Miksi muuten niin ihanalla naisella
Tapasin erittäin ihanan naisen, mutta taustalta paljastui erittäin ikävä piirre, nimittäin se, että hänellä on koira. Joo, ei se vielä mitään että taloudessa on koira, mutta kun naisilla yleensä se koira tai mikä muu tahansa lemmikki menee överiksi.
Lemmikki korvaa näille naisille lapsen ja se ei ole tervettä millään tavalla, kaikessa tämäkin pikkuinen räksyttäjä on etusijalla, jopa emäntänsä on alemmassa asemassa laumahierarkiassa kuin tämä trasselitukkoa muistuttava karvakasa.
Koira valtaa sängyn ja yritettäessä saada se pois sieltä alkaa helvetillinen murina ja hampaiden esittely. Miksi, miksi te naiset olette niin tyhmiä, että alistuttu ja annetta lemmikille vallan? Koira on ja kuuluu olla laumassa alimmalla arvoasteikolla ja silloin kun se tietää paikkansa se on tilanteeseensa erittäin tyytyväinen.
Minulle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin lähteä tämän muuten niin ihanan naisen elämästä, ennen kuin edes siihen kunnolla sisään pääsin, sillä minä en kestä elää sellaisen ihmisen kanssa jolle jokin eläin on tärkeämpi kuin mikään muu.
Kommentit (35)
Kieltämättä monilla tuntemillani sinkkunaisilla koirat ja hevoset on etusijalla elämässä. Ja kuka oikeasti haluaa naisen, jolla on koti täynnä elukoita (koiria, kissoja jne.).
Ja ennenkuin aloitatte, lapsuuden kodissani on ollut koiria ja pidän eläimistä...mutta joku tolkku hommaan.
Mä olen alkanut kutsua koiriani lapsiksi, on kiva kattoa miten naurettavien, pikkusieluisten ihmisten otsasuoni tykyttää. :D
HYI miten pinnallinen mies OLET !!!
Onneksi et ole osunut kohdalleni....Miten joku voi ollakaan noin pinnallinen ? Ehkä siksi kun on mies...
Meillä on lapsia ja koira. Koira on meillä ehdottomasti "lauman" alin. Tottelee lapsia myös. Koira ei nuku sängyllä/sohvalla, eikä kerjää. Tietää paikkansa. Kyllähän sille välillä jutellaan pehmeitä, mutta koiraa ei inhimillistetä. Se voi parhaiten, kun sille on selkeä paikka "lauma" alimpana.
Ärsyttäviä ovat nuo jotka nostavat koiran ihmisen kanssa samalle tasolle ja puhuttelevat sitä "hänenä", jopa TV-kasvoissa olevia hihhuleita joille koirakin on hän, siis ihan totta, haloo!
Olen tavannut myös tälläisen naisen ja siitä ei seurannut mitään hyvää. Hänen asunnossaan koira piti laumanjohtajuutta ja se minukin piti hyväksyä, enhän voinut vieralla maaperällä puuttua asiaan.
Tilanne muuttui kun nainen tuli koirineen minun asuntooni ja koira jatkoi omaa dominointiaan, sitä minä en hyväksynyt ja siitähän tuli aika lyhyt episodi. Sekä koira että muija ovesta ulos eikä takaisin tulemista, joku roti sentään asioissa pitää olla.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:02"]Ärsyttäviä ovat nuo jotka nostavat koiran ihmisen kanssa samalle tasolle ja puhuttelevat sitä "hänenä", jopa TV-kasvoissa olevia hihhuleita joille koirakin on hän, siis ihan totta, haloo!
[/quote]
Joo, koska koira tosiaan ymmärtää pronominien "se" ja "hän" eron ja ylpistyy jälkimmäisestä. Kukakohan sitä koiraa inhimillistää...
Heihei, teet vain naiselle palveluksen kun häivyt..
Jos pitää tehdä valinta koiran ja miehen välillä niin kyllä se mies lentää ulos. Bye byeeeee
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:34"]
[/quote]
Niin teen, eläköön koiransa alistamana ja kärsiköön sen aiheuttamista ongelmista.
Onneksi löysin naisen joka ei pidä koirista ♥
Ja sitten 10 vuoden päästä uutta strasselitukkoa kehiin, vaikka "Fifin" vertaista ei koskaan tule.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:34"]
[/quote]
Niin teen, eläköön koiransa alistamana ja kärsiköön sen aiheuttamista ongelmista.
[/quote]
Koiran alistamana? :D Tietääkö arvon Mies mitä se alistaminen tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]
Onneksi löysin naisen joka ei pidä koirista ♥
[/quote]
Onnellinen mies :) Minäkin pidän koirista, itsellänikin on ollut kaksi, mutta siitä en pidä, että lemmikki on kaikessa edellä, sille ei ole mitään sääntöjä, sitä ei saa opettaa/komentaa, se saa tehdä mitä vaan, sitä en ymmärrä enkä haluakaan ymmärtää.
Olen nainen ja samaa mieltä ap:n kanssa. Mikään ei ole ällömpää kuin koiralle lässyttävät ihmiset (yleensä naiset). Usein koirat on heille juuri lapsen korvikkeita. Piskistä puhutaan kuin se osaisi vähintään täyttää veroilmoituksen...
Hahhah se estrogeeniperse-keskustelu muistu tästä mieleen :D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:38"]
Ja sitten 10 vuoden päästä uutta strasselitukkoa kehiin, vaikka "Fifin" vertaista ei koskaan tule.
[/quote]
Sama se on ihmisten penikoiden kanssa. Kohta utta tekemään, vaikka vanhaakaan kakaraa ei jakseta katsella. Joko uuden puolison tai sen saman vanhan kanssa.
Ihmisenpenikoiden kanssa on niin, että tehdään uusia, vaikka olemassaoleviakaan ei haluta kouluttaa ja katsella.
Ei noi mimmit tajua olevansa koiriensa kanssa yhtä ala-arvoisia, siinä ne jää koiriensa kanssa yksin ja ihmettelee ku ei kenenkää kanssa onnistu parisuhteet, voi voi!