Olen 41v nainen ja ahdistaa kun eläkeikäiset miehet katselee!
Aaargh.. Myös tulevat juttelemaan silloin harvoin kun olen ns viihteellä. Ei todellakaan kiinnosta lähes 70v ukot!
Kommentit (60)
Jos tätä foorumia on uskominen, keski-ikäiset tädit seukkaavat vain nuorien kollien kanssa.
Pitäisin tuota positiivisena asiana. Kyseiset miehet tulevat juttelemaan aikuiselle naiselle sen sijaan, että ahdistelisivat teinityttöjä tai lapsia, kuten sikamiehet tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä foorumia on uskominen, keski-ikäiset tädit seukkaavat vain nuorien kollien kanssa.
Niin tehdäänkin tai saman ikäisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ne vanhojen pappojen kuolaiset katseet ärsyttääkin.
N 59, jolla nuorempi mies
Pitäisikö sinun vaihtaa yökerhoa, jos 70-vuotiaat ukot ovat siellä vakioasiakaskuntaa?
Joo, toljotus on miesten huono tapa. Älä reagoi siihen. Jos ne tuled vonkumaan, kamppaa ne. Nykäiset vähän rollaattoria
Kireää teinipeppua on kiva katsella.
Jorma 78 v
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin tuota positiivisena asiana. Kyseiset miehet tulevat juttelemaan aikuiselle naiselle sen sijaan, että ahdistelisivat teinityttöjä tai lapsia, kuten sikamiehet tekevät.
Älä unta näe. Kenenkään ei tartte alentua noille ja seksuaalirikos on pelkästään tekijän syytä.
Sinähän katsot siis myös heitä, kun kerran tiedät, että he katsovat. Ja miksi 41 v menee jonnekin tyrkylle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unta näe. Kenenkään ei tartte alentua noille ja seksuaalirikos on pelkästään tekijän syytä.
Niin on. Pidähän sinä huoli ettet ole se rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en. On 11v. vanhempi mies.
Olisit tyytyväinen vielä kun joku kyselee perään. Ei se ikuisesti kestä.
Miehen katsekin voi olla raiskaus! Ilmoita poliisille.
Pallit pois perheettömiltä miehiltä. Jos ei suostu avioon ja naisen holhoukseen, voi ryhtyä eunukiksi ja elellä rauhassa itsekseen. Pallilliset sinkkumiehet ovat liian iso kuluerä valtiolle.
Minuakin vanhat ukot toljottelivat jossain lähikaupassa, olen 42. Mietin että mitä oikein kuvittelevat, ovat isäni ikäisiä. Baareissa en enää juurikaan käy.
Oon 42v ja miehet jotka minusta kiinnostuu on 24-34 vuotiaita. Olisin tosi kiitollinen itseäni vähän vanhemmasta seurasta, pojat ei kiinnostele.
Dream on. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta.