Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos maailmasta yhtäkkiä katoaisi kaikki ehkäisyvälineet eikä sterilisaatioita tehtäisi,

Vierailija
13.08.2008 |

miten se vaikuttaisi sinun elämääsi? Tekisitkö lapsia niin kauan kuin niitä tulee vai ryhtyisitkö selibaattiin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ekasta ehkäisemättömästä kierrosta. Kaikilla ollut koliikkia ja 2 ADHD-tapausta. Mulla ei polla kestäisi enää ainuttakaan.

Vierailija
2/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en halua mitään leipurin tusinaa. Mulla on onneksi hedelmällisyyttä alentava luomukeino jos jätän gynevaivani hoidattamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en halua mitään leipurin tusinaa. Mulla on onneksi hedelmällisyyttä alentava luomukeino jos jätän gynevaivani hoidattamatta.

Vierailija
4/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen mitenkään, sillä mies on jo steriloitu.

Mun pitäisi vaan saada joku muu lääkitys pillereiden sijaan pitämään hormonit sen verran aisoissa, että akne ei olisi kauhea ja kuukautiset tulisivat ajallaan.

Vierailija
5/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN haluaisi lisää lapsia (2 on).

Vierailija
6/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin määrää ja yrittäisin mahdollisimman paljon välttää hedelmällisiä aikoja.

Ei meille täysi katastrofi olisi jos kolmas lapsikin tulisi, mutta ei se myöskään olisi mikään iloinen yllätys. Onneksi mä en tunnu olevan mitenkään hirveän hedelmällinen, en ainakaan enää lähempänä neljääkymppiä.

Vierailija
7/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi saada lisää lapsia - eipä meillä nykyään kyllä harrasteta seksiäkään :-(

Vierailija
8/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyä en ole käyttänyt 10 vuoteen. yksi lapsi.

jos lisää tulee niin ilolla otetaan vastaan.

Vierailija
9/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa olen tullut raskaaksi ensi yrittämällä - kaksi km, kaksi elävää lasta.

Vierailija
10/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia saa välillä tulla, muuten käytetään keskeytettyä yhdyntää

Vierailija
11/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa enempää lapsia.. Kun saiskin! Jos sattuisinkin tulemaan raskaaksi, niin kesken menisi.

Vierailija
12/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vaikeuksia tulla raskaaksi, kierto on pitkä ja jotain muitakin syitä voi olla mutta ei ole tutkittu koska olen lopulta tullut raskaaksi kuitenkin. Imetys on meillä myös hyvä ehkäisykeino. Vähän turhankin hyvä jos haluais tulla raskaaksi! Nykyisin olen oppinut tuntemaan ovulaation tosi hyvin eli silloin kun välttäis vielä seksiä niin ei varmaankaan tulisi kovin montaa lasta "vahingossa".

Varmaan kävis terveyden päälle jos lapsia alkaisi olla yli kymmenen. Ja kuka ne kaikki jaksaa hoitaa...Jotkut siis jaksavat mutta kyllä se olis aika vaativaa!

Vierailija
13/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman ehkäisyä, mutta sitten riittäisi.

Meillä lapsia 3, mutta miehelle kelpaisi ainakin 2 lisää.. itse en ole samaa mieltä!!! Tosin tällä hetkellä tilanne suht kaoottinen, 6kk vauva, 2v uhmis ja 4v "kaikkitietävä"

Vierailija
14/14 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta hoidoilla, n. 7v on oltu ilman ehkäisyä, eikä luomuplussaa ole kuulunut, joten kovin epätodennäköistä on että niitä myöhemminkään tulisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme