päänahka kuivuu
siis mikäköhän mun päänahkaa vaivaa.. on tosi kuiva ja aina kun oon pessyt hiukset niin sellasta kuivaa mömmöö ilmestyy hiusrajaan.. myös kulmakarvoihin välillä. nyt ostin lasten linnashampoon ja ajattelin sen autttavan , niin ei hyötyy. samanlainen lopputulos ..
Kommentit (8)
Osta edes kokeiluun yhdet putelit Erisanin hajusteetttomia pesuaineita: hoitava shampoo ja kosteuttava hiustenhoitoaine.
kokeilin jotain tollasta hajusteetontakin, ei auttanut.
Onko sulla siis hilsettä vai..? Mulla auttoi apteekin Nizoral-shampoo, kun oli päänahka täynnä hilsettä.
Anna hoitoaineen vaikuttaa pitkään .. itsellä oli ihan verillä pää kun asuin Turussa. Ja syyksi tuli vesi. Aivan liian kovaa ja kalkkinen.
siis on hilsettäkin ja lisäksi tollasta kuivaa tossa hiusrajassa.. en laita ikinä hoitoainetta päänahkaan, pelkkiin latvoihin vaan
Mulla tuota tekee (veden lisäksi) sulfaatti, incissä sodium lauryl sulfate. Erisanissakin on tätä sulfaattia. Eli osta normishampoon kaveriksi joku sellainen shampoo missä ei ole tuota. Sulfaatiton ei vaan meinaa pestä kunnolla, joten niitä kannattaa vuorotella. Hiukset voi pestä myös pelkällä hoitoaineella: kosteaan hiuksistoon reippaasti hoitsikkaa, annetaan vaikuttaa joitain minuutteja, sitten otetaan koura vettä, vaahdotetaan hoitsikka, hangataan vähän aikaa ja huuhdotaan pois. Tähän sopii vaikka Linna. Ja voi pestä myös kananmunan keltuaisella, google osaa kertoa tästä enemmän :) Ja pään toki voi esim vapaapäivänä holvata normi vartalovoiteellakin (hajusteeton).
Kaupan pesuaineet ne vasta killeriä on!!
Tigi on parasta, mut toi hoitoaine auttaa kun laittaa myöskin päänahkaan ja antaa vaikuttaa. Pesun jälkeen kun pyyhkeellä kuivaa niin kuivaa päänahan huolellisest. Auttaa!!
Sieni infektio?