Therese Johaug on muuttunut kaunottaresta miehen(joskin ihan komean sellaisen) näköiseksi
Sitä se liika urheilu teettää. Alkaa naisen leukaperätkin olla kuin miehellä.
https://imaginary.abcmedia.no/resize?width=980&interlace=true&url=https…
Kommentit (59)
Sitä se huulirasvan käyttö teettää.
Voisivat Björgenin kanssa osallistua johonkin mister norway-kisoihin
Leuka kasvanut kuin joillain NHL-pelaajilla. Hampaat irvessä harjoitellaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä näytä mun mielestä mieheltä.
Koska hiukset ja ripsiväri.
Stressiä, puree jatkuvasti hampaita yhteen, leukalihakset kasvaa.
Minulla sama hammaslääkärini mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuva olis kiva
Hah, Essi Unkuria kehutaan kaunottareksi, mutta Johaugin leuka ei sitten olekaan kaunis, kuten Essin puolet isompi ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva olis kiva
Hammaslääkäri ei antanut lupaa julkaista kuvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Hah, Essi Unkuria kehutaan kaunottareksi, mutta Johaugin leuka ei sitten olekaan kaunis, kuten Essin puolet isompi ;D
Kuka kehuu? Sen poikaystävä vai
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mikä laatikko leuka
Huh huh, ne yhdyssanat...
Hyvältähän tuo näyttää. Ei ole mikään kuunaamainen töpselinenä niinkuin me suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
No katsokaahan Rosanna Kuljun Leukaperiä. Voisi pyrkiä Clooneyn sijaisnäyttelijäksi, ei yhtä kaunis, mutta leukaperät yhtä jykevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kehuu? Sen poikaystävä vai
En nyt ihan usko, että jäi huomaamatta av:n pitkä ketju Unkurista ja fantasiapuvustaan :D ??
Ihan vaan puolukkapuurolla on ne voitot saavutettu .... NOT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katsokaahan Rosanna Kuljun Leukaperiä. Voisi pyrkiä Clooneyn sijaisnäyttelijäksi, ei yhtä kaunis, mutta leukaperät yhtä jykevät.
Ei väliä, ei edusta Suomea Miss Universum -kisoissa. Jos Unkuri on valitsijoiden mielestä (av myös hehkuttaa upeaksi) niin kaunis leukoineen, että lähetettiin maailmalle, voi Jogaug yhtä hyvin jatkaa hiihtojaan, ilman arvosteluja. Dopingit sitten erikseen. Jos Johaug saa tietää leukojaan haukutun, voi hyvin näpäyttää takaisin Unkurilla.
Ei kyllä näytä mun mielestä mieheltä.