Oliko turhaa menettää neitsyys alapääultrassa?
Meni siis 14-vuotiaana, kun epäiltiin sairautta ja alapääultraa pidettiin ehdottoman tärkeänä diagnoosin saamiseksi.
Kivuliaan tutkimuksen jälkeen lääkäri sitten totesi, että siellä onkin kaikki kunnossa! Tietysti oli iso helpotus, mutta en enää ollut koskematon. Jos se ultrasauva vielä aikuisenakin näyttää isolle niin sitä se vasta oli 14-vuotiaan pikkulikankin silmissä!
Jälkeenpäin on vähän harmittanut, että menetin sen mokoman turhan tutkimuksen takia.
Onko ihan hölmöä murehtia tätä?
Kommentit (26)
Mulle kävi samoin 17-vuotiaana ja alushousut oli veressä tutkimuksen jälkeen :( Vuosi siitä olin ekan kerran yhdynnässä ja poikaystävä kehtasi ilkeillä kun en vuotanut verta :( Luuli että joku oli jo kokeillut minua vaikka ei ollut. En kehdannut kertoa totuutta.
What? Neitsyys menee kun pimpuliin tuupataan penis! Vai kuinka moni ajattelee menettäneensä neitsyytensä itselleen, masturboidessa....?
Eihän tuolla ole mitään tekemistä neisyydenmenettämisen kanssa!
Moni nykytyttö ihan tarkoituksella venyttää immenkalvoaan masturboidessaan jottei eka kerta tekisi kipää.
Minulla on sama kokemus ja sama tunne!
Turussa kokriltiin joukkopapaa jo teineille ja olin silloin teini. Havaittiin kohdunsuun haavauma, joka 'poltettiin^ Siinä meni neiysyys.
Myöhemmin on gynet sanoneet, että nuo kohdunsuun haavaumat oli silloin ylidiagnosointia ja koko toimenpide turha.
Harmitti, kun ei ollut mitään neitsyyttä menetettävänä sitten, kun oli ajankohtaista. (Oli hölmistynyt olo mulla ja miehellä. Sitten tajusin, että se verenvuoto aikanaan siinä toimebpiteessä oli se mennyt neitsyys.)
Neitsyyshän on enemmänkin mielentila kuin fyysinen ominaisuus.
Mies
Kaikilla ei immenkalvo edes pysy ehjänä tai ei repeile verisesti. Kuinkahan yleistä verinen neitsytseksi todellisuudessa edes on?
2 tapausta 3:sta tai vain puolet?
Mielestäni nuo ovat hoitovirheitä, kun immenkalvot mennään rikkomaan.
Lol :D jos pippeli ei käynyt pimpissä et menettänyt neitsyyttä. Voiko joku olla noin tyhmä?
Olisit onnellinen, ettei tositoimissa tarvitse miettiä, sattuuko vai ei.
Olen sitä mieltä, että jokaiselta tyttölapselta pitäisi immenkalvo puhkaista jo synnytyslaitoksella, jottei siitä koituisi harmia myöhemmin.
Kyllä neitsyyden menettämiseksi pitää harrastaa seksiä. Huokaus.
Luulisi että on vaan positiivista että se kivulias vaihe on ennen ekaa kertaa eikä sen aikana.
"Menettää neitsyys"! Voi jumalan pyssyt. Millä vuosisadalla oikein elät?
Minä menetin myös neitsyyteni vanhalle miesgynelle...YÖK :(
Vanha kiiltävänaamainen oli sekin miesgyne, joka mun kalvoni rikkoi siinä kohdunsuun poltossa. Tosiaan yök!!
Ei mulla verta tullu kun menetin neitsyyden. Ja oli eka kerta kun mitään meni sinne sisään ;D
Neitsyyden menettäminen on naisella ja erityisesti miehellä enemmän mielen juttuja. Ennenvanhaan oli tärkeää, että nainen oli koskematon ja häävuoteella on verta, mutta tätä auttoi synnin pelot (ei masturboitu) ja huono lääketiede. Nykyään immenkalvon menettää helposti viimeistään lääkärissä.
Mulla ei tullut verta kun menetin neitsyyden, ei tehnyt edes kovin kipeää,,ja oli eka kerta kun mitään meni sisälle. Mutta toisen ja kolmannen kerran verta tuli, ja kolmas kerta oli niin kipeä että itkin. Kaikki samat kerrat siis poikaystävälleni.
Mä menetin neitsyyteni tamppoonille =(
Kaveri meneti neitsyytensä hevoselle, tai oikeammin sanottuna satulalle kai. Immenkalvo repesi kun kaveri kokeili esteiden hyppäämistä ja alastulo oli jotenkin raju =(
Te ja teidän neitsyysmyyttinne. Itse olen todennäköisesti oman immenkalvoni rikkonut, eikä haittaa yhtään. Soisin samaa muillekin - jos ei itseään koskettele, niin mistäs sitä tietää mistä tykkää sitten toisen kanssa?
Minusta naisella ei ole mitään velvollisuutta "antaa" neitsyyttä kenellekään. Oksettavaa.
On turhaa murehtia. Asialla ei ole yhtään mitään merkitystä.