Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi ei käyttäydy kaupassa, mitä teen?

Vierailija
12.03.2015 |

Pienempänä osasi olla, nyt 4-vuotiaana riehuu, juoksee ja karkaa ulos. Mitä teen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:44"]

Pienempänä osasi olla, nyt 4-vuotiaana riehuu, juoksee ja karkaa ulos. Mitä teen!

[/quote] Opetat olemaan ihmisiksi.

Vierailija
2/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkään vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten opetan?

Vierailija
4/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku vaihe. Niitä tulee ja menee. Et vie lasta kauppaan esim kuukauteen, luulen että sen jälkeen on jo unohtanut moiset pöllöilyt. 

En jaksa edes ehdottaa niitä perinteisiä, autokärryä tai pikkukärryä johon saa kerätä apuna ostoksia. Tai kaupasta poistamista heti kun huono käytös alkaa. Ne lienee niitä selviöitä joita olet jo koettanutkin. Mä jättäisin yhteiset kauppareissut vaan tekemättä, ja sanoisin että koska penska ei osaa käyttäytyä - hän ei kauppaan tule.

Vierailija
5/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:50"]Selkään vaan!
[/quote]
Ai reppuselkäänkö pitäisi ottaa?

Vierailija
6/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kotiin.

Vierailija
7/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:50"]Se on joku vaihe. Niitä tulee ja menee. Et vie lasta kauppaan esim kuukauteen, luulen että sen jälkeen on jo unohtanut moiset pöllöilyt. 

En jaksa edes ehdottaa niitä perinteisiä, autokärryä tai pikkukärryä johon saa kerätä apuna ostoksia. Tai kaupasta poistamista heti kun huono käytös alkaa. Ne lienee niitä selviöitä joita olet jo koettanutkin. Mä jättäisin yhteiset kauppareissut vaan tekemättä, ja sanoisin että koska penska ei osaa käyttäytyä - hän ei kauppaan tule.
[/quote]

Juu kaikki on kokeiltu. Niiden pikkukärryjen kanssa juoksee suinpäin ja kassalla sitten karkaa ulos. Ehkä käyn jatkosa ilman lasta.

Vierailija
8/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talutushihna ja valjaat kakaralle? Tai jätät kotiin. 

Vierailija
9/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei osaa käyttäytä kaupassa, niin osaako hän käyttäytyä muualla? herää kysymys...