raskaudenkeskeytys lääkkeillä
Kommentit (13)
Tiedän naisen, joka kuoli verenhukkaan kotona tehtävän abortin yhteydessä. Syytäkin pelätä.
Ei siinä ole mitään pelottavaa. Tekee vähän kipeämpää kuin pahat kuukautiskivut.
Se on ihan yleinen toimenpide, ei hätää.
Sattuu ihan pirusti ja vuotaa helvetisti ja kauan. Siinäpä se.
En ymmärrä, että onko se oikeasti niin vitun vaikeaa huolehtia siitä ehkäisystä?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:52"]
Sattuu ihan pirusti ja vuotaa helvetisti ja kauan. Siinäpä se.
[/quote]
Eli helpommalla olisi päässyt käyttämällä ehkäisyä. Parempi kuitenkin abortti kuin ei-toivottu lapsi.
Kannattaa mennä suoraan kaavintaan, harvemmin tuo lääkkeiden otto riittää
Valtaosalla riittää lääkkeet. Tavallista rajummat menkat, tyhjeni itsellä parissa tunnissa.
Hei täältä ei kannata välttämättä kysellä tälläisiä, tuskin saat asiallisia kommentteja. Itse olen valitettavasti samassa tilanteessa, kierrukka petti... Selvisi että vissiinkin huonosti laitettu ja miten se voi olla mahdollista.. Raskaus selvisi sitten kun aloin epäillä sairautta.
Kannattaa miettiä tarkkaan. Mutta jos päädyt samaan kuin minä suosittelen tekemään aikaisilla viikoilla. Itselläni mennyt tässä jopa reilu 3 viikkoa odottaessa pääsyä polille.. Lääkäri ajasta peräti kaks viikkoa, sitten ilmoitettiin että minun olisi pitänyt päästä aikaisemmin, sillä nyt keskeytys pitää mennä tekemään sairaalaan viikonloppuna. Kotona se ei kuulemma onnistu vaikka viikkoja alle 12..
Vaikka ratkaisu on minulle oikea, olen ollut koko päivän ihan rikki. Olin käynyt tätä läpi päässäni nyt muutaman viikon. Valmistautunut siihen, että kun polilta pääsen pois asian saisin kärsiä rauhassa kotona ja alkaa toipua. Mutta nyt sitten pitää mennä sairaalaan.
Tsemppiä mitä päätätkin. Muista että ratkaisu on sinun oma, ei kellään ole oikeutta sinua tuomita tietämättä taustojasi.
Hieman kivuliasta mutta ei muuta. Ei kannata pelätä. Joskus täytyy tehdä epämiellyttävältä tuntuvia juttuja mutta ei kannata miettiä liikaa.
Kipeää vain hetken ja mulla ainakin pelkkä panacod auttoi :) keskeytyslääkkeistä voi tulla myös ripuli. Siinä toimenpiteestä oli itsellä glamour kaukana...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:25"]
Kipeää vain hetken ja mulla ainakin pelkkä panacod auttoi :) keskeytyslääkkeistä voi tulla myös ripuli. Siinä toimenpiteestä oli itsellä glamour kaukana...
[/quote]
Miksi siinä pitäisi mitään glamouria ollakkaan? :D
Hmmm.. pidä vaikka ne kinttus ensi kerralla visusti kiinni.