Vantaan Martinlaaksossa 15 neliön asunnon vuokra 500 €
Saton ahneudella ei ole rajaa:
http://yle.fi/uutiset/vantaalle_kaavaillaan_15_nelion_minivuokra-asuntoja/7864719
Kommentit (7)
Ahneudella? No tota, mä ajattelin että tuollaiset edulliset ( on toi nyt kuitenkin edullinen kaikesta huolimatta kun on uusi) pikkuasunnot kävisi hyvin opiskelijoille tai eläkeläisille. Edellyttäen tietysti, ettei vuokra nousisi.
Meillä on 450 e vuokra. Sata neliötä ja iso piha ♥
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:10"]
Ahneudella? No tota, mä ajattelin että tuollaiset edulliset ( on toi nyt kuitenkin edullinen kaikesta huolimatta kun on uusi) pikkuasunnot kävisi hyvin opiskelijoille tai eläkeläisille. Edellyttäen tietysti, ettei vuokra nousisi.
[/quote]Heh, parvi eläkeläiselle:) No ehkä sellaiselle nuorelle, mutta itse en edes 4kymppisenä jaksaisi mihinkään parvelle kiivetä, vaikka en eläkkellä olekaan.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:10"]
[/quote]Heh, parvi eläkeläiselle:) No ehkä sellaiselle nuorelle, mutta itse en edes 4kymppisenä jaksaisi mihinkään parvelle kiivetä, vaikka en eläkkellä olekaan.
[/quote]
Kyl mä hyvin kiipeisin parvelle vaikka olen ikätoverisi.
vantaalle tuolla hinnalla?? Ei ole ay-liikkeen ahneudella rajaa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:14"]
Meillä on 450 e vuokra. Sata neliötä ja iso piha ♥
[/quote]
Helsingissä, Espoossa vai Vantaalla?
Toteutus kuulostaa hyvältä, mutta miksi hitossa asua Vantaalla kun samalla hintaa saa muualta isomman yksiön, ellei jopa kaksion?