G: Mitä radion aamuohjelmaa kuuntelet?
Aamulypsy oli ennen mun suosikki, nykyään ei vaan jaksa sitä Perälää. Radio Aallon Dynastia oli tosi hauska kun Jarkko oli siinä. Perho ja Vehviläinen on edelleen hauskoja, mutta Hursti pilaa koko shown.
YleX:n aamussa taas Matti jätti suuren aukon, joten eipä tule sitäkään kuunneltua. Tuntuu ettei nyt ole missään ohjelmassa homma kasassa ja kaikki vaan räpiköi sillä materiaalilla mikä on käytössä.
Saispa Peltsin ja Juuson takaisin :)
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:59"]
Aamulypsyä, vaikka mua taas ärsyttää se muikkeli, joka ei tunnu pysyvän perässä ja koittaa kertoa omia muka-hauskoja juttuja
[/quote]
Totta tuokin! Mutta toisaalta Annin mukana olo tuo oman hauskuuden kun miehet kiusaa ja nolaa sen. Ei Perälä ja Jaajo olisi kaksin niin hauskoja.
Radio nova oli hyvä, mutta ikävä on Enbuskea Linnanahdetta. Kuuntelen silti, en osaa vaihtaakaan:). Mukavan oloisia nämä "Minnan pojatkin" ovat.
En todellakaan jaksa kuunnella niitä Jaajon sata vuotta vanhoja vitsejä, jotka on muka tapahtunut sille itselleen.
Aaltoa tulee kuunneltua Vehviläisten hyvine juttujen vuoksi, vaikka se Perho vähän ärsyttääkin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:57"]
Aamulypsy oli ennen mun suosikki, nykyään ei vaan jaksa sitä Perälää. Radio Aallon Dynastia oli tosi hauska kun Jarkko oli siinä. Perho ja Vehviläinen on edelleen hauskoja, mutta Hursti pilaa koko shown.
YleX:n aamussa taas Matti jätti suuren aukon, joten eipä tule sitäkään kuunneltua. Tuntuu ettei nyt ole missään ohjelmassa homma kasassa ja kaikki vaan räpiköi sillä materiaalilla mikä on käytössä.
Saispa Peltsin ja Juuson takaisin :)
[/quote]
Matti ylönen on nyt Novan aamussa, olen välillä kuunnellut, mutta jotenkin tuntuu että Kuukka on vähän eri aaltopituudella poikien kanssa ja on ainakin olevinaan tiimin johtohahmo. Välillä tulee hieman hämmentynyt olo kun Kuukka vaihtaa aiheen suunnilleen kesken poikien lauseen.
Aaltoa tulee useimmiten kuunneltua.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:05"]
Aamulypsyä, vaikka mua taas ärsyttää se muikkeli, joka ei tunnu pysyvän perässä ja koittaa kertoa omia muka-hauskoja juttuja
[/quote]
Totta tuokin! Mutta toisaalta Annin mukana olo tuo oman hauskuuden kun miehet kiusaa ja nolaa sen. Ei Perälä ja Jaajo olisi kaksin niin hauskoja.
[/quote]
Petra oli parempi kuin Anni, mutta Annikin on nyt parantanut ja jättänyt sitä tyhjän hihittelyä ja hirnumista vähemmälle. Annin paluun jälkeen tuntui pitkään että hän on ihan vain ja ainoastaa yleisönä nauramassa Jaajon jutuille.
Kyllä Matti menee hukkaan Novalla :( Dynastiaa tulee täälläkin kuunneltua ihan vain Vehviläisen takia.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:05"]
[/quote]
[/quote]
Petra oli parempi kuin Anni, mutta Annikin on nyt parantanut ja jättänyt sitä tyhjän hihittelyä ja hirnumista vähemmälle. Annin paluun jälkeen tuntui pitkään että hän on ihan vain ja ainoastaa yleisönä nauramassa Jaajon jutuille.
[/quote]
Oliskohan Annille vihdoin mennyt palaute perille, että lopettaa sen turhan hihitteleyn? Mä en kuunnellut Aamulypsyä Petran aikaan joten en osaa ottaa kantaa kumpi on parempi.
Petra oli tylsä, tykkään aamulypsystä nyt enemmän, kun Anni on paikalla. Ja Aamulypsyä kuuntelen joka aamu.
Ennen, siis onhan siitä jo aikaa, kuuntelin YleXltä aina aamuohjelman, koska Peltsi ja Juuso (kuuluko tähän vielä Juha Lahtikin?) oli vaan jotain niin hauskaa! Nykyään jos jotain kuuntelen, niin sitä mikä radiossa sattuu olemaan auki, yleensä RadioRock.
Radio Rockia, Heikelä Korporaatiota. Jaajoa en kestä ja Minna Kuukan pojat ovat niin kuolettavan tylsiä että en pysty kuuntelemaan (Minnasta tykkään), muita en ole näistä kokeillutkaan.
Voicen herättäjät on myös ihan hauska. Kuuntelen aamuisin Dynastiaa, mutta podcasteista kuuntelen töissä herättäjien parhaat palat. Niinalla ja Anssilla kyllä synkkaa ihan hyvin.
Anssista tuli mieleen Renne Korppila, ei taida kovin hyvin pyyhkiä herralla. Korppilan pursiseura lopettettiin heti alkuunsa, kun tajuttiin ettei Renne ole mitään ilman Anssia. Nyt mies juontaa jotain säälittävää iltaohjelmaa joka varmaan tulee tiensä päähän kohta. Renne ja avokkinsa kun kuvittelevat olevansa muita parempia ja TUOVAT sen esiin somessa niin kyllähän se kuulijat karkoittaa. Ja joo, avokki ei liity mitenkään radioon, mutta sen myötä Renne alkoi arvostella lihavia, alkoholia juovia tai muuten vai erilaisia huonommaksi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:11"]
Radio nova oli hyvä, mutta ikävä on Enbuskea Linnanahdetta. Kuuntelen silti, en osaa vaihtaakaan:). Mukavan oloisia nämä "Minnan pojatkin" ovat.
[/quote]
Veit sanat suustani.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]
Petra oli tylsä, tykkään aamulypsystä nyt enemmän, kun Anni on paikalla. Ja Aamulypsyä kuuntelen joka aamu.
[/quote]
Minä taas en ole juurikaan kuunnellut Aamulypsyä sen jälkeen kun Petran kokoonpano lopetti, se välissä ollut "Parempi Aamulypsy" oli ihan paska ja Anni oli vain hihittämässä Jaajon panojutuille, eikä Annilla ollut lainkaan omia mielipiteitä tai muuta sanomista. Jossain välissä jouduin kuuntelmaan Suomipopin aamulähetystä, kun siellä oli Anni Ja Perälä kaksistaan, niin sehän oli ihan siedettävää. Annikin puhui.
Miksi kuuntelisin jotakin aivotonta aamuohjelmaa, kun voin kuunnella lempimusiikkiani tai ääniohjelmia kiinnostavista aiheista?
Aamulypsyä kuuntelen. Uusintana vielä illalla jos on ollu hyvä aamushow :) tulee hyvälle tuulelle kun saa nauraa juttuja vedet silmissä.
Mä kuuntelin ennen Novaa, huononi porukan vaihdosta. Nyt olen vähän tuuliajolla eikä radio mene enää aamu seiskalta päälle.
Mua harmittaa niiden puolesta ketkä ei ymmärrä mitä x3m:llä puhutaan, tunnen heidän jäävän niin paljosta paitsi!! Nauran ääneen joka ikinen aamu kun ajan töihin :D Kiitos Janne, Ted ja Fredrika!