenkin naurattaa ajatus et tuossa pojat on rintama. Pelottavan moni ajattelee et jonnekin ehtii muodostua "rintama". Tosin, mitä ihmettä se naapuri tänne tulisi sekoileen. Meri tulee vastaan aika pian ja minnekä se sitten menisi/hyöty?
Tuskin sun varaasi on edes paljoakaan on laskettu. Voit olla tutiseva hampaaton ukko/mummo ennenkuin virtuaalisesti konesaleista käsin nörtit urbaanin puolustustuksen hoitaa. Rohkeimmat ehkä tiedustelussa. Ei todellakaan aapeen heiniä niinkuin hän sen jo itsekin totesi.
Agentiksi ja syvälle sisämaahan soluttautuminen? No ei vaan.
Tällä elämällä 51-v. ilman armeijakoulutusta voin silti tarjoutua pioneeriksi, tosin ilman koulutusta ei siihenkään pääse. Tykinruoaksi vaikka sitten, kunhan vain maani puolesta voin jotain tehdä. Eikä ollut edes vitsi, siinä se vitsi tässä onkin; tässä iässä, tässä kunnossa ja silti maata puolustamaan halutessa ei ole enää muita vaihtoehtoja, ei ole myöskään lapsia.
Puolustakoot suwaizewaizet kultamunia munivia hanhiaan.
Ei. On vain rinnat rintamaksi panssarina.