Tyttöystäväni hoitaa minua kuin vauvaa
Siis huolehtii syömisistäni, vitamiineistani,nukkumisestani, jaksamisestani... Ymmärrän että hän haluaa huolehtia, koska sairastan uupumusta. Hän jopa passittaa minua salille tai sänkyhommiin. Meneekö jo yli? Olenko vauva?
Kommentit (21)
Tuohon tilanteeseen useimmat miehet pyrkivät. Onneksi olkoon.
Ehkä olet vauva. Eikö ole ihan kivaa?
Joissain tapauksissa hoitaminen on vallankäyttöä.
Mistäköhän löytyisi minulle mies, joka hoitaisi sekä minua että vauvaani? Mekin haluaisimme hoitajan, joka kävisi kaupassa ja hoivaisi meitä.
No mikset tee niitä asioita itse omasta tahdosta? Jos hän ei huolehtisi, olisiko hyvinvointisi rapakunnossa??
Vierailija kirjoitti:
Tuohon tilanteeseen useimmat miehet pyrkivät. Onneksi olkoon.
Korjaus: useimmat av-mammojen miehet.
Vierailija kirjoitti:
Siis on, tykkään korkean hoivavietin omaavasta naisesta. Mietin vain että missä kohtaa minun pitäisi itse pystyä toimimaan? Tai että tällä hetkellä en suoraan sanoen jaksa tehdä itselleni tärkeitä asioita vaikka haluaisin. Mutta onko ok jos toinen tällä tavalla tukee jaksamistani että huolehtii aivan kaikesta? AP
Onko hänellä huono itsetunto jolloin yrittää ostaa hyväksyntääsi? Sano hänelle että ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis on, tykkään korkean hoivavietin omaavasta naisesta. Mietin vain että missä kohtaa minun pitäisi itse pystyä toimimaan? Tai että tällä hetkellä en suoraan sanoen jaksa tehdä itselleni tärkeitä asioita vaikka haluaisin. Mutta onko ok jos toinen tällä tavalla tukee jaksamistani että huolehtii aivan kaikesta? AP
Jos koet että huolehtimisesta on sinulle apua niin tottakai on ok. Kunhan naisesi ei itse rasitu, vaan tämä hoivaaminen on luontaista hänelle. Uupuneen/masentuneen puolisolta vaaditaankin pientä persuksille potkua. Kyllä se rakas ihminen samassa taluodessa tietää mitä toinen terveenä tekisi, joten on hyvä jos on joku joka kannustaa ja vähän ohjaakin toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä huono itsetunto jolloin yrittää ostaa hyväksyntääsi? Sano hänelle että ei tarvi.
Ei, vaan hän on sellainen luonteeltaan. Tykkää hoivata ja helliä yms. AP
rintulit työntää suuhun., ompa siulla hellä tyttis. Sopikaa jälkikasvusta mahdolisimman pian.
Säälin sitä naista, jos tämä on totta.
Ei nainen halua, että mies on vauva. Ei oikeasti halua, vaikka olisi millainen hoivavietti. Älä ap huijaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän löytyisi minulle mies, joka hoitaisi sekä minua että vauvaani? Mekin haluaisimme hoitajan, joka kävisi kaupassa ja hoivaisi meitä.
Oletko hyvännäköinen ja hoikka ja otatko suihin? Jos olet ja otat niin tulen hoitamaan sinua ja vauvaasi. Ravaan kaupassa vaikka keskellä yötä.
Meillä ainakin normaalia, että hoidan ruuan laitot, pyykin pesut ja siivoukset miehen puolesta. Tottakai varmistan, että muistaa syödä ja nukkua tarpeeksi. Mielestäni tämä ei ole "vallankäyttöä" vaan maailmassa on meitäkin jotka ovat luonteeltaan toisistakin huolta pitäviä :)
Mies tekisi kyllä kotitöitä, mutta minulta ne hoituvat luonnostaan ilman ponnisteluja.
Olisko tyttöystävällä vauvakuume?:D Meinaan itse olin juuri tuollainen erityisen hoivaava kun alkoi lapsiasiat houkuttamaan vähän liikaakin takaraivossa.
Nauti ap. Tyttöystäväsi koittaa tehdä vaikutuksen.
No et kyllä vaikuta kovin kehittyneeltä ikäiseksesi.
No älä ainakaan jää siihen oletukseen että aiot olla ikuisesti vauva suhteessanne. Tilanteessasi uupuneena puoliskona toki ihan ok, jos kumppani auttaa ja huolehtii ehkä tavallista enemmän tarpeistasi, mutta pidemmän päälle voit jäädä siihen koukkuun ja myöhemmin sinun on mahdotonta ottaa ohjia käsiisi ja huolehtia itsestäsi.
Sänky hommiin kanssansa vai muualle sänkyhommiin?