Eräs mies seisoi eilen hyvin vaivautuneena takanani.
siis kurottauduin ottamaan autosta tavaraa. Eräs tuttu mies seisoi takanani ja juteltiin. sitten siinä samalla käännyin kattomaan häntä, niin alkoi katsella vaivautuneena toiseen suuntaan ja meni sanoissa solmuun.
eikä ollut ensimmäinen kerta.
työasioissa ollaan tekemisissä ja sanonut usein, että mukavaa vaihtelua työhön meidän työreissut..
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:15"]
tuttu mies/tuttava sen vuoksi koska on oltu pitkään jo tekemisissä mutta työasioissa ja työreissuilla.
miksi pitää olla heti provo jos on keskustelu miehestä ja naisesta jotka eivät ole pariskunta. ja tuskin minun kanssani mitään suunnittelee mutta ihmetyttää vaan hänen käytöksensä.
[/quote]
Sun käytös tässä ihmetyttää kun kyselet ihan olemattomia tuossa tilanteessa ei ollut mitään kummallista.
Voi miksi muille tapahtuu kaikkea noin ihanaa kuten ap:lle. Voih!
"Siis mä oon niin varma että se katto mua"
Jos sillä tuli vähän puklua suuhun.
Hyvin näkyy taas miten naiset suuttuvat heti kun joku toinen nainen uskaltaa kertoa, että miten joku mies on tsekannut vartaloa...haha.
Hyvin näkyy taas miten naiset suuttuvat heti kun joku toinen nainen uskaltaa kertoa, että miten joku mies on tsekannut vartaloa...haha.
No ap, millaisia vastauksia odotit saavasi? Yllättyitkö?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:01"]Oliko sulla kakkatahra housussa?
[/quote]
Ei ku menkkaverta oli vähän falskannut valkoisiin housuihin.
Sun perse tais haista paskalle niin piti kääntyy pois ettei ois tukehtunu hajuun.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:36"]
ei kummempaa. ihmetyttää vain hänen reagtionsa..
[/quote]
Niin mikä?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:36"]
ei kummempaa. ihmetyttää vain hänen reagtionsa..
[/quote]
Niin mikä?
[/quote]
Eregtionsa
Ehkä ap pieraisi siinä kurkotellessaan ja mies vaivaantui siksi? Tröööt...uuh, hän meni ihan sekaisin minusta!
Mä veikkaan vaivautuneisuuden todennäköisimmäksi syyksi pierua tai rakastumista.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970
Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen
Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!
Olipa taas tyhjänpäiväisin aloitus pitkään aikaan...