Asiakaspalautuksen hukkuminen postissa
Ostin verkkokaupasta tuotteen, jonka palautin asiakaspalautuksena. Unohdin kuitenkin pyytää palautuksestani kuitin. Potkin itseäni, kyllä, tiedän, että niin pitäisi aina tehdä, mutta vain unohdin asian (minulla on muistihäiriöitä, kärsin unettomuudesta jne.). Voinko asialle mitään?
Kommentit (9)
Onpa huono tuuri :( Voisiko posti jäljittää paketin? Miksi posti aina hukkaa kaiken?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:38"]
Et voi. Mulle kävi samalailla enkä ollut pyytänyt kuittia. Tyhmästä päästä kärsi lompsa
[/quote]
Todellakin kärsii :( Kallis tuote (varsinkin minun varallisuudellani). En olisi ikinä ostanut, jos olisin tiennyt todellisista kokonaiskustannuksista jne (markkinointi lievästi sanoen erikoista). Ja nyt tuote on ilmeisesti hukkunut postissa, joten joudun maksamaan aivan tyhjästä. Harmittaa aivan vietävästi :(
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:40"]
Onpa huono tuuri :( Voisiko posti jäljittää paketin? Miksi posti aina hukkaa kaiken?
[/quote]
Tätä ihmettelen minäkin, että jos on oikein tärkeä lähetys, niin miten posti onnistuu aina hukkaamaan sen tai toimittamaan perille vasta monen viikon kuluttua.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:49"]
Et voi. Mulle kävi samalailla enkä ollut pyytänyt kuittia. Tyhmästä päästä kärsi lompsa
[/quote]
Todellakin kärsii :( Kallis tuote (varsinkin minun varallisuudellani). En olisi ikinä ostanut, jos olisin tiennyt todellisista kokonaiskustannuksista jne (markkinointi lievästi sanoen erikoista). Ja nyt tuote on ilmeisesti hukkunut postissa, joten joudun maksamaan aivan tyhjästä. Harmittaa aivan vietävästi :(
[/quote]
Oletko varma, ettei yritys vain valehtele?
Postin myyjä otti itselleen, kun et kuittia pyytänyt.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:57"]
Postin myyjä otti itselleen, kun et kuittia pyytänyt.
[/quote]
Laitoin palautuksen postilaatikkoon.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No tätä suoraan sanoen minäkin mietin, varsinkin kun se tuotteen markkinointikin oli todella epärehellistä. Mutta kuinkas minä tämän todistaisin / selvittäisin :(?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No tätä suoraan sanoen minäkin mietin, varsinkin kun se tuotteen markkinointikin oli todella epärehellistä. Mutta kuinkas minä tämän todistaisin / selvittäisin :(?
[/quote]
Älä sitten maksa ap. Eikö asiakkaalla ole näissä asioissa mitään kuluttajansuojaa?