Eilen illalla söin anasta ja tuli pää kipeäksi
Tei eilen 17-18 napakan lenkin. Olin neljältä syönyt ruoan. Ihan perusruokaa. Kuuen jälkeen en syönyt kun anasta ja join vettä reilusti. Tänään kun heräsin oksetti ja oli kamala pääkipu. Olo parani heti kun söin. Mistä johtui?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:19"]Tei eilen 17-18 napakan lenkin. Olin neljältä syönyt ruoan. Ihan perusruokaa. Kuuen jälkeen en syönyt kun anasta ja join vettä reilusti. Tänään kun heräsin oksetti ja oli kamala pääkipu. Olo parani heti kun söin. Mistä johtui?
[/quote]Sori ananasta;)
Anas poistaa nesteitä ja sulla on ilmeisesti paljon nestettä päässä, joka on sitten kuivunut anaksen syönnin jälkeen ja on tullut pääpipi.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:30"]Anas poistaa nesteitä ja sulla on ilmeisesti paljon nestettä päässä, joka on sitten kuivunut anaksen syönnin jälkeen ja on tullut pääpipi.
[/quote]Olet varmaan hyvä ihminen:)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:30"]Anas poistaa nesteitä ja sulla on ilmeisesti paljon nestettä päässä, joka on sitten kuivunut anaksen syönnin jälkeen ja on tullut pääpipi.
[/quote]Olet varmaan hyvä ihminen:)
[/quote]
Olen erittäin hyvä ellen täydellinen! Erittäin hyvä, täydellinen!
Anus vai ananas? Anuksen syönnin jälkeen tulee kyllä helposti huono olo, jos ei hygieniasta ole huolehdittu!
Mieti vähän miltä Anasta tuntui, kun olit syönyt palan siitä. kokeile joku päivä vaikka Penasta
M