Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väittely miehen kanssa autoilusta

Vierailija
13.03.2015 |

Eli: mies on sitä mieltä että minun tulisi opetella peruuttamaan autolla. En ole sitä tehnyt kuin autokoulussa ja inhosin sitä. Meidän parkkiruutu on siten että siihen voi ajaa kummasta suunnasta vaan eli aina pääsee lähtemään eteenpäin ajamalla. En käy muualla kuin isossa marketissa ostoksilla jossa myös on samanlainen parkkipaikka kuin omamme. Keskustaan en koskaan aja itse. Mihin tarvitsen siis peruuttamisen osaamista? Mies on tyhmä ja suuttuu minulle kun sanon niin. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, eli osa ihmisistä joutuu suorittamaan kuljettajantutkinnon uudelleen. Esimerkiksi, vanhus sekoittaa polkimet parkkihallissa ja törmää seinään, tässä tapauksessa vanhus joutuu uudelleen ajokokeeseen. Valvontaa suoritetaan päivittäin liikenteessä ja jos poliisin mielenkiinto herää, kuljettaja vaikuttaa että ajoneuvoa ei hallita, poliisi määrää sinut ajokokeeseen. Siis ajotaito pitää olla ja ajoneuvon käsittely on oltava hallinnassa.

Vierailija
42/42 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:44"]En tarvitse autoa muuhun kuin ostoksilla kääymiseen ja sillä matkalla ei tarvitse peruuttaa. Opettelisitko itse pistekirjoitusta vaikka näet? Mies on väärässä ja te myös.

Alapeukuttajat voivatkin alkaa harjoitella pistekirjoitusta, eihän sitä ikinä tiedä jos näkö lähteee.

Pistekirjoituksen osaaminen voi olla hyödyllinen taito kenelle tahansa. Viranomaisen tulee selvittää pistekirjoituksella toimitetun asiakirjan sisältö, ja silloin on ihan paikallaan, jos selvittäminen sujuu mahdollisimman helposti.

Tosin nykyään on niin paljon tietotekniikkaa, että ei liene kovinkaan todennäköistä, että asiapapereita tehdään pistekirjoituksella ja niiden sisältö täytyy jonkun tahon selvittää, mutta periaatteessa se on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi