Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopettaisitko alkoholinkäytön kokonaan jos puolisosi niin vaatii?

Vierailija
13.03.2015 |

Tai huomioitko esimerkiksi tutustumisvaiheessa tapauksia jotka vaatii täydellistä raittiutta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa juon pari siideriä, joten en näe syytä miksi pitäisi lopettaa, vaikka mies pyytäisi.

Vierailija
22/31 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan hyvn lopettaa, jos puoliso sitä pyytäisi. En eds tarvitsisi pyyntöön mitään erityistä syytä. Asia ei ole mulle tärkeä.

Yllä kuvataan kummalisia vallankäytötilanteita, joissa puoliso vaatii toista lopetamaan, muttei lopeta itse, tms. Mun ei tätä tarvitse miettiä, koska en olisi suhteessa, jossa tuommoisia pelejä ylipäätään pelataan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettaisi. Miehen kannattaisi valita sellainen kumppani, joka on jo valmiiksi mieleinen, ettei tarvitse alkaa muuttamaan toista.

Vierailija
24/31 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain siinä tapauksessa, että jostain löytyisi oikeasti hyvänmakuinen alkoholiton punaviini. 

Vierailija
25/31 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alkoholin käyttöni haittaisi muiden elämää tai vaarantaisi sitä niin silloin se pitää lopettaa.

Vierailija
26/31 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuolla se valittaa, kun join eilen. Olisi pitänyt oikein anteeksi pyytää. Hah haa! Juon tänäänkin!

Vierailija
27/31 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lopettaisi. Mies ei ole isäni ja olen aikuinen ihminen 46v. joten pystyn itse tekemään omat päätökseni. Mutta minulle alkoholi ei ole millään tasolla ongelma.

Vierailija
28/31 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, vaikka ei se vaatinut mitään, surullinen katse riitti.

Vierailija
29/31 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettaisi. Ex vaati, mutta omaa käyttöään ei olisi lopettanut. Syytkin niin rationaaliset kuin että isänsä on alkoholisti joten oletti minustakin tulevan sellainen, mutta itse osaisi, toki varoa. Mikään ei alkoholinkäytössäni ole ikinä liipannut läheltäkään alkoholismia joten tuntui kuin olisi vain minuun kohdistanut lapsuuden traumojaan.

Vierailija
30/31 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

M40++

Vierailija
31/31 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olisi mitään vaikeuksia lopettaa alkoholin juomista, mutta sosiaaliset tilanteet kodin ulkopuolella olisivat vähän ärsyttäviä. En tiedä, lopettaisinko, mielestäni olen tosi hyvä alkoholinkäyttäjä, enkä oikein pidä tuollaisesta ehdottomuudesta. Välillä, etenkin sinkkuna, olen ollut kuukausikaupalla juomatta mitään, kun ei vaan ole ollut sellaista tilannetta. En ikinä varsinaisesti kaipaa alkoholia.