Voi juma-v*tun-lauta! Ihana aamu.
Syötiin aamupalaa, vauva kakkasi, esikoinen (kohta 4v.) jäi pöytään syömään aamupalaa kun itse menin vessaan vaihtamaan vauvan vaippaa.
Hetken päästä esikoinen parkuu, oli saanut päähänsä mennä olohuoneeseen juomaan maitoa, ja tietysti kipannut sitten maidon sohvalle.
Olen tässä nyt sit yrittänyt sitä kuivattaa ja pestä mutta se on jtn v*tun vaahtomuovia sisältä ja ihan kangasta päältä niin sehän imaisi maidot kuin sieni jo.
Saadaan sit nauttia varmaan happaman maidon tuoksusta kunnes joskus on varaa ostaa uutta sohvaa tilalle... (Toi ostettu 4kk sitten, vaihdettiin kissan raapimaa sohvaa kun kissa kuoli.)
Argh!
Kommentit (32)
Minä, 26v "aikuinen" keitin itselleni eilen suursiivouksen päälle kunnon cappuccinot ja istahdin persiilleni sohvalle ja jalat oikeeseen siihen sohvalle. Ihan sekunniksi laskin kupin siihen viereeni ja kurotin kaukosäädintä.... No kyllähän te loput arvaatte. Tänään käyn hakemassa lainaan hyväksi todetun (kärcherin) höyrypesurin ja ajattelin höyrytellä samalla sängyt ja koko sohvan ja jos jaksaa niin vaikka autojen penkitkin! Enpä olisi siihen ryhtynyt, jos en olis sitä hel*etin kahvia siihen sohvalle kaatanut, joten mä nyt haluun ajatella, et näinhän tän pitikin mennä! I feel you ap, kyllä mullakin lenteli kirosanat ja ketutti pitkään, mut minkäs sille nyt enää mahtaa. Hyvää viikonloppua teille! :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:19"]
Otan osaa kissasi kuoleman johdosta:(
[/quote] Kiitos. Kyllä tuntuu vieläkin tyhjältä, ja vaikeaa tottua siihen ettei se enää hypi syliin kerjäämään rapsutuksia ja kehräämään =(
(Joku varmaan tässä kuitenkin laskee 1+1 ja pättelee että pistettiin kissa piikille kun tuli vauva, näin ei kuitenkaan ollut vaan kissa oli jo 15v ja sairastui. )
Laita sohva kotivakuutukseen. Laaja kotivakuutus kyllä varmaan korvaa sohvan pesun tai jos pesemällä ei tule kuntoon niin uuden. Riippuu kyllä vakuutuksesta ja omavastuusta.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:32"]
Minä, 26v "aikuinen" keitin itselleni eilen suursiivouksen päälle kunnon cappuccinot ja istahdin persiilleni sohvalle ja jalat oikeeseen siihen sohvalle. Ihan sekunniksi laskin kupin siihen viereeni ja kurotin kaukosäädintä.... No kyllähän te loput arvaatte. Tänään käyn hakemassa lainaan hyväksi todetun (kärcherin) höyrypesurin ja ajattelin höyrytellä samalla sängyt ja koko sohvan ja jos jaksaa niin vaikka autojen penkitkin! Enpä olisi siihen ryhtynyt, jos en olis sitä hel*etin kahvia siihen sohvalle kaatanut, joten mä nyt haluun ajatella, et näinhän tän pitikin mennä! I feel you ap, kyllä mullakin lenteli kirosanat ja ketutti pitkään, mut minkäs sille nyt enää mahtaa. Hyvää viikonloppua teille! :)
[/quote] Ei sais nauraa, mutta naurattaa silti =D Voin vain kuvitlla kirosanojen määrää, itse yritin nyt kuitenkin hillitä itseäni aamulla ja pahin voimasana taisi olla voi vitalinea ja videotykki....
Hyvää viikonloppa sinullekin =)
Voi apua! :D Koeta nauttia silti viikonlopusta ja kevätauringosta. Kohtahan nuo jo kasvavat ja aloittavat seksi- ja huumekokeilut.
t. vela
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:02"]
Seuraavaan sohvaan kannattaa laittaa tekstiilisuoja-aine. Se olisi pelastanut sohvan.
[/quote]
Tekstiilisuoja-aineet aiheuttavat syöpää ja muuntavat perimää. Mieluummin mä pidän vähän likaisenkin sohvan kuin tahallaan lisään todennäköisyyttä saada mutanttilapsenlapsia.
Mut oikeasti vaahtomuovin peseminen ei ole mitenkään mahdotonta. Kuivaaminen on vähän hankalampaa, mutta onnistuu kyllä sekin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:43"]Voi apua! :D Koeta nauttia silti viikonlopusta ja kevätauringosta. Kohtahan nuo jo kasvavat ja aloittavat seksi- ja huumekokeilut.
t. vela
[/quote]
Niinkö sinulle aikanaan kävi? :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:27"]
Hullu!
[/quote] Kuka? Missä?
[/quote]
Tuo emäntä joka on saanut aikaan lapsia, mutta on ihan ihmeissään siitä, että ne nyt saattaa mennä kaatelemaan maitoa sohvalle. Lapsi vaihtoon vaan jos ei sovi rouvan sisustukseen.
[/quote] Kyllä sinä taidat se hullumpi olla. Joo, lapsille voi tulla mieleen mitä tahansa temppuja, mutta kyllä saa olla vihainen ja tuohtunut tuollaisesta tempauksesta, varsinkin jos kyseessä ei le mikään vapaan kasvatuksen lopputulos joka on tottunut toteuttamaan mitä tahansa päähänpistoja.
Jotkut kun yrittävät kasvattaa lapsiaan.
[/quote]
Joopa joo. No minä olen jo lapseni kasvattanut, eikä kyllä tarvinnut kertaakaan olla raivoamassa mammapalstalla. Ei ollut kyllä aikaakaan, vaan keskityin ihan siihen kasvatukseen. Nyt on jo aikaa tälle viihteelle.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:31"]
Nahkasoffa on aika helppo!
[/quote] Joo, mutta meidän kämppä on muutenkin hyvin hiostava kesäisin ja molmmat ajateltiin vain miten inhottavalta se nahka sitten tuntuu jos sohvalla istuu hikisenä vähissä vaatteissa =D (Mitään vilttejä tai vastaavaa e tietty voi käyttää sohvan peitteenä myöskään......)
Otan osaa kissasi kuoleman johdosta:(