Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väittely miehen kanssa autoilusta

Vierailija
13.03.2015 |

Eli: mies on sitä mieltä että minun tulisi opetella peruuttamaan autolla. En ole sitä tehnyt kuin autokoulussa ja inhosin sitä. Meidän parkkiruutu on siten että siihen voi ajaa kummasta suunnasta vaan eli aina pääsee lähtemään eteenpäin ajamalla. En käy muualla kuin isossa marketissa ostoksilla jossa myös on samanlainen parkkipaikka kuin omamme. Keskustaan en koskaan aja itse. Mihin tarvitsen siis peruuttamisen osaamista? Mies on tyhmä ja suuttuu minulle kun sanon niin. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:45"]

No eiköhän mies ole ihan oikeassa. Tottakai pitää osata peruuttaa, jos ajokortin omistaa. Mitä ihmeen iloa ajokortista on, jos ei uskalla ajaa kuin yksiin ja tiettyihin paikkoihin. Kauhea ajatellakin, ettei koskaan voisi mennä mihinkään muualle autolla kuin lähimarkettiin. Haiskahtaa kylläkin provolta. Ei kai kukaan voi olla noin yksinkertainen.

[/quote]

Pääsen kyllä muuallekin kun mies ajaa. Itse en välitä ajaa kauemmas. Ihmettelen vaan miksi miehen pitää suuttua tästä asiasta ja antaa mun ymmärtää että olen tyhmä kun en halua peruuttaa autolla, ihan kuin se olisi joku järkikysymys.

Vierailija
22/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku ilmoittaa sinut ohjelmaan "Suomen surkein kuski". Samaa tasoa tunnut olevan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:44"]En tarvitse autoa muuhun kuin ostoksilla kääymiseen ja sillä matkalla ei tarvitse peruuttaa. Opettelisitko itse pistekirjoitusta vaikka näet? Mies on väärässä ja te myös.
[/quote]

Mä en ole kyllä törmännyt sellaiseen kauppakeskuksen parkkipaikkaa johon voi ajaa keula edelle ja pois peruuttamatta? Ellei sitten asioi vain heti kaupan auettua arkisin tai lähtee pois kun kaupat on jo kiinni.

Vierailija
24/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:43"]

Entä jos poliisi joskus määrää sinut nyt määrittelemättömästä syystä peruuttamaan? Mitä teet silloin?

[/quote]

Alan itkemään. t. AP

Vierailija
25/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:44"]En tarvitse autoa muuhun kuin ostoksilla kääymiseen ja sillä matkalla ei tarvitse peruuttaa. Opettelisitko itse pistekirjoitusta vaikka näet? Mies on väärässä ja te myös.
[/quote]

Alapeukuttajat voivatkin alkaa harjoitella pistekirjoitusta, eihän sitä ikinä tiedä jos näkö lähteee.

Vierailija
26/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä mieltä? Sitä, että meni kortti hyvä kortti harakoille kun sulle sen hommasivat. 
Aika rikkaat vanhemmat vai?

näin käy joskus, ei se mitään.

Vierailija
27/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]

Jos tämä ei ollut provo, niin minä olen sitä miltä, että sinun ei olisi pitänyt saada ajokorttia lainkaan.

[/quote]

Kuinka niin? Olen parempi kuski kuin ne siinä ohjelmassa!!
[/quote]

Ne osaa peruuttaa. Eli miten se paremmuus sit katotaan?

Vierailija
28/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:43"]

Entä jos poliisi joskus määrää sinut nyt määrittelemättömästä syystä peruuttamaan? Mitä teet silloin?

[/quote]

Alan itkemään. t. AP
[/quote]

kyllä se poliisi setä sen sun auton peruuttaa kun vähän itket. kun ei sitä tien tukoksikaan voi jättää

Vierailija
29/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pysy poissa olet hengenvaara muille. Kukaan ei voi olla noin tyhmä, jätä ajokortti poliisille, en halua kaltaistasi liikenteeseen, viet naiskuskien maineen. Voiko olla joku noin saatanan tunari.

Vierailija
30/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on jo turvallisuuskysymys. En ymmärrä mikset voi opetella peruuttamista? Pääsisit tästäkin väännöstä miehesi kanssa. Miksi olet tehnyt asiasta tuollaisen peikon?

Vierailija
31/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:54"]

[/quote]

Entä jos se on naispoliisi ja krokotiilin kyyneleesi ei tepsi?

Alan itkemään. t. AP

[/quote]

Vierailija
32/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:54"]

[/quote]

Entä jos se on naispoliisi ja krokotiilin kyyneleesi ei tepsi?

Alan itkemään. t. AP

[/quote]

[/quote]

Ei tuo ollut mun vastaukseni, joku vittuilee. Miten peruuttamattomuus on turvallisuusriski? Eihän ajotiellä kuulu peruuttaa vaan ajaa eteenpäin. En mene koskaan niin ahtaisiin paikkoihin että peruuttaminen olisi välttämätöntä.

Vierailija
33/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:44"]

Ei sitä peruuttamsita tarvitse, jos parkkiruutuun pääseen etuperin ajamalla.

Itse en ole opetellut taskuparkkia kun inhoan sitä. Miksi minun pitäisi epävarmana tunkea autoni taskuparkkiin kun pärjään aivan hyvin välttämällä tilanteita taskuparkista? Ja juu, autoilen viikottain Hki-Vantaa-Espoo-alueella.

[/quote]

Miten sä tuut pois siitä ruudusta? Itse ajalen Hki-Espoo alueella päivättäin ja aika harvassa on ne parkkipaikat, johon pääsee nokka edellä ruutuun ja eteenpäin ajaen myös pois siitä ruudusta. Just nyt ei tuu kolmen vuoden aikana mieleen kun 1-2 kertaa kun toi on onnistunut. Ja päivittäin kuitenkin useamman tunnin oon ratissa. 

Vierailija
34/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:44"]En tarvitse autoa muuhun kuin ostoksilla kääymiseen ja sillä matkalla ei tarvitse peruuttaa. Opettelisitko itse pistekirjoitusta vaikka näet? Mies on väärässä ja te myös.
[/quote]

Alapeukuttajat voivatkin alkaa harjoitella pistekirjoitusta, eihän sitä ikinä tiedä jos näkö lähteee.
[/quote]

Mä osaan jo. Vaikka näen erinomaisesti, niin osaan pistekirjoitusta.
Joten ap voikin nyt sit opetella pakittamaan autollaan. Tärkeämpi taito se on kuin näkevän osata pistekirjoitusta

Vierailija
35/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuttaminen kuuluu auton käsittelyn perustaitoihin. Sitä nyt vaan tarvitsee aina välillä.

Vähän samanlainen juttu, kuin että tuskin kukaan arjessaan jatkuvasti takaperin tai sivuttain kävelee, mutta ketteryyden ja yllättävien tilanteiden vuoksi on käytännöllistä, että askelia sivulle ja taaksepäin kykenee tarvittaessa varmasti ottamaan (vieläpä niin, ettei riko itseään tai muita).

Mieluummin harjoittelisi etukäteen, kuin vasta yllättävässä pakkotilanteessa, jossa peruuttaminen on ainoa vaihtoehto, ja pelti naarmuuntuu.

Vierailija
36/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas opettelin viittomakielen. Ei hajuakaan, että miksi mutta olen sitä myöhemmin tarvinnut yllättävissä tilanteissa.

Vierailija
37/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hrmph... ihmeellistä typotusta.

-36

Vierailija
38/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti pois ja osta bussilippu. Pelottavaa että tuollaisia autoilijoita tulee vastaan tuolla liikenteessä.

Vierailija
39/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:45"]

No eiköhän mies ole ihan oikeassa. Tottakai pitää osata peruuttaa, jos ajokortin omistaa. Mitä ihmeen iloa ajokortista on, jos ei uskalla ajaa kuin yksiin ja tiettyihin paikkoihin. Kauhea ajatellakin, ettei koskaan voisi mennä mihinkään muualle autolla kuin lähimarkettiin. Haiskahtaa kylläkin provolta. Ei kai kukaan voi olla noin yksinkertainen.

[/quote]

Pääsen kyllä muuallekin kun mies ajaa. Itse en välitä ajaa kauemmas. Ihmettelen vaan miksi miehen pitää suuttua tästä asiasta ja antaa mun ymmärtää että olen tyhmä kun en halua peruuttaa autolla, ihan kuin se olisi joku järkikysymys.

[/quote]

Mies suuttuu ihan asiasta. Ja jos hän tyytyy antamaan ymmärtää, että olet tyhmä, minä voin sanoa sinulle suoraan, että tässä asiassa sinä todella olet poikkeuksellisen tyhmä.

http://www.feissarimokat.com/2013/08/avuton-autoilija-osa-10/

Mitä muuta sinä muuten et osaa tehdä etkä välitä opetella sen vuoksi, että katsot sen tarpeettomaksi ja miehesi tekee sen puolestasi?

Vierailija
40/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä juuri kukaan ei halua sinua ap, liikenteeseen ajamaan autoa, JOTA ET HALLITSE. Tuo on hyvä syy, ilmoittaa viranomaisille, kyllä sinut voidaan määrätä kuljettajantutkintoon, uuteen sellaiseen. Miehenäsi ilmoittaisin, että et hallitse ajoneuvoa. Tiedän mistä puhun, suoritin ajokortin ja samaan aikaan työskentelin poliisilaitoksella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi