Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Klaukkala

13.09.2006 |

Hei! Ollaan vasta muutettu Klaukkalaan ja kysyisin löytyykö sellaista äitiä, joka haluaisi tutustua ja silloin tällöin arkipäivisin toimia 1-vuotiaan tytön hoitoapuna? Tai tietääkö joku, mistä löytyisi hoitoapua? Itse olen töissä ja mies koti-iskänä, mutta opintojen vuoksi joutuu silloin tällöin käymään toisella paikkakunnalla ja niille päiville tarvitsisimme hoitoapua. Mielellään kyllä muutenkin tutustuisin paikallisiin äiteihin! :) Tuttuja ei juurikaan näillä main ole.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kahvittelu-,lenkkeily- ja leikkikavereita mekin kaipailemme.

Olen 31v. mies 37v. ja poika kohta 2v. sekä masuasukki rv29.

Ilmoitelkaahan jos vielä kaipaatte seuraa...

Vierailija
2/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille on taidettu jo mailaillakin, mutta eetu-aatulle vielä tiedoksi, että tapaamista ollaan järjestämässä keskiviikolle. Mailaile jos haluat lisätietoja. Tervetuloa mukaan!

Taya

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mailiosoitehan sieltä unhoittu: teiza78@gmail.com..

Taya

Vierailija
4/12 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät lasten kanssa kotosalla ja seura kelpais! =) Itse olen 29v, mies 30v ja lapset 5v,3v ja 9kk .

wimmu@luukku.com

Vierailija
5/12 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tuli vain mieleeni,että mistä päin Klaukkalaa te muut olette?

Onko kukaan täältä Mäntysalo/Haikala suunnalta vailla lenkkeily/kahvittelu seuraa?

Vierailija
6/12 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mietiskelin tässä just, että olis mukavaa saada täältä Klaukkalasta lenkki- ja kahvittelu- ym. seuraa, kun ollaan syyskuun alussa tänne muutettu, eikä tuttuja täällä ole ...

Olen itse syntynyt -76, mieheni -75 ja lapsemme tyttö 04/04 ja poika 02/06. esikoisemme on hoidossa 3-4 pv viikossa ja kuopuksen kanssa olen päivät kotona ensi syksyyn.

Tähän asti on päivät mennyt kaikenlaista touhutessa uudessa kodissa ja ympäristöä tutkien, mutta nyt kaipais jo mukavaa äippäseuraa...

Mailiosoitteeni on: hsarkola@hotmail.com

Vierailija
7/12 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenhoito on jo järjestyksessä, eli hoitoapua ei enää tarvita. ;) Mutta löytyisikö Klaukkalasta lenkkiseuraa tai vaikka kaveri kuntosalille tai jumpalle? :) Itse olen 26v. ja tyttö 1v.

Vierailija
8/12 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olemme muuttamassa Klaukkalaan ja olisi kiva saada seuraa, koska Klaukkala on täysin vieras paikka meille. Itse olen 28 v, poika 9kk ja mies 30v. Mieheni aloittaa työt siellä päin ja itse olen kotona poikamme kanssa. Eli mm. kahvittelu ja lenkkeily seuraa täälläkin kaipaillaan.

Vierailija
9/12 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Klaukkalaan! :) Mekin ollaan täällä vasta kuukausi asusteltu, eli aikas uusi paikka meillekin vielä eikä tuttuja vielä pahemmin ole tullut. Jos haluat niin mulle voi laittaa sähköpostia ositteeseen kamasaar@cc.jyu.fi

Vierailija
10/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaukkalalaisia olisi paikan päällä.Itse olen 29v ja mieheni samoin.Meillä on kaksi tyttöä 3v ja 1v. Ollaan asusteltu Klaukkalassa jo pari vuotta.Kotiäitinä olisi tarkoitus olla syksyyn 2007 asti. Eli jos edelleen kaipaatte kahvittelu/lenkittely seuraa mailailkaa

vpe77@luukku.com

Vierailija
11/12 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttu täällä noin puoli vuotta eikä ole ehditty juuri uusia tuttavuuksia paikan päältä hakemaan.

Itse olen vuosimallia -78, mies -76 ja meillä on poika 05/05. Toista odotellaan kohta puolivälissä ja tällä hetkellä olen töissä jolloin vapaata on vähemmän, mutta äitiysloma alkaa tammikuun lopussa, joten lenkki- ja kahvitteluseuraksi minäkin tarjoudun :)

Laitan mailia tulemaan, jos voitaisiin vaikka kokoontua porukallakin?

Taya

Vierailija
12/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu vuosi mutta aika mennyt töissä ja kavereita muualla tapaamassa nyt alkoi äloma, la reilu kk:n päässä. Olen 25v ja mies 31v, meillä on 2 koiraa joiden kanssa tulee ulkoiltua. Uudet tutut " omilta kulmilta" olisi tervetulleita :-) Saa laittaa postia jessica00@suomi24.fi