Seiska julkaisee kohuvideon, jossa pääministeri Sanna Marin tanssii korona-altistuneena yökerhossa Corona-kalja kädessä
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hupsista - video ehti poistua Seiskasta - onneksi ehdimme nähdä sen.
Tällainen nainen ei voi olla Suomen pääministeri.
Mikä kehitysmaa Suomi muka on SDP:n mukaan?
Siellä se video on edelleen
https://www.seiska.fi/kotimaa/juuri-nyt-seiska-julkaisee-kohuvideon-jos…
En usko, että seiskassa edes tulisi mieleenkään poistaa videota.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan historiassa ei yksikään pääministeri, saati presidentti, ole Suomessa ollut juomassa alkoholia kautensa aikana 😂 Mutta vissiin ongelma vain, kun nuori nainen?
Ei se pointti joillekin mene vaan jakeluun, vaikka rautalangasta vääntäisi. Ei se alkoholin juominen ole tässä ongelma, vaan bilettäminen täydessä yökerhossa korona-altistuksen jälkeen. Lisäksi virkaohjeiden rikkominen, kun ei ollut tärkeää virkapuhelinta mukana. Sekä valehtelu mediassa ja työtovereille eri detaljeista illanvieton suhteen.
Vierailija kirjoitti:
"Kanerva ei voisi jatkaa ministerinä. Syitä olivat "harkintakyvyn puute yksityiselämässä, hämmennystä aiheuttaneet lausunnot sekä toimintakyvyn heikkeneminen yleisen uskottavuuden romahdettua".
Tänä päivänä olisi ohitettu olan kohautuksella. Politiikan toimijat käyvät härskimmiksi ja kohta kukaan ei välitä, vaikka pomppisivat munasillaan/tussusuillaan.
Mitä välii? Poliitikot on ennenkin vetäneet viinaa ja rymynneet, kansan suosio on vain kasvanut. Kekkonenkin oli kuuluisa tästä. Silloin ei vain ollut kamerakännyköitä eikä seiskan kaltaisia haaskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan historiassa ei yksikään pääministeri, saati presidentti, ole Suomessa ollut juomassa alkoholia kautensa aikana 😂 Mutta vissiin ongelma vain, kun nuori nainen?
Ei se pointti joillekin mene vaan jakeluun, vaikka rautalangasta vääntäisi. Ei se alkoholin juominen ole tässä ongelma, vaan bilettäminen täydessä yökerhossa korona-altistuksen jälkeen. Lisäksi virkaohjeiden rikkominen, kun ei ollut tärkeää virkapuhelinta mukana. Sekä valehtelu mediassa ja työtovereille eri detaljeista illanvieton suhteen.
Hänhän itse vastasi tänään juuri näihin kysymyksiin. Varmaan katsoit.
Vierailija kirjoitti:
Tuurestakin Sanna on nolo
https://www.seiska.fi/kotimaa/uutta-tietoa-sanna-marinin-bileillasta-tu…
Oho. Tuure tekee selväksi, ettei ollut Sannan seurueessa eikä tunne häntä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii? Poliitikot on ennenkin vetäneet viinaa ja rymynneet, kansan suosio on vain kasvanut. Kekkonenkin oli kuuluisa tästä. Silloin ei vain ollut kamerakännyköitä eikä seiskan kaltaisia haaskoja.
Kännääminen ei ole se ongelma vaan se että menee väkijoukkoon tietoisena altistumisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska Kekkonen altistui koronalle?
Saa rymytä ja ryypätäkkin mutta ei altistuneena ja pitää olla tavoittettavissa 24/7 ja hänen itsensä pitää tiedottaa sihteerilleen mistä numerosta hänet milloinkin tavoittaa. Ja jos oikein tietää juhlivansa niin nimeää Saarikon sijaisekseen siksi ajaksi. Ei ole paljon vaadittu.
Ja ei valehtele avustajilleen tai kollegoilleen missä milloinkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännääminen ei ole se ongelma vaan se että menee väkijoukkoon tietoisena altistumisestaan.
Innokkaimmin Marinia haukkuvat persut, jotka itse ovat enemmän tai vähemmän kulkutautimyönteisiä. Kummasti se koronavastuullisuus herää vasta sitten kun joku toinen sitä rikkoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoi älykellosta, onko kaljan kalorit jo kuluneet.
Varmaan tsekkas vaan ne koronaohjeistus viestit mitkä lähetettiin. Nauraen vaan jatkaen tanssia :D
Mistä sen tietää, ehkä hän oikeasti jopa sai ne viestit, niin paljon niitä "valkoisia" valheita on suoltanut.
Takuulla sai ne viestit.
Marin on itse kertonut Iltalehden haastattelussa, että kaikki puhelut ja viestit tulevat myös hänen älykelloonsa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/918c0131-212e-498e-8034-9678a8da7…
Jätän sulle sanoman faksiin
Kun sen saat oon kaukana jossain
Enkä heti palaakaan
Sana ei on aina sun yllä
Tänään ei on minulle kyllä
Tukehdun jos vierelle jään sun
Tahdon vapaana olla taas
(Chorus)
Anna mun bailaa
Anna mun bailata
Anna mun koko ilta keinua vaan
Anna mun bailaa
Mennä ja bailata
Askeleitani et saa hidastaa
Kuski paina kaasu pohjaan
Sinne minne valot ohjaa
Koti-illat saavat riittää
Enää et mua kiinni saa !!!!!
Tarvitse en fyssaa tai hissaa
Tahdon vain leikkiä kissaa
Tukehdun jos vierelle jään sun
Tahdon vapaana olla taas
Oikeasti tämä koko keissi oli aika legendaarisen hauska😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoi älykellosta, onko kaljan kalorit jo kuluneet.
Varmaan tsekkas vaan ne koronaohjeistus viestit mitkä lähetettiin. Nauraen vaan jatkaen tanssia :D
Mistä sen tietää, ehkä hän oikeasti jopa sai ne viestit, niin paljon niitä "valkoisia" valheita on suoltanut.
Takuulla sai ne viestit.
Marin on itse kertonut Iltalehden haastattelussa, että kaikki puhelut ja viestit tulevat myös hänen älykelloonsa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/918c0131-212e-498e-8034-9678a8da7…
Eli siis valehteleeko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Innokkaimmin Marinia haukkuvat persut, jotka itse ovat enemmän tai vähemmän kulkutautimyönteisiä. Kummasti se koronavastuullisuus herää vasta sitten kun joku toinen sitä rikkoo.
Toi persukortin pelaaminen on NIIN väsynyttä.
Aina ku demarilla loppuu vasta-argumentit, ni vastaus on persut tai koska Kokoomus.
En oo kumpaakaan, nainen ja silti ihan kurkkuani myöten täynnä järkyttävää myötähäpeää aiheuttavaa pääministerin irvikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä taas ymmärrä ollenkaan tätä kohua, mikä tästä on rakennettu. Ja lisää kehitellään. Joo kävi bilettämässä jne. Pitäiskö kaikki Corona-olutta myyvät kaupatkin laittaa karanteeniin, koska korona.
En tiedä oliko juuri seiskan toimittaja joka tätä olutmerkkiä tenttasi. Jotenkin tosi noloa toimittajalta. Muut kyselevät pysyykö hallitus koossa yms. Ja yksi tenttaa olutmerkkiä.
Älä vääristele, kaikki kysymykset koskivat kohubiletystä.
Hyvä kun kysyivät oluen nimeä koska joku syy oli valita KORONAolut, ei vaan kehdannut kertoa syytä valinnalle paljasti ennemmin muistinmenetyksen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Marin olisi mies, hän saisi potkut ja nopeasti. Aikamies bilettää korona-altistuneena yökerhossa, eikö järki riitä sanomaan ettei niin kannata tehdä. Adjö rivikansanedustajaksi.
Jos Marin olisi mies ei tästä mitään kohua olisi edes noussut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuurestakin Sanna on nolo
https://www.seiska.fi/kotimaa/uutta-tietoa-sanna-marinin-bileillasta-tu…
Oho. Tuure tekee selväksi, ettei ollut Sannan seurueessa eikä tunne häntä ollenkaan.
Jopa tubettaja haluaa pestä kätensä Marinista eikä halua tulla liitetyksi tämän bileremmiin. Ei tainnut nyt ihan mennä nappiin tää Marinin uus nuorekas imagomuutos nuoremman äänestäjäkunnan kosiskelemiseksi 😆
Suomen koronakuolleisuus nousee pystysuoraan ylös – silti ”nyt saa bilettää”
https://mobile.twitter.com/MartinScheininF/status/1468308179071164419
Taudin aiheuttamien kuolemantapausten määrä on jo lähes kevään 2020 tasolla.
Professori Martin Scheinin pitää koronakuolleisuuden viimeaikaista nousua Suomessa huolestuttavana.
Väestöön suhteutettujen kuolemantapausten määrä on noussut alkutalven aikana lähes pandemian alkuvaiheen tasolle.
– Surullinen käyrä. Koronakuolleisuus nousee liki pystysuoraan ja on kohta (tai jo nyt) 2020 huhtikuun lopun pahimmalla tasolla. Silloin oli kriisi ja poikkeusolot, nyt saa elää ja bilettää, Martin Scheinin tviittaa.
– On mahdotonta hyväksyä, ettei kolme kuukautta syyskuun alun virhearviosta jo riitä opetukseksi.
Suomessa joulukuussa jo 60 koronakuolemaa. Yhteensä 1395 koronakuolemaa.
Hämmentävää, mitä enemmän rokotetaan, ja mitä enemmän on koronasta toipuneita, sitä enemmän tuntuu porukkaa kuolevan koronaan. Toimivalla rokotteellahan pinta-ala on jo liki 90% pienempi kuin vaikka vuosi sitten. (Lapset ja nuoret eivät tähän kuole)
Omituisinta tässä on, että mitä enemmän asiaa lykkää, sitä huonommaksi tilanne menee ja sitä kovemmin ja pidemmin keinoin joutuu lopulta torjumaan.
En hämmästy jos kevään 2020 luvut rikotaan ja päädytään vaikka oikeaan lockdowniin ulkonaliikkumiskieltoineen.
"Kanerva ei voisi jatkaa ministerinä. Syitä olivat "harkintakyvyn puute yksityiselämässä, hämmennystä aiheuttaneet lausunnot sekä toimintakyvyn heikkeneminen yleisen uskottavuuden romahdettua".