Miksi muuten niin ihanalla naisella
Tapasin erittäin ihanan naisen, mutta taustalta paljastui erittäin ikävä piirre, nimittäin se, että hänellä on koira. Joo, ei se vielä mitään että taloudessa on koira, mutta kun naisilla yleensä se koira tai mikä muu tahansa lemmikki menee överiksi.
Lemmikki korvaa näille naisille lapsen ja se ei ole tervettä millään tavalla, kaikessa tämäkin pikkuinen räksyttäjä on etusijalla, jopa emäntänsä on alemmassa asemassa laumahierarkiassa kuin tämä trasselitukkoa muistuttava karvakasa.
Koira valtaa sängyn ja yritettäessä saada se pois sieltä alkaa helvetillinen murina ja hampaiden esittely. Miksi, miksi te naiset olette niin tyhmiä, että alistuttu ja annetta lemmikille vallan? Koira on ja kuuluu olla laumassa alimmalla arvoasteikolla ja silloin kun se tietää paikkansa se on tilanteeseensa erittäin tyytyväinen.
Minulle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin lähteä tämän muuten niin ihanan naisen elämästä, ennen kuin edes siihen kunnolla sisään pääsin, sillä minä en kestä elää sellaisen ihmisen kanssa jolle jokin eläin on tärkeämpi kuin mikään muu.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:45"]Hahhah se estrogeeniperse-keskustelu muistu tästä mieleen :D
[/quote]
Ajattelin samaa! :D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]
Onneksi löysin naisen joka ei pidä koirista ♥
[/quote]
huippunainen:)
No kuulepa kun hänelläkin on oikeus olla ihan sellainen kuin haluaa. Luultavasti hänkin löytää sinusta vikoja, mutta et sinäkään ole valmis muuttumaan. Joten parempi kun menette eri teitä ja etsitte sopivammat kumppanit.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:52"]
No kuulepa kun hänelläkin on oikeus olla ihan sellainen kuin haluaa. Luultavasti hänkin löytää sinusta vikoja, mutta et sinäkään ole valmis muuttumaan. Joten parempi kun menette eri teitä ja etsitte sopivammat kumppanit.
[/quote]
En puutu millään tavlla hänen oikeuksiinsa olla sellainen kuin hän haluaa, en vain ymmärrä sitä, että naisen omaan maailmankuvaan mahdu sellainen asia, että koira on lemmikki jolla pitää olla turvallinen paikka laumassa ja sitä turvaa koiralla ei henkisesti ole silloin kun se joutuu/saa olla lauman pää.
Kertokaa nyt naiset, miksi annatte koirienne olla ilman sääntöjä, vailla mitään opetusta ja kohtelette niitä kuin lapsia?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]
Onneksi löysin naisen joka ei pidä koirista ♥
[/quote]
huippunainen:)
[/quote]
Olen kyllä ollut kiitollinen tästä, kun olen seurannut työkaverin kamppailua vaimonsa koiraharrastusta vastaan. Alkoi yhdellä koiralla, johon mies suostui jos ei tarvitse osallistua mitenkään hoitoon. Sitten ruvettiin käyttämään näyttelyissä ympäri Suomea ja teetettiin pennut. Nyt on tullut toinen hurtta lisää ja uusia pentuja suunnitteilla. Tälle naiselle varmaan jo rakit tärkeämpiä mitä mies. En tiedä miksi mies ei laita naista aisoihin tai ota eroa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:52"]
[/quote]
En puutu millään tavlla hänen oikeuksiinsa olla sellainen kuin hän haluaa, en vain ymmärrä sitä, että naisen omaan maailmankuvaan mahdu sellainen asia, että koira on lemmikki jolla pitää olla turvallinen paikka laumassa ja sitä turvaa koiralla ei henkisesti ole silloin kun se joutuu/saa olla lauman pää.
Kertokaa nyt naiset, miksi annatte koirienne olla ilman sääntöjä, vailla mitään opetusta ja kohtelette niitä kuin lapsia?
[/quote]
Paljon enemmn näkee huonosti käyttäytyviä kakaroita kuin koiria. Koiria täällä on satoja mutta räksytystä ei kyllä kuule tai päätöntä käytöstä.
Kakaroiden suhteen asia on toinen juttu, niitä tehdään kun tekeminen on kivaa ja kun muillakin on, kouluttaminen on sitä että mene jonnekin muualle sotkimaan ja meidän nikopetteri saa tehdä mitä haluaa.
Jollet edes päässyt naisen elämään, et voi tietää, oliko hän juuri niin ihana kuin sinä kuvittelet. Minä arvelisin, että ihmisellä, joka on tuolla tavalla lemmikkinsä vietävissä, on muitakin tapoja ja ominaisuuksia, joista tulisi ongelma sitten, kun tuntisit hänet paremmin. Jos koira murisee ja näyttää omistajalle hampaitaan, omistajan luonteen ongelmat ovat isompia kuin pelkkä koiran murina ja hampaiden näyttäminen.
Toisaalta sitten. Sanot, että "minä en kestä elää sellaisen ihmisen kanssa jolle jokin eläin on tärkeämpi kuin mikään muu". Onko tässä yhtälössä tuo "mikään muu" mahdollisesti sinä? Minulla ei ole lemmikkiä, mutta jos olisi ja potentiaalinen miesystävä alkaisi näyttää mustasukkaisuuden merkkejä monivuotisesta koirakaveristani, koeajalla olisi miesystävä eikä koira.
Lemmikki ei yleensä korvaa ihmiselle lasta, koska se, joka lapsen niin haluaa, yleensä tekee lapsen. On vain niin suosittua kyökkipsykologiaa yrittää asetella nimenomaan naisia olemattomiin syy-seuraus -suhteisiin, ja tämä lemmikki lapsen asemesta on niitä suosituimpia. Miehilläkin on lemmikkejä, mutta harva sivustakatsoja niitä lasten korvikkeina pitää, vaikka mies kuinka lepertelisi niille eli hakisi koiralta sitä ilahtunutta reaktiota, jonka niiltä lähes varmasti saa.
Poikkeuksiakin on. Olen lyhyen aikaa joutunut jakamaan soluasunnon yhden vauvakoiran kanssa vuosia sitten. Puudelilla oli rusetteja, erikoisruokaa ja tuttipullo, ja koiraparka kylvetettiin joka ikinen päivä. Ja omistaja oli nuori mies.
Ole iloinen siitä, että et edennyt pitemmälle ongelmakoiran omistajan eli ongelmaihmisen kanssa. Unohda mielikuvaan ihastumisesi ja mieti sitä, että tuo koira saattoi pelastaa sinut pitemmältä ja pahemmalta mieliharmilta.
Suurin osa koirista on omistajilleen tavallaan ns. ongelmakoiria ja juurikin kouluttamattomuuden johdosta. Tämä näkyy niinkin yksinkertaisessa asiassa kuin kävelylenkillä, koira ei osaa kulkea hihnassa nätisti, sen annetaan mennä puolelta toisella flexin päässä etäällä ulkoiluttajastaan, räyhäävät muille koirille, autossa ollessaan haukkuvat sekopäisinä ihmisiä ja muita koiria, lista on loputon ja kuitenkin suuri osa omistajista ei edes tajua todellista tilannetta.
Koira pitää kouluttaa ja sillä pitää olla selkeät säännöt, se takaa koiran onnellisuuden ja hyvinvoinnin, sekä tietenkin omistajan ja naapureiden. Koiran hankkimiseen pitäisi olla jokin koulutus ja viranomaislupa ennen kuin sellaista saisi hankkia.
AP, olen nainen ja minulla on lemmikkinä 2 kissaa ja olen kanssasi täysin samaa mieltä. En mitenkään voi ymmärtää eläimen inhimillistämistä. Kyllä se eläinkin siinä kärsii, kun joutuu toimittamaan kumppanin tai perheenjäsenen virkaa. Ja on suoraan sanottuna todella ällöttävää, että ihmiset ja eläimet nukkuvat samassa sängyssä, samoissa lakanoissa. En kyllä minäkään voisi elää ihmisen kanssa, jolle joku elukka on kaikki kaikessa.
Minä olen noi kissat hankkinut lasteni iloksi ja kasvatuksellista tehtävää varten (lapset oppivat ottamaan vastuuta), mutta ei minulla ole mitään tunteita niitä kohtaan. Hoidan kyllä niitä asianmukaisesti, mutta en usko että niiden kuolema tulee aikanaan minua millään tavalla koskettamaan.
Pieleen rupeaa menemään siinä vaiheessa kun eläin inhimillistetään, ruvetaan puhumaan koirasta/kissasta "hän", lässytetään ja annetaan elukalle valta päättää asioista. Tämän näkee vaikka hauskoissa kotivideoissa kuinka amerikkalaiset Disney-ihmiset tunkevat sormiaan villieläimen kitaan ja sitten ihmetellään kun se ei osannutkaan olla söpösti. Koirien pito kaupungissa pitäisi joko kieltää tai ainakin ankarasti verottaa.
22, olen samaa mieltä kanssasi, ne ongelmat ovat syvemmällä kuin pelkkä koira tuollaisella ihmisellä. Mustasukkainen en ole edes ihmisille saatikaan koiralle, vaan ylipääsemättömän vittuuntunut tilanteeseen jossa normaali ihminen komentaisi koiraa eikä antaisi sen tehdä mitä huvittaa.
Yritin neuvoa tilanteessa jossa tämä nainen ei uskalla antaa koiralleen, noin 35-30 cm korkea, ruokaa kuppiin kun koira ärhentelee, ei se ole tervettä, mutta mitkään neuvoni ei kelvanneet ja koiraa ei saa komentaa.
Kyllä se ensivaikutelma oli tästä naisesta todella ihana, kunnes opin tuntemaan hieman paremmin ja osuin tähän ongelmaan, enkä usko sen olevan ainoa ongelma mitä olisi tulossa, siksi siirrynkin suosiolla pois tälläisestä.
Minustakin eläinihmiset on jotenki ällöjä! Ja parasta on se, että porukka niin lässyttää kuinka mun Musti on ihana ja sit ei jakseta sitä kuitenkaan käyttää lenkillä. 2min ulkona ja takasin sisälle ottaa selfietä.
Odotan vielä hetken vastaustasi esittämääsi kysymykseen, Koiran alistamana? :D Tietääkö arvon Mies mitä se alistaminen tarkoittaa?, sillä minä en tiedä/ymmärrä, mutta kerro minulle mitä se tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:34"] Heihei, teet vain naiselle palveluksen kun häivyt.. [/quote] Niin teen, eläköön koiransa alistamana ja kärsiköön sen aiheuttamista ongelmista. [/quote] Koiran alistamana? :D Tietääkö arvon Mies mitä se alistaminen tarkoittaa?
[/quote]
No kerro mitä se tarkoittaa?