Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosielämän 40 v ja neitsyt

Vierailija
08.12.2021 |

Kysy mitä vain.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tänne kirjoittelu niin löydät heti naisen.

Vierailija
22/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tänne kirjoittelu niin löydät heti naisen.

Hah. Täytyy kokeilla tuota.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut, lannistunut, ankeuttava tunnelma välittyy ihan vaan ketjua lukemalla. Ja turha on edes aloittaa että se on naisten syy blaa blaa blaa. On sama kenen tai minkä syy se, mutta tällä lailla ei saa naista. Laita kone kiinni ja hanki elämässä jossa nautit elämästä ilman naistakin. Jos sitten käy niin että kenenkään kanssa ei natsaa, niin onko se nyt niin paha juttu jos kerran nautit elämästäsi siitä huolimatta.

Vierailija
24/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut, lannistunut, ankeuttava tunnelma välittyy ihan vaan ketjua lukemalla. Ja turha on edes aloittaa että se on naisten syy blaa blaa blaa. On sama kenen tai minkä syy se, mutta tällä lailla ei saa naista. Laita kone kiinni ja hanki elämässä jossa nautit elämästä ilman naistakin. Jos sitten käy niin että kenenkään kanssa ei natsaa, niin onko se nyt niin paha juttu jos kerran nautit elämästäsi siitä huolimatta.

Kyllä, yksinäisyyteni masentaa. Ikävää, jos se välittyi ketjusta. Yritän kyllä olla muita ihmisiä kohtaan reipas ja kohtelias. Mutta ehkä en tuota taustalta löytyvää yksinäisyyden surua ihan kokonaan pysty peittämään.

ap

Vierailija
25/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa jos masentaa. Nou hätä, luonnollinen olotila. Ei niin syvää laaksoa etteikö pohja joskus tulisi vastaan.

Yksinäisyys on raskasta vain jos siihen kiinnittää huomiota. Kun elämään tulee sisältöä, unohtuu yksinäisyys ja kas kohta onkin joku kainalossa.

Luota nyt vaan sanoihini! Kiinnitä huomiosi joka hetkessä asioihin jotka tuottavat sinulle positiivisia fiiliksiä. Näin alat askel askeleelta jättämään taakse ehdollistuneet negatiiviset ajatusrakennelmat.

Vierailija
26/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene Herculekseen? Kyllä sinullekin mies löytyy.

Mikä on Hercules?

ap

Baari missä pojat pääsevät neitsyydestä. Ehkä ei ihan niin kuin kuvittelivat, mutta jos neitsyyden poisto on tavoitteena, niin onko sillä niin väliä?

Olisi sillä mulle väliä.

Haluaisin tavata kivan naisen, joka tykkää musta. En vain menettää "jollekin" neitsyyttäni.

ap

Ai, olet siis lesbo.

Vierailija
27/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästä kirjoitti:

Masentaa jos masentaa. Nou hätä, luonnollinen olotila. Ei niin syvää laaksoa etteikö pohja joskus tulisi vastaan.

Yksinäisyys on raskasta vain jos siihen kiinnittää huomiota. Kun elämään tulee sisältöä, unohtuu yksinäisyys ja kas kohta onkin joku kainalossa.

Luota nyt vaan sanoihini! Kiinnitä huomiosi joka hetkessä asioihin jotka tuottavat sinulle positiivisia fiiliksiä. Näin alat askel askeleelta jättämään taakse ehdollistuneet negatiiviset ajatusrakennelmat.

Voisinpa unohtaa yksinäisyyteni. Silloin jos tapahtuisi noin kuten sanot niin olisi mukavaa.

Mun on ollut pakko yrittää keskittyä hyviin juttuihin elämässä. Muuten on liian hankalaa.

ap

Vierailija
28/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailitko koulussa jänniä tyttöjä...

Ensin kyllä. Mutta jännäkakka.

Vierailija
29/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tosielämän esimerkki.

Todella synkissä vesissä ollut masennuspotilas sai terapeutilta ohjeen laskea viikon ajan kaikki puissa näkyvät varikset

Viikon jälkeen potilas kertoi tuloksen.

Potilas oli energioiltaan kuin toinen ihminen. Viikon ajan hän oli masennuksensa sijaan keskittynyt variksiin.

Opetus. Ei ole mitään väliä mihin keskittyy kuhan ei keskity siihen mikä on elämässä päin pers*ttä.

Vierailija
30/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ap niitä jotka jankkaa tällä kaiket päivät tasoteoriaa ja kaikkea naisvastaista shaibaa, mutta jos on niin se on suorin tie elämänmittaiseen yksinäisyyteen. Se myrkky menee suoraan kehonkieleen ja tulkintoihin tilanteista irl.

Vierailija
31/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on symppis. 

Vierailija
32/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti elämästä kirjoitti:

Nauti elämästä. Pidä hauskaa. Tee mitä rakastat. Tee kaikkea siistiä mikä vie huomiosi pois puutteesta

Ei mene kauaakaan kun muuttunut elämän myönteinen olemuksesi alkaa vetämää puoleen naisia.

Vaikka näyttäisit peräreiältä niin sillä ei ole mitään väliä. Jos säteilen hyvää fiilistä, olet mies joka nauttii elämästä ilman että siihen on pakko saada naista niin hups, kohta niitä tulvii joka suunnasta.

Älä nosta naista jalustalle vaan elä omaa elämääsi hetkessä nauttien.

Kokemusta on.

Hienoja sanoja, mutta en silti usko, että yhtäkkiä elämä muuttuisi. Olen 40 vuotta ollut yksin. Kyllä mun on pääteltävä, että naiset eivät musta ole kiinnostuneet.

ap

Ootko ite kiinnostunut naisista? Tai jostain tietystä naisesta? 

Usein yksinäiset valittaa kun kukaan ei vedä niitä mukaan elämään, mutta ei maailmassa vedetä perässä, täytyy itse mennä ja olla aktiivinen. Sitten joskus kun menevät, tekevät senkin täysillä, ovat koko ajan takertumassa, ei osata normaaleja sosiaalisia kuvioita, kepeää jutustelua jne, vaan heti sata lasissa pitäis olla ystävä tai sitoutunut... Ei sellaista normi-ihminen jaksa. 

Vierailija
33/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitko elokuvan 40 ja neitsyt loukkaavaksi?

Vierailija
34/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 52-vuotias mies ja edelleen ensisuudelmaa odottamassa. Kyllä meitä riittää täällä.

Vierailija
35/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kumppanin löytymiset on aika arpapeliä. Kenet kohtaa, kenen ohi kävelee... itse olen sitä mieltä että se suurin rakkaus ja tunteenpalo ei onnistu parisuhteessa. Sanoin jo nuorena "kohtaloni" tavattuani ystävättärelle, että en voi olla tuon ihastukseni kanssa pitkään. En kestä niin isoa rakkautta että se sattuu. Nyky puolisoni on ihana. Luotettava turvallinen avulias vitsikäs. Olen onnellinen. Silti muistelen joskus, miten jalat meni alta... haikeasti hymyillen.

On myös kaksi eri tapaa olla yksin. Valittu tai tahaton. Elämässä on niin paljon muutakin. Eikä kukaan syntyessä anna taetta miten elämä menee.

Tsemppiä! Ap. Ei kyssäriä, kuha kirjottelin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi