Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teidän mielestä kivannäköinen astiasto?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, tykkäisin tosin eri värisenä.

Vierailija
2/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia mutta minun mielestäni hieman kolho. Näyttää kivitavaralta.

Lisäksi "syvät lautaset" ovat kulhot. Minä esim. laitan puuron ja lämmitän usein keiton mikrossa ja tuollainen kulhomallinen lautanen polttaa sormet kun soppa on kuumaa. Siksi tykkään leveäreunaisista syvistä lautasista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi "syvät lautaset" ovat kulhot. Minä esim. laitan puuron ja lämmitän usein keiton mikrossa ja tuollainen kulhomallinen lautanen polttaa sormet kun soppa on kuumaa. Siksi tykkään leveäreunaisista syvistä lautasista.

Minä olen aina syönyt vain kulhoista. Ennen kuin kulhot tulivat muotiin. En tee mikroruokaa.

-eri

Vierailija
4/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun makuun. 

Vierailija
5/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuo nimenomaan on kiviastiasto. Mua ei tuo painavuus sinänsä haittaa, mutta mietin, että mahtuukohan tuo niihin astianpesukoneen väleihin kun on kuitenkin aika paksut reunat. Itse en pahemmin mikrossa kuumentele ruokia, joten se ei olisi ongelma.

Vierailija
6/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina syönyt vain kulhoista. Ennen kuin kulhot tulivat muotiin. En tee mikroruokaa.

-eri

Ruoan lämmittäminen mikrossa ei ole mikroruokaa. Moni lämmittää edellisenä päivänä tekemäänsä ruokaa mikrossa eikä se siitä ruoasta tee mikroruokaa. Mikroruoat ostetaan kaupasta valmiina.

Vierailija
7/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ankea, näyttää siltä että värit ovat haalistuneet.

Vierailija
9/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, kolho.

Vierailija
10/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivan näköinen mielestäni.

Vierailija
11/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala.

Vierailija
12/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva, jos vielä osan sais oransseina ni ois vielä kivempi.

Vierailija
13/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olisi mun makuun. En kumminkaan luottaisi, että tykkäisin siitä vielä vuosien päästä, joten en viitsisi sen takia ostaa tuollaista. 

Vierailija
14/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankealta näyttää. Kansakoulussa oli aikoinaan harmahtavat emaliset kissankupit ruoka-astioina, ennen kuin saimme oikeat posliinilautaset ja veitset ja haarukat niiden valtavan kokoisten alumiinilusikoiden tilalle. Tuo serviisi tuo mieleen nuo kissankupit.

Vierailija
15/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, mutta ihmiset pitävät hyvin erilaisista asioista.

Vierailija
16/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti on.

Vierailija
17/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Ruoan lämmittäminen mikrossa ei ole mikroruokaa. Moni lämmittää edellisenä päivänä tekemäänsä ruokaa mikrossa eikä se siitä ruoasta tee mikroruokaa. Mikroruoat ostetaan kaupasta valmiina.

Lässyn lässyn sinulle, saivartelija :)

Vierailija
18/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeroy & Bochin like on vähän samantapainen. Siitä tykkään, lave beige.

19/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen jonka itse tulisin valinneeksi, mutta pitäisin tyylikkäänä, jos jossain kyläpaikassa olisi pöytä katettu noilla. Tummalla pöydällä / liinalla näyttää paremmalta kuin vaalealla.

Kuviosta tulee mieleen harmaagraniitti, toisaalta sade.

Vierailija
20/43 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Hah hah, eli muut on muodin orjia, mutta sinä itsenäinen edelläkävijä. Joka söi kulhoista vielä kun lautaset oli muotia :D

Ihminen sitä osaa ylentää itsensä niin monin tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän