Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut sinua kiusanneeseen ihmiseen?

Vierailija
01.11.2022 |

Entä miten, jos tämä kiusannut on samasta perheestä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää vellomaan vanhoissa asioissa vaan elän omaa elämääni. Kiusaaja ei ole sen arvoinen, että antaisin hänen vaikuttaa nykyisyyteen. Suhtautuisin viileän neutraalisti. Puhuisin hänen kanssaan sen mikä on pakko ja hyvän tavan mukaista mutta muuten hän olisi minulle pelkkää ilmaa.

Vierailija
2/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi minua aikaisemmin kiusannut ihminen on nykyään alaisenani. Hön kiusasi aikanaan kun oli urani alkuvaiheessa hierarkiassa ylemmällä asteella. En suhtaudu mitenkään erityisesti., eikä sellaiseen ole meillä töissä aikaakaan. Tiedän hänen rajoituksensa siinä kuin muidenkin alaisteni rajoitukset, noin suurin piirtein. Hän tietää kyllä itsekin, että olen edennyt paljon häntä pitemmälle ja pidemmälle kuin hän tuoee koskaan pääsemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nihkeästi suhtaudun ja välttelen.

Vierailija
4/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti tietenkin. Ei hänen mielen ongelmansa liity minuun mitenkään.

Vierailija
5/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehdi jatkossa enkä vastaa jos puhuttelee.

Vierailija
6/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoin aikuiseksi ja ymmärsin itse olleeni ikävä vasikka joka haki koulussa ylemmyyden tunnetta kertomalla muiden tupakoinnista ja tekemättömistä läksyistä. Nyttemmin olisin itsekin kiusannut sitä nuorempaa itseäni.

Vierailija
7/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon jokaisena elinpäiväni hänelle syvää kärsimystä, mieluiten kalvavan sairauden kautta (kiusasi minua sairaudesta). Samoin läheisilleen. Sairautta, kärsimystä, kuolemaa. Ja lopulta ikuista kadotusta.

Vierailija
9/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalisti.

Vierailija
10/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon jokaisena elinpäiväni hänelle syvää kärsimystä, mieluiten kalvavan sairauden kautta (kiusasi minua sairaudesta). Samoin läheisilleen. Sairautta, kärsimystä, kuolemaa. Ja lopulta ikuista kadotusta.

Sun elämä kuulostaa tosi kivalta.

Kannattaisko kokeilla jotain muuta kun vihaamista päivästä toiseen?

Vierailija
11/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä kuulostaa tosi kivalta.

Kannattaisko kokeilla jotain muuta kun vihaamista päivästä toiseen?

Sori ei kannata. Ikävää että osui ja upposi.

Vierailija
12/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäinen tunne on vahingonilo. Minua kiusanneet eivät ole juuri elämässänsä menestyneet tai sitten ovat kuolleet pois.

Vierailija
13/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sellaista vastenmielisyyttä oikein voi unohtaa tai jättää huomiotta. Ollaan hyvin erilaisia ihmisiä. Ihmettelen, että jos ei pidä minusta, miksei voinut vaan jättää rauhaan?

Epäilen, että en tule juurikaan suremaan hautajaisissa. Ihmetys ehkä vallitsevin tunne.

Vierailija
14/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä,että oli oikein,että mua koulukiusattiin.

Vierailija
15/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen, kun saan tilaisuuteni, maksan velat ja korot. Niin olen niin tehnyt, joten kannattaa harkita tekemisiään. Huonolla tuurilla takkiinsa ottaa vähemmän syyllinen, mutta joku aina maksaa, joten älä, ettei paha lähde kiertoon.

Vierailija
16/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen, kun saan tilaisuuteni, maksan velat ja korot. Niin olen niin tehnyt, joten kannattaa harkita tekemisiään. Huonolla tuurilla takkiinsa ottaa vähemmän syyllinen, mutta joku aina maksaa, joten älä, ettei paha lähde kiertoon.

Minulla on sama suhtautumistapa. Valitettavasti omaan erittäin hyvän muistin ja kostan kokemani vääryyden tilanteessa, jossa vääryyden tekijä ei välttämättä osaa enää yhdistää asiaa siihen. Toki en riko lakeja.

En osaa antaa kovin helposti anteeksi räikeitä vääryyksiä.

Vierailija
17/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että pahimmilla on persoonallisuushäiriö. Pidän häiriintyneinä. Onneksi eivät ole paljon elämässäni enää, eli en ajattele heitä.

Vierailija
18/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaisen kasseille aina kun tulee vastaan.

Vierailija
19/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, olet sairas mieltäsi tämän perusteella. Mikäs muu sairaus sinulla on? :)

Vierailija
20/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä katkeraa porukkaa, huomaa että mennyt ihon alle pieni kiusanteko. 🙀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi