Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hän minusta haluaa?

Vierailija
12.03.2015 |

Tapasin tuossa parikuukautta sitten miehen joka kehuu ulkonäköäni, sanoo että olen mukava ja että juttumme toimii varmasti hänen mielestään kun taas itse epäilen sitä vielä tässä vaiheessa, sillä enhän minä häntä vielä kunnolla tunne . Hän yrittää olla välillä vähän liiankin romanttinen ja kohtelias ja yritän toppuutella häntä sillä me eivielä edes seurustella. Vasta tapaamisvaiheessa ollaan ja tuntuisi hirveältä ottaa lahjuksia vastaan tässä vaiheessa jos homma ei toimikkaan. Ruuat siis maksamme puoliksi vaikka hän olisi valmis tarjoamaan. Hän haluaisi että heti koulun jälkeen muuttaisin hänenkotipaikkakuntaan etelään ( n.5kk päästä) ja samalla kyselee että koska me seurustellaan vaikka olen puhunut etten ole varma toimiiko tämä. Niin varma hän on siitä. Itse kyllä pidän hänestä ja haluan viettää aikaani hänenkanssaan, mutta olen hyvin epävarma vielä näin varhaisessa vaiheessa. Hän ei tahdo nähdä kuin hänen positiiviset ajatuksensa ja hylkää minun negatiiviset ajatukseni todeten ettei sitä tiedä jos ei kokeile.

Hänellä ei ole paljoa rahaa, sillä hän taitaa tuhlata lähes kaiken rahan tietokone peleihin ja koneen kalliiden osien kokoamiseen, jonkajälkeen harmittelee kun ei ole rahaa ja on köyhä. Kun hänelle tulee reissu vähän pidemmälle kylille/kaupunkiin hän kysyy minulta haluanko matkaan. Kun päätän lähteä hänen seuraksi kerta pyytää niin palattuaan hän alkaa yht'äkkiä puhumaan jos voisin maksaa hänelle vaivanpalkaksi ruokaa tai kuskaus rahaa. Kun masan ruoka tai rahapalkalla niin hiljaa tyytyväisenä pistää taskuun sanomatta sanaakaan. Ei edes kiitosta kuulu. Tuntuu kun olisin hänelle jokin tulolähde eikä hänenkanssaan enään haluta hänen autollaan mihinkään lähteä kun voisin kävellä lähikauppaan itsekkin. ( Ei ole omaa autoa minulla).

Välillä hän kohtelee minua töykeästi ja halveksivasti etenkin jos en ymmärrä tai osaa/puhua joistain asioista mistä hän osaa aivan kuin olisin yht'äkkiä tyhmä. Hän heittää " vitsiä " kustannuksellani ja kun heitän vitsiä samalla tavalla takaisin hän loukkaantuu syvästi. Myöskin minulle puhuessaan kun joku vähänkin nätimpi kävelee ohi aivankuin hän muuttuu off tilaan, puhe ja liikuntakyky loppuu ja hän vain tuijaa sitä naista niin, että itseäkin jo huvittaa. ( Ei kovin vakuuttavaa hommaa seurustelusuhteeseen) ja sanoo että hän vain katselee eikä se tarkoita mitään. Onkohan näin?

Hän on kuulin tässä vastikään että hän oli eronnut n. 3kk sitten exästään ja hänessä kyllä näkyy muutia merkkejä vielä siitä joten mietin onko tässä mitään järkeä enään edes yrittää? Mitä hän oikein minusta haluaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:46"]Tapasin tuossa parikuukautta sitten miehen joka kehuu ulkonäköäni, sanoo että olen mukava ja että juttumme toimii varmasti hänen mielestään kun taas itse epäilen sitä vielä tässä vaiheessa, sillä enhän minä häntä vielä kunnolla tunne . Hän yrittää olla välillä vähän liiankin romanttinen ja kohtelias ja yritän toppuutella häntä sillä me eivielä edes seurustella. Vasta tapaamisvaiheessa ollaan ja tuntuisi hirveältä ottaa lahjuksia vastaan tässä vaiheessa jos homma ei toimikkaan. Ruuat siis maksamme puoliksi vaikka hän olisi valmis tarjoamaan. Hän haluaisi että heti koulun jälkeen muuttaisin hänenkotipaikkakuntaan etelään ( n.5kk päästä) ja samalla kyselee että koska me seurustellaan vaikka olen puhunut etten ole varma toimiiko tämä. Niin varma hän on siitä. Itse kyllä pidän hänestä ja haluan viettää aikaani hänenkanssaan, mutta olen hyvin epävarma vielä näin varhaisessa vaiheessa. Hän ei tahdo nähdä kuin hänen positiiviset ajatuksensa ja hylkää minun negatiiviset ajatukseni todeten ettei sitä tiedä jos ei kokeile.

Hänellä ei ole paljoa rahaa, sillä hän taitaa tuhlata lähes kaiken rahan tietokone peleihin ja koneen kalliiden osien kokoamiseen, jonkajälkeen harmittelee kun ei ole rahaa ja on köyhä. Kun hänelle tulee reissu vähän pidemmälle kylille/kaupunkiin hän kysyy minulta haluanko matkaan. Kun päätän lähteä hänen seuraksi kerta pyytää niin palattuaan hän alkaa yht'äkkiä puhumaan jos voisin maksaa hänelle vaivanpalkaksi ruokaa tai kuskaus rahaa. Kun masan ruoka tai rahapalkalla niin hiljaa tyytyväisenä pistää taskuun sanomatta sanaakaan. Ei edes kiitosta kuulu. Tuntuu kun olisin hänelle jokin tulolähde eikä hänenkanssaan enään haluta hänen autollaan mihinkään lähteä kun voisin kävellä lähikauppaan itsekkin. ( Ei ole omaa autoa minulla).

Välillä hän kohtelee minua töykeästi ja halveksivasti etenkin jos en ymmärrä tai osaa/puhua joistain asioista mistä hän osaa aivan kuin olisin yht'äkkiä tyhmä. Hän heittää " vitsiä " kustannuksellani ja kun heitän vitsiä samalla tavalla takaisin hän loukkaantuu syvästi. Myöskin minulle puhuessaan kun joku vähänkin nätimpi kävelee ohi aivankuin hän muuttuu off tilaan, puhe ja liikuntakyky loppuu ja hän vain tuijaa sitä naista niin, että itseäkin jo huvittaa. ( Ei kovin vakuuttavaa hommaa seurustelusuhteeseen) ja sanoo että hän vain katselee eikä se tarkoita mitään. Onkohan näin?

Hän on kuulin tässä vastikään että hän oli eronnut n. 3kk sitten exästään ja hänessä kyllä näkyy muutia merkkejä vielä siitä joten mietin onko tässä mitään järkeä enään edes yrittää? Mitä hän oikein minusta haluaa?

[/quote]

Jospa kysyisit itseltäsi mitä sinä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi