Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini laihdutus ja facebook aatoksia

Vierailija
13.03.2015 |

Lihava kaverini laihduttaa. Hänen facebook täydentyy motivaatiolauseista ja toimii urheilupäiväkirjana hälle.. Joka päivä urheilupäivitys, joskus kaksikin.

tänään siivoillaan ja heitetään parit lenkit, välitieto rinnanympärys -11cm, vitsi miten huippuhyvä mieli liikkumisest, taas lenkkeillään...

nyt kuvittelee että hälle ollaan katellisia ja laittaa he sanoivat etten pysty siihen ja tein sen sitten, ja että kateelliset jauhaa hänestä.. vainoharhailee koko ajan että muut ovat kateellisia...

Sekä tiedotusta kun mahtuu paitaan, farkkuihin..

Syöttää lapsilleen makkaraa ja lihapiirakkaa ja sitten esittelee viereistä salaattilautastaan ja munakastaan. Miksei lapsillekkin voisi sitten tarjota samaa ruokaa niin heillä ei olisi sama kohtalo edessä? Käydessäni heillä kylässä oli meille leipassut kakkusen ja itse suu supussa vaan ryysti kahvia... Oloni oli "minutko meinasit myös lihottaa?" syödessäni rasvaatirskuvaa suklaakakkua.

Auttakaa rakkaat av-mammat mitä sanoisin ystävälleni, minua kismittää niin tilanne... on ihanaa että kaverini huolehtii itsestäänmutta hänen luonne on muuttunut inhottvaksi muita kohtaan :/

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvii sanoa sille yhtään mitään

Vierailija
2/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?
nyt kuvittelee että hälle ollaan katellisia ja laittaa he sanoivat etten pysty siihen ja tein sen sitten, ja että kateelliset jauhaa hänestä.. vainoharhailee koko ajan että muut ovat kateellisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:03"]

[/quote]

hän tyrkyttää minulle leivoksiaan ja itse ylpeilee laihdutuksellaan?

Vierailija
4/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun pakko syödä niitä leivoksia? anna toisen nauttia tekemisistään, ei se ole sulta pois

Vierailija
5/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen...

Vierailija
6/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:03"]

[/quote]

hän tyrkyttää minulle leivoksiaan ja itse ylpeilee laihdutuksellaan?
[/quote]

Niin? Niin teen itsekin, koska olen vieraanvarainen ja haluan tarjota vieraille muutakin kuin kahvia.

Vierailija
7/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:06"]Taidat olla kateellinen...
[/quote]

Siltä tosiaankin vaikuttaa

Vierailija
8/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:((((((((((((

Vierailija
9/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin just kaverin juhlissa, joissa hänellä oli montaa sorttia herkkuja, mutta myös dippiä ja vihanneksia. Yhtään ainutta herkkua kaveri ei ottanut, söi vain vihanneksia ja mä olin ylpeä hänestä. Tehnyt aivan uskomattoman muutoksen ja mun mielestä on hienoa, että pystyy olemaan herkuttelematta, jos haluaa. Mä en pysty.

Vierailija
10/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko että tuo leivosten tarjoaminen on yritys lihottaa muita (kukas nyt vainoharhailee!) vaan tapa näyttää että hän on sama ihminen kuin ennenkin ja hän ei tuomitse muiden herkuttelua eikä se häntä haittaa.

Vierailija
11/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä kuulostat vähän sairaalta mieleltäsi. Ensinnäkin, anna perkele toisen olla ylpeä laihtumisestaan. Toiseksi, kun toinen leipoo toiselle kakun vaivalla, niin hän on yrittänyt miellyttää eikä lihottaa. Voi raukkaa kun hänellä on kaltaisesi kaveri. Teki sulle suklaakakun ja sä vaan nyrpistelet nokkaasi, vainoharhainen ihminen olet !

Vierailija
12/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisit itsesi kanssa sinut, et kiinnittäisi moiseen mitään huomiota. Olisit vaan onnellinen kaverisi puolesta!

Vierailija
13/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut missä toi ystäväs tekee virheen on toi ettei tarjoa myös lapsilleen terveellisempää ruokaa.