Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melko härskiä laittaa K- kaupassa ostokset lidlin pusseihin

Vierailija
12.03.2015 |

Piti tänään kaupassa hieraista silmiä. Yhdellä asiakkaalla oli mukana lidlin käytetyt muovipussit, ja niihin sulloi ostoksensa.. Melko härskiä! Tuliko siinä edes säästöä??

T. K- kaupan kassatäti.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten varmasti minun mieheni. Hänellä on aina taskussa pari muovipussia ja Lidlissä kääymme eniten. Säästöstä en tiedä, mutta minua ärsyttää kotona se kertyvien muovipussien määrä. En saa hukattua niitä edes roskapusseina. Siksi meillä on kampanjana käyttää vanhat pussit ensin. Tosin K-kaupoissa käymme todella harvoin.

uote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:28"]

Piti tänään kaupassa hieraista silmiä. Yhdellä asiakkaalla oli mukana lidlin käytetyt muovipussit, ja niihin sulloi ostoksensa.. Melko härskiä! Tuliko siinä edes säästöä??

T. K- kaupan kassatäti.

[/quote]

Vierailija
22/59 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihan -96 syntyneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minun mielestä vähän junttia käyttää jonkun eri kaupan ostoskassia. Itse käytän kangaskasseja niin eipä tarvi murehtia.

Vierailija
24/59 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi valitsee ihan oikeasti kauppareissulle sen kaupan muovipussin missä asio. Olisi hirveä häpeä kantaa eri kaupan kassia. Miehenikin teki ennen niin, kunnes alkoi minun painostuksesta käyttää kestokasseja. Että on näitä häpeilijöitä oikeasti olemassa.

Vierailija
25/59 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa ostokset K-kaupassa vanhaan K-kaupan muovipussiin, niin myyjähän voi luulla että asiakas on pöllinyt sen muovipussin.

En tajua, miten joku jaksaa tällaisella vaivata päätään. Energiansa voisi suunnata johonkin kehittävämpäänkin.

Vierailija
26/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on yleensä k-kaupassa s-marketin kestokassit. :-)

Vierailija
27/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D Minä olin 80-luvulla parikymppisenä likkana kassalla Citymarketissa, ja mielessäni arvostelin näitä, jotka pakkasi ostoksena muuhun kuin meidän kaupan pussiin. Lisäksi ajattelin, että kun nainen osti olutta, osti hän sitä miehelleen. Nyt naurattaa. 

Vierailija
28/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiiä ootko tosissani mutta olen lidl:n kassa ja kannatan ehdottomasti pussejen uusiokäyttöä, ja paljon selkeämpää kun on eri kaupan pussi mukana niin ei tarvi miettiä/kysyä onko pussi jo aiemmin ostettu vai maksetaanko se nyt..

Vierailija
29/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:31"]Entiiä ootko tosissani mutta olen lidl:n kassa ja kannatan ehdottomasti pussejen uusiokäyttöä, ja paljon selkeämpää kun on eri kaupan pussi mukana niin ei tarvi miettiä/kysyä onko pussi jo aiemmin ostettu vai maksetaanko se nyt..
[/quote]

*Tosissasi

Vierailija
30/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:29"]

[/quote] Eikö sua hävetä? ; ) t. ap

Vierailija
31/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! Ei Lidlin pusseja voi uusiokäyttää, kun ne hajoavat jo kävellessä kassalta autolle.

Vierailija
32/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:29"]

[/quote] Eikö sua hävetä? ; ) t. ap
[/quote]
Miksi? Ehkä vähän mietin, että mitäköhän se kassa tuumaa. En sen kummemmin. Nyt tiedän senkin. ;-)

Vierailija
33/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hävettävää tässä on? Fiksu ihminen tajuaa, että naurettavaa luonnon ja rahan tuhlausta ostaa joka kerta uudet. Ei se oli niin saakin vaikeeta kantaa vaikka kangaskassia.

t. ostan ehkä yhen pussin kuussa.

Vierailija
34/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:32"]Provo! Ei Lidlin pusseja voi uusiokäyttää, kun ne hajoavat jo kävellessä kassalta autolle.
[/quote]itse asiassa ne on parhaita. Ja niistä vielä ne missä erikseen kahvat niin ei saa rikki millään. Ja isompia kuin muiden kauppojen.

Vierailija
35/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattele tätä: mä maksankin välillä K-kaupassa S-kortilla :o

Vierailija
36/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäinen olet AP ja montako viikkoa olet siellä kassalla ehtinyt olemaan töissä? Sehän on ihan normaalia olla oma kassi mukana, jo mun lapsuudessa käytettiin samaa muovikassia monella kauppareissulla. Vai meinasitko, että ihmisillä on kotonaan valikoima eri kauppojen kasseja, joista sitten valkkaavat mukaan "oikean" kaupan muovikassien, ettei vaan menisi Lidlin ostokset Stockan kassiin tai K-Kaupan Lidlin käsiin. (Monilla on toki nykyään kestokassi, niin tuota muovikassien kierrätystä ehkä harrastetaan hieman vähemmän.)

Vierailija
37/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa kestokasseja. Kankaisia. Ommelkaa vaikka itse.
Terveisin marimekon kankaasta kauppakassinsa ommellut.

Vierailija
38/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
39/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:32"]Provo! Ei Lidlin pusseja voi uusiokäyttää, kun ne hajoavat jo kävellessä kassalta autolle. [/quote]itse asiassa ne on parhaita. Ja niistä vielä ne missä erikseen kahvat niin ei saa rikki millään. Ja isompia kuin muiden kauppojen.

[/quote]

Ne rapisevat, pienemmät muovipussit ovat kyllä ihan onnettomia. Ei ole kerran eikä edes kahdesti, kun on mennyt joko pohja tai sanka rikki pussista kesken kotimatkan. Tästä syystä Lidliin mennessä aina kestokassi mukaan.

Vierailija
40/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Tuurista hamstraamiani megakasseja, -kätevää, kun tavarat kulkee yhdessä kassissa kahden sijaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä