Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko turhaa menettää neitsyys alapääultrassa?

Vierailija
13.03.2015 |

Meni siis 14-vuotiaana, kun epäiltiin sairautta ja alapääultraa pidettiin ehdottoman tärkeänä diagnoosin saamiseksi.

Kivuliaan tutkimuksen jälkeen lääkäri sitten totesi, että siellä onkin kaikki kunnossa! Tietysti oli iso helpotus, mutta en enää ollut koskematon. Jos se ultrasauva vielä aikuisenakin näyttää isolle niin sitä se vasta oli 14-vuotiaan pikkulikankin silmissä!

Jälkeenpäin on vähän harmittanut, että menetin sen mokoman turhan tutkimuksen takia.

Onko ihan hölmöä murehtia tätä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni immenkalvo rikki vasta synnytyksessä, vaikka olen ollut aiemmin 20 miehen kanssa. :D

Vierailija
22/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin pienenä leikkitelineen päälle, alapäästä tuli verta ja mitä todennäköisemmin immenkalvokin repesi sellasen täräyksen voimasta. Menetinkö siis neitsyyteni leikkitelineelle? Järki käteen nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä ekaa kertaa 15-vuotiaana 16-vuotiaan poikaystäväni kanssa. En vuotanut verta.

En myöskään koskaan vuotanut verta lapsena leikkiessä, tallilla ratsastaessa tms. Tällä logiikalla taisin menettää neitsyyteni tamponille.

Ei se immenkalvo oikeasti ole sitä mitä monet taitaa kuvitella sen olevan..

Vierailija
24/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta perhe-elämän pulmaa ratkaistaisiin sillä, että immenkalvolla hääpäiväbä olisi vielä merkitystä.

Vierailija
25/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen on väliä, vaikka kohdussa muhisi syöpä, kunhan vain immenkalvo on ehjä! Ei lääkäri turhaan tee ultraäänitutkimuksia, Kyllä silloin on vahva epäilys siitä, että jokin asia on vialla. Eikä se tutkimussauva niin hirvittävän paksu ole. Pelokkaan pikkulikan silmissä se vain näytti pari kertaa suuremmalta kuin olikaan. Ja se on lisäksi valmistettu sellaisesta materiaalista, että se liukuu sujuvasti sisään, mikäli potilas ei jännitä alapään lihaksiaan. Normaalikokoinen erektiossa olevan penis on varmasti paljon paksumpi. Ne jotka ovat eri mieltä, ovat harrastaneet seksiä kastemadon kanssa!

Vierailija
26/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 13-vuotias kun minulle tehtiin kolonoskopia. Letkua pyllyyn vaan, noin metrin verran. Eihän siinä mikään immenkalvo mennyt, mutta peppuneitsyys kuitenkin.
Kesti kylläkin yli 0v. ennen kuin kokeilinkaan mitään peppuleikkejä...
Kellään ei kuitenkaan ole ollut metrin mittaista vehjettä =D
Kammottava kokemus kuitenkin tuo kolonokopia, sekin "turha", kun mitään ei löydettykään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi