Huomenna jokainen mamma sitten muistaa ottaa suihin joka ukolta
Kommentit (187)
No eipä ottanut vaimo suihin. Eikä paistanut pihviä.
Naistenpäivänä minä kyllä toin kukkia ja ystävänpäivänä kortin ja suklaata.
Että siinä se naisten "vastavuoroisuus" ja "miehen huomioiminen" sitten nähtiin.
Varmaan oli vaimonkin mielestä naisia alistava ja halventava ja seksuaalista itsemääräämisoikeutta kaventava, sovinistisikojen keksimä typerä ja lapsellinen päivä, johon ei ota osaa mistään hinnasta.
En taida sitten enää äitienpäivänä, naistenpäivänä ja ystävänpäivänä jaksaa minäkään mitään yrittää.
Vaikka annappa olla - kyllä siitä varmasti paha mieli tulee rouvalle, kun "ei mies mitenkään huomioinut".
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:58"]
Yritin eilen saada kikkeliä mieheltä, mutta makasi kuin lahna sängyssä, eikä ollut huomaavinaan kosketteluani. Muka nukkui. Tähän se on mennyt, kun miestä ei kiinnosta raskaana oleva vaimonsa. Annan siis ukon nukkua rauhassa.
[/quote]
Sun pitää vaan jatkaa niin kauan että saat kangen suoraks. Kokeilitkö suihin ottoa?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:51"]
Naistenpäivän ja ystävänpäivän vaatimus:käy kaupassa ja osta kortti tai kukka.
Miesten vaatimukset: huoraa vaikka ei tekisi mieli, käytä aikaasi ja vartaloasi miehen miellyttämiseen vaikka muutakin tekemistä olisi. Paista oksettavan hajuista lihaa pannulla vaikka koko touhu kuvottaa.
Reilua?
[/quote]
Miesten vaatimukset: tehdään sellaista ruokaa mistä molemmat tykkää ja nautitaan seksistä kerrankin niin, että vaimo hoitaa lämmittelyt.
Naistenpäivän ja ystävänpävän vaatimukset: hanki sellainen lahja jota puolisosi haluaa (muttei sitä mistä hän on sanout pitävänsä/haluavansa) ja itse inhoat, keksi jotain muka romanttista prinsessahöttöä ohjelmaksi ja hoida lasten ruokailut ja muut siten että vaimo pääsee merkkipäivän jumppiinsa tyttöjen kera (joista hän ei kuitenkaan ole etukäteen kertonut). Ja muista tietenkin tehdä tämä nöyristelemättä ja innokasta näytellen.
Reilua?
Ihme kitinöitä täällä. Minä en edes tienny tuollasen päivän olemassaolosta ennenkä kumppani siitä minulle kertoi. Itse tosin sain pihvit paistella, siksi vain että kypsyydet olisi molemmille sopivat, puoliso väsäili sitten lihalle hyvät lisukkeet. En muista huomioinko häntä normaalia erityisemmin ystävän- tai naistenpäivänä mutta sen verran hyvin ilmeisesti nuolin pi...n jompana kumpana tai molempina em päivinä että sain lauantaina huomiota osakseni. Enkä pitäny asiaa mitenkään velvollisuutena, mutta suikkari oli mieluisa yllätys, vaikka molemminpuolinen suuseksi on meillä yleistä. Vähän myöhemmin sai hänkin sitten huomiota.
Turha hälinä ja stressaaminen saa tuollaisen hauskan päivän tuntumaan epämieluisalta. Jos ei pihvi ja suuseksi innosta, niin keksikää jotain muuta mukavaa sen valituksen sijaan. Voi tehdä ihan hyvää.
Kurjaa, että on pitänyt nimetä erikseen päivä suihinotolle ja pihvin syönnille. Meillä se on onneksi perushommaa. Minulla on oiva vaimo.
Tyhmä olet ap. Tylsä. Vaikka ei sula huomenna aika pitkäsk käy. Voin kuvitella su bussipysäkille suu ammolleen. Yäk.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:28"]Virallinen suihinottopäivä
[/quote]muistettiin ja kyllä lutkutettiin koko päivä terv pertti ja masa