Siis onko olemassa ihmisiä, jotka ei ole töissä 8-16?
Kommentit (26)
Jep. Prostituutiota harrastan kaupan kassalla.
Ei ole. Kaikki ovat töissä 8-16 ja saavat palkkaa vähintään 3000e/kk.
Ai vitsi mä aina ihmettelen ihmisiä, jotka ON töissä 8-16. Kyllähän nyt duunin pitää olla sellainen, että voi mennä ja lähteä kun itse haluaa ja käydä päivällä vaikka kampaajalla jne;)
jaa, minä olen 7-15 tai 16-24, riippuen työvuorosta.
Ihan ahtaaja olen.
Jaaha näin paljon on siis alan ammattilaisia täälläkin.
Ei tietenkään. Lääkäriin, kauppaan ja baariin pääsee vain virka-aikana. Eikä tietenkään kukaan hoida huoltotöitä ennen klo 8, voimalaitoksest pistävät lämmöt kiinni klo 16 ja avaavat taas seuraavana aamuna jne. Junat eivät kulje iltaisin eikä lentokoneet lennä.
Ei ole. Kaikki ovat töissä 8-16 ja ne ketkä ovat esim kaupan kassalla tai sairaaloissa muuna aikana ovat hyvää hyvyyttään vapaaehtosina oikeiden töittensä lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:35"]Ai vitsi mä aina ihmettelen ihmisiä, jotka ON töissä 8-16. Kyllähän nyt duunin pitää olla sellainen, että voi mennä ja lähteä kun itse haluaa ja käydä päivällä vaikka kampaajalla jne;)
[/quote]
Oletko kuullut liukuvasta työajasta? Onnistuu!
Terv. Toimistorotta
Ei tietenkään ole olemassa! Se tyttö joka istuu lähikauppasi kassalla kello 20 sunnuntai iltana ei ole töissä.
Mä olen joskus töissä toukokuusta syksyyn, ton tarkempia työaikoja ei ole olemassa
Siis tämä aloitus on liian huono edes provoksi.
Olen 7-15.