Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melko härskiä laittaa K- kaupassa ostokset lidlin pusseihin

Vierailija
12.03.2015 |

Piti tänään kaupassa hieraista silmiä. Yhdellä asiakkaalla oli mukana lidlin käytetyt muovipussit, ja niihin sulloi ostoksensa.. Melko härskiä! Tuliko siinä edes säästöä??

T. K- kaupan kassatäti.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että mikä kitupiikki asiakas mahtaa olla, kun pakkaa meidän kaupan ostokset vanhoihin ja vieläpä toisen kaupan pusseihin.. Missä se säästö sitten tulee, jos pakkaa vanhoihin pusseihin? Kangaspussit varsinkin saattaa olla tosi vanhoja ja likaisiakin! Ruokaa niissä sitten kuljetetaan. : (

Minä kysyn aina asiakkaalta, että haluaako meidän K-kaupan uuden pussin, vaikka näen hänellä jo olevan toiset pussit! AP

Vierailija
42/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:32"]Provo! Ei Lidlin pusseja voi uusiokäyttää, kun ne hajoavat jo kävellessä kassalta autolle. [/quote]itse asiassa ne on parhaita. Ja niistä vielä ne missä erikseen kahvat niin ei saa rikki millään. Ja isompia kuin muiden kauppojen.

[/quote]

Ne rapisevat, pienemmät muovipussit ovat kyllä ihan onnettomia. Ei ole kerran eikä edes kahdesti, kun on mennyt joko pohja tai sanka rikki pussista kesken kotimatkan. Tästä syystä Lidliin mennessä aina kestokassi mukaan.
[/quote]sellaisia en ole koskaan lidlissä nähnyt. Tai ehkä muuten oli silloin 10 v sitten, totta. Et oo hetkeen käyny vissiin ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:29"]

Mullakin on yleensä k-kaupassa s-marketin kestokassit. :-)

[/quote] Eikö sua hävetä? ; ) t. ap

[/quote]

kerro toki, miksi pitäisi ??

mulle on yks vitun sama , mihin kassiin ostokseni survon, se ei kaupan kyylä kassalle kuulu.

kun kotona paikat tursuaa muovikasseja no totta vitussa otan mukaan, oletko ihan idiootti ?? yksin asuvan pitäsisi joka kerta ostaa uusi pussi, kun nitä ei samaa tahtia kulu.

tuliko arvon kyylälle tällaine  mieleen ?

Vierailija
44/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:37"]

Hommatkaa kestokasseja. Kankaisia. Ommelkaa vaikka itse. Terveisin marimekon kankaasta kauppakassinsa ommellut.

[/quote]

Onko muuten enää olemassa niitä Marimekon kauppakasseja, mikä lie oli nimeltään? Lapsuudessani kaikilla oli semmoinen.

Vierailija
45/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina Lidlistä heidän trendikkäitä ja vahvoja paperikasseja ja käytän niitä sitten moneen muuhunkin kauppamatkaan, mm. vaateostoksilla, kun en kehtaa kantaa esim. niitä Zaran tai Mangon tai Laura Ashelyn kasseja.

Vierailija
46/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen litiin stockmannin muovisessa

Vierailija
47/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:36"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:32"]Provo! Ei Lidlin pusseja voi uusiokäyttää, kun ne hajoavat jo kävellessä kassalta autolle. [/quote]itse asiassa ne on parhaita. Ja niistä vielä ne missä erikseen kahvat niin ei saa rikki millään. Ja isompia kuin muiden kauppojen. [/quote] Ne rapisevat, pienemmät muovipussit ovat kyllä ihan onnettomia. Ei ole kerran eikä edes kahdesti, kun on mennyt joko pohja tai sanka rikki pussista kesken kotimatkan. Tästä syystä Lidliin mennessä aina kestokassi mukaan. [/quote]sellaisia en ole koskaan lidlissä nähnyt. Tai ehkä muuten oli silloin 10 v sitten, totta. Et oo hetkeen käyny vissiin ; )

[/quote]

Viimeksi eilen, mutta kuten sanoin, käytän aina kestokassia. Kiva, jos ovat hankkineet uusia ja kestävämpiä muovipusseja.

Vierailija
48/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu loukkaavalta K- kauppiasta kohtaan esitellä julkisesti toisen ja kilpailevan firman tuotteita. Esim. meidän K-supermarketissamme on todella laajat ja monipuoliset valikoimat.. Miksi mainostatte "kilpailevaa" ketjua ja annatte rahanne heille?

Näin minä ajattelen. En tietenkään näytä asiakkaille tuntemuksiani, vaan hymyilen kaikille ja olen ystävällinen kuten ennenkin : ) ap

Vierailija
49/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:32"]Provo! Ei Lidlin pusseja voi uusiokäyttää, kun ne hajoavat jo kävellessä kassalta autolle. [/quote]itse asiassa ne on parhaita. Ja niistä vielä ne missä erikseen kahvat niin ei saa rikki millään. Ja isompia kuin muiden kauppojen.

[/quote]

Ne rapisevat, pienemmät muovipussit ovat kyllä ihan onnettomia. Ei ole kerran eikä edes kahdesti, kun on mennyt joko pohja tai sanka rikki pussista kesken kotimatkan. Tästä syystä Lidliin mennessä aina kestokassi mukaan.
[/quote]

Älä ahda niitä täyteen. Ei ne mene rikki ellei sulla ole siellä 8 isoa limupulloa. Lidlin muovikassit on mun kokemuksen mukaan ainoat kestää, toki niilläkin on maximi sietokykynsä, mutta ässän ja k-kauppojen kassit repeävät melkein 5 maitotölkistä jo... Kestokassit parhaita ja lidlissä on myös paperikasseja.

Vierailija
50/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:40"]Ihmettelen, että mikä kitupiikki asiakas mahtaa olla, kun pakkaa meidän kaupan ostokset vanhoihin ja vieläpä toisen kaupan pusseihin.. Missä se säästö sitten tulee, jos pakkaa vanhoihin pusseihin? Kangaspussit varsinkin saattaa olla tosi vanhoja ja likaisiakin! Ruokaa niissä sitten kuljetetaan. : (

Minä kysyn aina asiakkaalta, että haluaako meidän K-kaupan uuden pussin, vaikka näen hänellä jo olevan toiset pussit! AP
[/quote]

Oot kyllä hölmö. Siinä säästää RAHAA ja LUONTOA. Ja en yleensä nuolen minkään paputetran ulkopuoli tai syö maitotölkkiä, ne hedelmät ja salaatit pesen.

Vierailija
51/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:48"]Se tuntuu loukkaavalta K- kauppiasta kohtaan esitellä julkisesti toisen ja kilpailevan firman tuotteita. Esim. meidän K-supermarketissamme on todella laajat ja monipuoliset valikoimat.. Miksi mainostatte "kilpailevaa" ketjua ja annatte rahanne heille?

Näin minä ajattelen. En tietenkään näytä asiakkaille tuntemuksiani, vaan hymyilen kaikille ja olen ystävällinen kuten ennenkin : ) ap
[/quote]

Jos tuun Puman paidassa ja Niken kengissä sinne ni oonko loukkaava? Olenhan käyttänyt rahaa muuhun kun kauppiaan tuotteisiin. Ei se paidan pitäminen ole mainostusta, ja ei ole se toiseen kassiinkaan pakkaaminen. Jos alkaa heiluttaa sitä ja huutamaan TAATTUA LAATUA VAIN LIDLISTÄ - se on mainostamista.

Vierailija
52/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:48"]

Se tuntuu loukkaavalta K- kauppiasta kohtaan esitellä julkisesti toisen ja kilpailevan firman tuotteita. Esim. meidän K-supermarketissamme on todella laajat ja monipuoliset valikoimat.. Miksi mainostatte "kilpailevaa" ketjua ja annatte rahanne heille?

[/quote]

No mitäs luulet että kauppias tuumaa asiasta? Veikkaan että on ihan tyytyväinen että tulen sinne K-markettiin prisman pussin kanssa eikä toisin päin. Ja vaikka niissä pusseissa täytyy olla ihan kohtalainen kate, niin en oikein jaksa uskoa että se siellä päivämyynnissä ihan hirveän suurena osana erottuu.

Vierailija
53/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:48"]Se tuntuu loukkaavalta K- kauppiasta kohtaan esitellä julkisesti toisen ja kilpailevan firman tuotteita. Esim. meidän K-supermarketissamme on todella laajat ja monipuoliset valikoimat.. Miksi mainostatte "kilpailevaa" ketjua ja annatte rahanne heille? Näin minä ajattelen. En tietenkään näytä asiakkaille tuntemuksiani, vaan hymyilen kaikille ja olen ystävällinen kuten ennenkin : ) ap [/quote] Jos tuun Puman paidassa ja Niken kengissä sinne ni oonko loukkaava? Olenhan käyttänyt rahaa muuhun kun kauppiaan tuotteisiin. Ei se paidan pitäminen ole mainostusta, ja ei ole se toiseen kassiinkaan pakkaaminen. Jos alkaa heiluttaa sitä ja huutamaan TAATTUA LAATUA VAIN LIDLISTÄ - se on mainostamista.

[/quote]

Naurattaa toi huutaminen :D Mikä näky ois.

Vierailija
54/59 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:29"]

Mullakin on yleensä k-kaupassa s-marketin kestokassit. :-)

[/quote] Eikö sua hävetä? ; ) t. ap

[/quote]

Siis miksi pitäisi hävetä? Nehän on omia ostettuja kasseja. En koskaan katso, minkä kaupan muovikasseja otan mukaani, kun lähden esim Citymarkettiin. Mukana voi olla alepaa, lidliä ja anttilaa. Vähästä pitää hävetä, jos muovipusseistakin.

Vierailija
55/59 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:40"]

[/quote]

Sä et paljoa taida kierrättää? Kai heität vielä roskatkin maahan ja kaljapullot rikot asfaltille? 

Vierailija
56/59 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:48"]Se tuntuu loukkaavalta K- kauppiasta kohtaan esitellä julkisesti toisen ja kilpailevan firman tuotteita. Esim. meidän K-supermarketissamme on todella laajat ja monipuoliset valikoimat.. Miksi mainostatte "kilpailevaa" ketjua ja annatte rahanne heille? Näin minä ajattelen. En tietenkään näytä asiakkaille tuntemuksiani, vaan hymyilen kaikille ja olen ystävällinen kuten ennenkin : ) ap [/quote] Jos tuun Puman paidassa ja Niken kengissä sinne ni oonko loukkaava? Olenhan käyttänyt rahaa muuhun kun kauppiaan tuotteisiin. Ei se paidan pitäminen ole mainostusta, ja ei ole se toiseen kassiinkaan pakkaaminen. Jos alkaa heiluttaa sitä ja huutamaan TAATTUA LAATUA VAIN LIDLISTÄ - se on mainostamista.

[/quote]

Repesin kun edes ajattelen tämmöistä huuto mainontaa :D 

Vierailija
57/59 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikkeapas K-kaupan kassatäti täällä ihmettelee. Onko nyt kauhean fiksua sinultakaan tulla kertomaan tällaista ihan vähäpätöistä asiaa, kerrotko myös täällä, keitä julkkiksia näet työssäsi jne?

Vierailija
58/59 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:31"]Entiiä ootko tosissani mutta olen lidl:n kassa ja kannatan ehdottomasti pussejen uusiokäyttöä, ja paljon selkeämpää kun on eri kaupan pussi mukana niin ei tarvi miettiä/kysyä onko pussi jo aiemmin ostettu vai maksetaanko se nyt..
[/quote]

*Tosissasi
[/quote]

Pussejen...

Vierailija
59/59 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:48"]

[/quote]

No perhana. Teidän kauppaanhan se Lidlin kassillinen asiakas rahojaan on tuomassa. Kyllä sen luulisi K-kauppiaan mielenpahoitukseen auttavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan