Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Teini sössi kesätyöpaikkansa
12.03.2015 |
Suullisesti jo luvattu paikka meni ohi kun ei mennyt täyttämään kaavakkeita heti kun sieltä tuli viestiä, vaan vasta melkein viikon päästä. Paikka oli sit jo mennyt toiselle.
Minä kun ehdin olla niiiin iloinen että tuo meidän superlaiska teini menee edes pariksi viikoksi johonkin ja itse hommasi paikan, vaan eipä tullut siitäkään mitään =(
Kommentit (42)
Jos minun lapsi ois tuollainen että ei kiinnosta työt ja elellään vaan vanhempien rahoilla piittaamatta mistään, Nii kyllä lentäis kartanolle t.22 vuotias, 15 vuotiaasta asti töitä tehny, vanhempiaan arvostava! Herätkää..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:14"]Voi elämä! Mä oon ite 17 vuotias ja 14 vuotiaasta saakka teen kesätöitä ja välillä osa-aikatöitä jos jostain löytyy... Ja arvatkaapa millä menetelmällä? Mun vanhemmat sano mulle siinä jo 12-13 vuotiaana, että ainoot asiat mitä ne mulle kustantaa on ruoka ja katto ja nekin vaan 18 v. synttäreihin saakka. Kaikki iphonit, vaatteet ja herkut/vapaan ajan vietto ihan itse kyllä maksan ja muuttoa omaan kämppään suunnittelemassa heti täysi-ikäisyyden jälkeen. Kurjaa, mutta elämä on ja yrittäkää ny vaan selittää se omille lapsilleen. Ei ne tuu muuten elämässä pärjämään.
[/quote]
Kivat vanhemmat sulla...