Onko normaalia käytöstä ohjaajilta?
Olen työharjoittelijana pienessä hotellissa jossa 3 muuta harjoittelija kanssani.
Salivastaava pistää kaiken harjoittelijoiden syyksi, esim. kun he olivat tilanneet vääriä lautasliinoja niin vastaava syytti heti harjoittelijoita tästä vaikkei me niihin kosketa saati tilata niitä.
Toinen esimerkki on kun meillä hotellihuoneisiin laitetaan suklaita asiakkaille, niin nyt suklaat olivat päässeet loppumaan (vaikka niiden loppumisesta on ilmoitettu työntekijöille pariin kertaan jopa.) Esimies syyllisti tästä meitä harjoittelijoita, että olemme syöneet kaikki suklaat kun ovat noin nopeasti päässeet loppumaan ja kuulemma ovat myös liian kalliita meille opiskelijoille syötäväksi. (Muutamat olemme sieltä ottaneet, ei todellakaan kaikkia).
Tän hotellin työntekijät myös syyttävät harjoittelijoita oikeastaan kaikesta pienestäkin. Esim. jos hiekkaa on lattialla niin tämän olisi pitänyt imuroida tai jos rappuset ovat jäässä pihalla.
Onko normaalia?
Kommentit (6)
Kyllä, on normaalia, jos normaalilla tarkoitetaan yleistä.
Ei, ei ole normaalia, jos normaalilla tarkoitetaan hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on normaalia, jos normaalilla tarkoitetaan yleistä.
Ei, ei ole normaalia, jos normaalilla tarkoitetaan hyväksyttävää.
Juuri näin, hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on normaalia, jos normaalilla tarkoitetaan yleistä.
Ei, ei ole normaalia, jos normaalilla tarkoitetaan hyväksyttävää.
Hyväksyttävää kyllä. Vähän väärää sanaa käytin.
-Ap
No, ensi kerralla sitten paremmin, kun kaikki virheet on kerran koettu
Sellaista se on että alimmalla portaalla olevia potkitaan eniten.
On. Harjoittelijat sotkevat aina kaiken.