Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelin, että mikä hississä tuoksuu

Vierailija
11.03.2015 |

Sitten tajusin, että minähän se vain ;D;D<3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rappukäytävässä tuoksuu usein ihan miehen partavesi. Viereiseen asuntoon on muuttanut tosi hyvännäköinen ulkomaalainen mies, ja tuoksusta tiedän, milloin hän on rappukäytävässä liikkunut.

Tekee aina mieli jäädä nuuhkimaan rappukäytävään... Valitettavasti mies on liian nuori minulle... Nyyh. 

Vierailija
2/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tajusit. Liika tuoksuttelu kääntyy itseäsi vastaan. Tai eihän se mikään tuoksu ole vaan löykä, joka tunkee nenään 20m päästä vastatuuleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 23:20"]Hyvä että tajusit. Liika tuoksuttelu kääntyy itseäsi vastaan. Tai eihän se mikään tuoksu ole vaan löykä, joka tunkee nenään 20m päästä vastatuuleen.
[/quote]

Tai sitten deodorantti, joka tuoksahti kun nostin käden :D hajuvettä en ole omistanut moneen, moneen kuukauteen. Ap

Vierailija
4/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuoksuu , suorastaan haissee kun oon ollut hississä ja vattassa mongertaa sun muualla ja kauhee kiire päästä kotiin vessaan.

Vierailija
5/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käyny silleen et ihmettelin ihan tosissaan et mikä mun kämpässä tuoksuu niin hyvältä. Sit tajusin että se oli mun uus hajuvesi. :)

Vierailija
6/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te naiset vaan ole pieraisseet kunnolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme