Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalossa asuvat onko asunnoissanne kylmä??

Vierailija
07.12.2021 |

Huutista kerrostaloissa värjötteleville rotille :Dddd itse lisäsin juuri takkaan puita.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21,5 c. Kerrostalossa asun. Ei tarvi puita raahata tai ostaa. O tää heleppoo 😎

Vierailija
2/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olihan tuossa kuukausi sitten kämpässä hieman viileää, mutta se hoitui kun kutsui huoltomiehen tekemään ikkunoiden ja ovien tiivistykset. On se helppoa, kun on oma palvelusväki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme viidennessä kerroksessa ja meillä on todella lämmin täällä, joutuu välillä ihan tuulettamaan parvekkeen ovi auki. Ai jai harakoille menee lämmöt............sisällä tarkenee ilman sukkia ja lyhythihainen paita päällä ja ohuet leggarit. Ai että hyvin tarkenee. Ei ole kyllä koskaan palellut kerrostalossa, miellyttävä kaukolämpö toimii.

Vierailija
4/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lämmintä, +22°C. On niin hyvät ikkunat tässä lokakuussa valmistuneessa talossa, ettei niiden olemassaoloa huomaa kuin niistä avautuvasta kauniista maisemasta. Ei vedä ollenkaan ikkunan tai oven raosta. Ja ulko-oven avaaminenkaan ei tuo kylmää ilmaa sisälle, koska rappukäytävässäkin on lämmin.

Tsemppiä sulle talven lumitöihin! :)

Nimim. Hissillä parkkihalliin ja sieltä lämpimällä autolla töihin

Vierailija
5/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme viidennessä kerroksessa ja meillä on todella lämmin täällä, joutuu välillä ihan tuulettamaan parvekkeen ovi auki. Ai jai harakoille menee lämmöt............sisällä tarkenee ilman sukkia ja lyhythihainen paita päällä ja ohuet leggarit. Ai että hyvin tarkenee. Ei ole kyllä koskaan palellut kerrostalossa, miellyttävä kaukolämpö toimii.

😂

Valehtele lisää, kyllä me uskotaan.

Vierailija
6/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kylmä. Alle 21 astetta jo.

Vierailija
7/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kylmä. Asunnossa on kaukolämpö ja pari kakluunia, kylppäreissä lattialämmitys.

Mökillä oli kyllä kylmä, kun eilen käytiin vähän vaeltelemassa ja saunomassa. Onneksi se on niin pieni, että lämpenee melko nopeasti ilmalämpöpumpulla ja takalla.

Vierailija
8/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittari sisällä näyttää +23c. Jos tulee kylmä niin asunnossani on kyllä sähkösaunakin. Helppoa on kun ei tarvitse hommata mitään puita ja kytätä jatkuvasti jotain uunia. 

Vierailija
9/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi kylmä.

Yhdessä asunnossa oli todella, jäätävän kylmää eikä huoltoliike tai kukaan auttanut. Oli kyllä kurjaa palella kun oli vielä 1 v vauva.

Vierailija
10/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kylmä, on täällä pattereita. :)

Vierailija
11/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ikkunoista vetää niin paljon että tunnen ilmavirran. Pitää olla kolme villapaitaa päällekkäin tässä ja silti ihan jäässä. Ja kesällä sitten on pahimmillaan 32 astetta lämmintä ja kämppä on kuin sauna.

Vierailija
12/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen luokittelu on nyt aivan liian karkea. Esim. monissa pienissä kerrostaloasunnoissa on niin vähän ulkoseinää, että pysyvät lämpimänä lähes pelkillä raskailla huokauksilla.

Vierailija
13/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan liian lämmin.

Vierailija
14/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 astetta. Minun makuuni on hieman viileä, mutta mitäs näille vihreille arvoille mahtaa…. On meillä ilmalämpöpumppukin, jos haluaa. Se on tosin ostettu helteitä varten.

Vierailija
15/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Omakotitalossa asuminen oli ihan helvettiä kun talvella laski kuuteentoista aamulla ja piti kuuden aikaan alkaa lämmittämään. Nyt saa kääntää kylkeä ja nautti 24 asteesta.

Vierailija
16/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lämmintä, +22°C. On niin hyvät ikkunat tässä lokakuussa valmistuneessa talossa, ettei niiden olemassaoloa huomaa kuin niistä avautuvasta kauniista maisemasta. Ei vedä ollenkaan ikkunan tai oven raosta. Ja ulko-oven avaaminenkaan ei tuo kylmää ilmaa sisälle, koska rappukäytävässäkin on lämmin.

Kiitos!

Minun ei tarvitse käyttää hissiä, joissa sinä ja muu rupusakki kuljette. Lumitöitä olen tehnyt viimeksi 1982, muistaakseni. Lämmin talli, eteisestä sinne kuljetaan ja vain meidän perhe, ei rupusakki.

Vierailija
17/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Minun ei tarvitse käyttää hissiä, joissa sinä ja muu rupusakki kuljette. Lumitöitä olen tehnyt viimeksi 1982, muistaakseni. Lämmin talli, eteisestä sinne kuljetaan ja vain meidän perhe, ei rupusakki.

Minua myös oksettaa hissit, kaikki joita paskakourat ja kaikki tautiset käyttää. . Ei koskaan kerrostaloon, ihmisen kuuluu asua oikeassa talossa eikä naapureitten mölinää kuunnellen.

Vierailija
18/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Minua myös oksettaa hissit, kaikki joita paskakourat ja kaikki tautiset käyttää. . Ei koskaan kerrostaloon, ihmisen kuuluu asua oikeassa talossa eikä naapureitten mölinää kuunnellen.

Sama täällä, kävelin eilen kuudenteen kerrokseen kun oli pakko käydä auttamassa yhtä köyhää kerrostalossa.

Vierailija
19/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Minä en ole suostunut korona-aikana yhteenkään hissiin, oksettaa ajatuskin.

Vierailija
20/23 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset vuodet, kun tässä asuin, oli talvisin aivan hirveän kylmä, vaikka patterit olivat tulikuumina. Nyt viime vuosina on jostain syystä ollut aina lämmintä. En tiedä mistä tämä voi johtua, mitään remonttiakaan ei ole tehty.