Onko tämä teidän mielestä kivannäköinen astiasto?
Kommentit (43)
En oikein tykkää, häiritsee tuo "pilkkujen" muuttuminen "viiruiksi". Jos olisi pelkkää "pilkkua", olisi kivempi, vähän niinkuin jotkut linnunmunat.
Itse pidän vain valkoisista posliiniastiastoista. Niistä näkee heti, ovatko ne puhtaat. Eriväriset ruoka-aineet erottuvat lautaselta hyvin eikä lautasen väri riitele minkään ruoka-aineen värin kanssa. Valkoisenvärinen astiasto on se perinteinen ja siihen todellakin hyvät syynsä, miksi Michelin ravintoloissa on lähes aina valkoiset astiastot.
Sopisi mielestäni vaikka "Levin mökille" pohjoiseen. Tulee mieleen Pentik. Ihan miellyttävän kattauksen noilla saa, mutta ruoka ei enää näytä jostain syystä herkulliselta tuon harmaan värin ja sävyn päällä.
Materiaali kävisi enemmänkin isoihin vateihin ja ruukkuihin. Iso vati täynnä keltaisia mandariineja, kelohonkapöydällä.
Faith kirjoitti:
Ei sellainen jonka itse tulisin valinneeksi, mutta pitäisin tyylikkäänä, jos jossain kyläpaikassa olisi pöytä katettu noilla. Tummalla pöydällä / liinalla näyttää paremmalta kuin vaalealla.
Kuviosta tulee mieleen harmaagraniitti, toisaalta sade.
Puit sanoiksi sen, mitä minä noista ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia mutta minun mielestäni hieman kolho. Näyttää kivitavaralta.
Lisäksi "syvät lautaset" ovat kulhot. Minä esim. laitan puuron ja lämmitän usein keiton mikrossa ja tuollainen kulhomallinen lautanen polttaa sormet kun soppa on kuumaa. Siksi tykkään leveäreunaisista syvistä lautasista.
Minä olen aina syönyt vain kulhoista. Ennen kuin kulhot tulivat muotiin. En tee mikroruokaa.
-eri
En tee mikroruokia, mutta haluan kuitenkin syvät lautaset. Syvän lautasen reunoille voi nätisti siirtää semmoisen tavaran, jota ei aio syödä (ruodot ....). Lisäksi reunasta on hyvä ottaa kiinni, jos on tarvis kallistaa lautasta. Siistimpää touhua kuin kulhojen kanssa.
Ostaisin yhden setin kokeeksi ja testaisin käytössä, tosin itse en tuohon päätyisi, on liian männävuosien tyylinen.
Vierailija kirjoitti:
Villeroy & Bochin like on vähän samantapainen. Siitä tykkään, lave beige.
Mulla on lahjakortti tälle valmistajalle ja siksi olen lähinnä tuota mainitsemaani nyt miettinyt...
T.AP
Hieno, kyllä mulle kelpaisi, mulla on tällähetkellä ikean perus valkoinen astiasto, se se vasta on tylsä🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villeroy & Bochin like on vähän samantapainen. Siitä tykkään, lave beige.
Mulla on lahjakortti tälle valmistajalle ja siksi olen lähinnä tuota mainitsemaani nyt miettinyt...
T.AP
Jos itse tykkäät, niin osta ihmeessä. Sinähän niitä katselet todennäköisesti 99% ajasta ja suurin osa täällä "hirveäksi haukkujista" syö jostain tarjoustalon halpislautasista ja juo kahvinsa jostain "live-love-laugh" tai muusta parittomasta huumorikupista. Älkää hyvät ihmiset kerätkö mitään mielipidegalluppia, ostakaa just niitä asioita mistä itse tykkäätte. Ei tarvitse olla valkoista, ei mustaa, ei blingiä, ei maalaisromanttista. Ostakaa ihan just sellaisia astioita, sisustusesineitä tai vaatteita mistä itse tykkäätte. Jos joku ei tykkää, niin ostakoot itselleen omanlaiset.
Kivan keväinen astiasto, hieman tollainen munankuorikuvio. Olisivat nätit josssain pääsiäiskattauksessa.
Ihan kivat, vaikka itse tykkäänkin värikkäämmistä.
Tämä on tyylikäs ja ei yhtään hullumman näköinen. Arvostan! Ei tosin omaan makuuni kattaukseen, mutta mitäs sillä on väliä.
Villeroy Bochilla on monia kivoja sarjoja.